Siis mun frendi väitti yx päivä et Ana olis ....emmä viitti sanoo et mikä...kai te tiiätte. Mulla on nyt iha kauhee masari ku mä oon lovettanu Anaa jo siitä asti ku se oli idolsseissa. Mul on sen juliste seinäl ja mä olin kuuntelemassa sitä kaivaris. Mä sillee jotenki kelasin et mul olis ollu mahiksii Anaa, mut nyt mä oon tosi down ku se ei voi lovettaa mua jos se kerran on sellane.
mun bestis sano
9
1033
Vastaukset
- että..
On huono provo.
- kirjottamassa ihan
samaa.Kyllä paistaa provoilu läpi niin selvästi.Kuin nää älynjättiläiset jaksaa?
- miettimistä.......
kirjottamassa ihan kirjoitti:
samaa.Kyllä paistaa provoilu läpi niin selvästi.Kuin nää älynjättiläiset jaksaa?
--------------
- sama kaappi
ana on sellainen ei vielä kaapista ulos tullut´ faktaa
- jjokokoj
Homofobiaa?
Mitä se haittaa, jos artisti on homo tai hetero? Säkö Antin kans? Hah, tuskinpa... Ei mitään mahiksii, sori. - Syyllinen
Minustakin on joskus hauskaa heittää provoa ihan vain ärsyttääkseni pikkutyttöjä, näitä Ana-faneja, mutta kyllä vähän parempaan pitäisi pystyä kuin tää sun teksti--ei mene läpi. Mutta ei siinä mitään, tuntuuhan tuo silti ärsyttävän...
Provoillaan kun tavataan! - sippu
Ei se oo se mikä sä luulet.onhan sillä ollu jopa tyttöystäviä.älä usko sitä frendiäs.ei lehdiskään oo ollu edes mitään juoruja siitä
- ovat..
Varmaan pohjimmiltaan lesboja, kun naismaisia poikia lovettaavat. Eikö kannattas suoraas siirtyä omaan sukupuoleen sen lovettamisen kannalta?
- Ti_Angel
mene sinne missä oot syntyny.
ei ana oo semmonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272