Porsche 911 Turbo

vs Corvette

25

4371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadsadas

      corvette on 165 kiloa kevyempi ja 25 hevosvoimaa tehokkaampi, joten kai se nyt on nopeampi radalla. Jokainen kuitenkin valitsisi porschen vaikka se nyt sattuukin olemaan kolme sekunttia hitaampi. On näköjään corvetenkin hinta noussut kun on lehtijouset vaihdettu normaaleihin : ). Hitaita kotteroitahan nuo molemmat on.

      • fgfjhjhg

        tuon pdf:än mukaan, en tiedä sitten mitkä arvot on oikein. Ja voisivat käyttää jotain kunnon kieltä, semmosta josta tajuaa jotain.


    • Rellukuski

      Molemmat leluja porsset ja korv-otet.

      Hankkikaa lapset RENAULT niin pääsette kokemaan maailmanmestari tason kyytiä.

      • milloin se Alonson

        F1 tulee tänne paikalliselle Piinatun Rellun diilerille myyntiin? Saako siihen myös peruutustutkan, entä navigaattorin takasiipeen?

        Porschella on muuten 23000 kisavoittoa kautta historian, Renaultilla on vielä vähän matkaa?

        Ei siinä, hienoa ettei Ferrari juhli aina.


      • V-12

        Lancia ja Lamborghini pistää pinoon niin porsset, corvetit kuin rellutkin!!
        Ylivoimaisia autoja ja voittamaton historia !


      • kuin Italia sodissa
        V-12 kirjoitti:

        Lancia ja Lamborghini pistää pinoon niin porsset, corvetit kuin rellutkin!!
        Ylivoimaisia autoja ja voittamaton historia !

        http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/porsche928gt_TM_14_1990_s20.jpg
        V12 ja mahtava historia? Pohjoismaissa tyytymättömimmät autonomistajat löytyvät hesarin mukaan Fiatilta ja Seatilta.. Sitäpaitsi V12 oli tossa testissä lähinnä pujottelukeppinä Corvetelle. Lambo harjoittelee vieläkin siirtymistä traktorilinjastolta autoihin ja sen kyllä huomaa,ei millään pahalla..


      • ehheheh
        kuin Italia sodissa kirjoitti:

        http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/porsche928gt_TM_14_1990_s20.jpg
        V12 ja mahtava historia? Pohjoismaissa tyytymättömimmät autonomistajat löytyvät hesarin mukaan Fiatilta ja Seatilta.. Sitäpaitsi V12 oli tossa testissä lähinnä pujottelukeppinä Corvetelle. Lambo harjoittelee vieläkin siirtymistä traktorilinjastolta autoihin ja sen kyllä huomaa,ei millään pahalla..

        Tapatikoksen sormet raplaavat varmasti alapäätäsi päivittäin....


    • Tapastikos

      Odotan innolla Porke-fanaatikkojen yritystä kääntää taas valkoinen mustaksi vaikka faktat on aika kovia jälleen kerran ja vieläpä puolueettoman(ei saksalainen eikä amerikkalainen) maan johtavan autolehden testaajan itse toteamia.

      Itse veikkaan tämän linjan jatkuvan: "Porssella ilmotetaan aina alakanttiin tehot ja suorituskyky, oikeesti tossa Porssessa on 890 hv ja se voittais corveten minuutilla radalla,tos on joku virhe pakko olla".

      Itse tykkäsin kanssa tuosta testaajan loppukommentista:"Porschen känns feminin jämfört med Corvetten" :D Kertoo kaiken oleellisen,että miten käy kun laitetaan ylihinnoiteltu bulevardisportti pikkumosalla jota yritetään tekohengittää tupoilla ja muilla hilavitkuttimilla siinä onnistumatta, todellista raakaa voimaa uhkuvaa V8 urheiluautojen Kuningasta vastaan=tulee sekuntikaupalla nenille radallakin(erityisen sarkastista tässä on se,että ympäristönä oli nimenomaan rata jossa porkelaiset ovat hehkuttaneet porssejen voittavan kun kerran varttimaililla "ei tarvita ominaisuuksia" ja siellä on tullut pataan historian saatossa aina ja rankasti pikkukoneille :D).

      Notging beats cubic inches! Ammattikuski Markus Palttala tiesi mistä puhui kun totesi ettei Porschella (edes turbolla) kertakaikkiaan ehdi vaparijenkki-urheiluautojen kyydissä! MOT.

