niille, jotka seurustelee, joilla on joku. Olen niin kateellinen niille, jotka on laihoja ja nättejä. Olen kateellinen, vaikka se tuntuu pahalta. Yritän olla iloinen toisen puolesta, mutta silti sisältä tuntuu vaan niin pahalta..
Vastaukset 2
- niin täälläkin
ollaan kateellisia.
- mutta sitten...
Minä olin ennen myös kateellinen mutta sitten laihdutin ja oon nyt normaalipainoinen. Odotin monta vuotta ja oho, sitten löysin sen oikean ja aloin seurustella ja menin jopa naimisiin. En olisi ikinä uskonut itsestäni. Luulin aina, että mä oon se, joka ei koskaan saisi ketään ihanaa ihmistä rinnalleen.. mutta väärässä olin.
Säkin oot aloittaja väärässä. Säkin saat elämässä kaikkea mitä sä haluat, kun vaan yrität tarpeeksi. Siihen pitää uskoa. Mä oon todistanut sen omalla elämällä, että kateus on turhaa ja että aurinko paistaa vielä risukasaankin. Tsemppiä! Oot varmasti ihana ihminen!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609