      • Pecos Bill

        Hohhoohoo!

        hohhoijjaa...


      • ole mitään kummallista

        kun Mantorpin rata selvästi suosii suoranopeuksia, näkeehän tuon jo sokeakin otsallaan. Siitähän ei tässäkään ole ollut kyse?

        Sen sijaan 911 turbo näyttäisi olevan selvästi Corvettea nopeampi 0-100km/h rypistyksessä, täysin päinvastoin kun Testiklos (eli Paskattikos) on hurmiossa väittänyt.

        Ja jos katsoo 911 vs. Corvette -arvioita lopusta, niin aika paljon enemmän näkyy 911:llä olevan -puolia kuin - -puolia. Sen sijaan Corvetten laatua haukutaan - tyypillistä jenkkisontaa.

        Ai niin. 911 Turbo nyt ei ole tasaväkinen kumppani Corvettelle, sanotaanhan se tossa tekstissäkin. Hinnaltaan ja kiihtyvyydeltään (niin, nythän 911 turbo on nopeampi) enemmän tasaväkinen kumppani olisi uusi 911 GT3RS, joka sekin on tasoituksen vuoksi vapaastihengittävä. 911 turbo kun on luksusvarusteltu matkailuauto. Eli väärässä seurassa tässä testissä.


        Ja kun tossa totuudentorvitekstissä (senhän täytyy olla totta jos jenkkimummo voitti?) sanotaan, olisi GT3 turboa nopeampi radalla.

        Lolol! Mikään ei lyö kuutiotuumia - paitsi saksalainen insinööritaito! MOT!


      • tapastikos
        ole mitään kummallista kirjoitti:

        kun Mantorpin rata selvästi suosii suoranopeuksia, näkeehän tuon jo sokeakin otsallaan. Siitähän ei tässäkään ole ollut kyse?

        Sen sijaan 911 turbo näyttäisi olevan selvästi Corvettea nopeampi 0-100km/h rypistyksessä, täysin päinvastoin kun Testiklos (eli Paskattikos) on hurmiossa väittänyt.

        Ja jos katsoo 911 vs. Corvette -arvioita lopusta, niin aika paljon enemmän näkyy 911:llä olevan -puolia kuin - -puolia. Sen sijaan Corvetten laatua haukutaan - tyypillistä jenkkisontaa.

        Ai niin. 911 Turbo nyt ei ole tasaväkinen kumppani Corvettelle, sanotaanhan se tossa tekstissäkin. Hinnaltaan ja kiihtyvyydeltään (niin, nythän 911 turbo on nopeampi) enemmän tasaväkinen kumppani olisi uusi 911 GT3RS, joka sekin on tasoituksen vuoksi vapaastihengittävä. 911 turbo kun on luksusvarusteltu matkailuauto. Eli väärässä seurassa tässä testissä.


        Ja kun tossa totuudentorvitekstissä (senhän täytyy olla totta jos jenkkimummo voitti?) sanotaan, olisi GT3 turboa nopeampi radalla.

        Lolol! Mikään ei lyö kuutiotuumia - paitsi saksalainen insinööritaito! MOT!

        Älä älä mulle kuule ala!
        Mä oon nähny isin autolehdissä monta kuvaa mahtavista corveteista, joten kyllä mä tiedän.
        Minimoottori-inisijät ei voi mitenkään tietää.
        Mä oon jo parin vuoden ajan surffannut isin tietokoneella päivät pitkät netissä ja löytänyt jo monta väitettä, että Corvette on parempi kuin kaikki saksalaisautot yhteensäkään!

        Jenkit on aina taitavampia kuin eurooppalaiset kommarit. Kyllä näin on. Ette voi mitään, jollei teillä oo jenkkiautoa.
        Aivan turha haastaa mua viivalle.
        Voima = teho x vääntö


      • lapsellisuutta
        ole mitään kummallista kirjoitti:

        kun Mantorpin rata selvästi suosii suoranopeuksia, näkeehän tuon jo sokeakin otsallaan. Siitähän ei tässäkään ole ollut kyse?

        Sen sijaan 911 turbo näyttäisi olevan selvästi Corvettea nopeampi 0-100km/h rypistyksessä, täysin päinvastoin kun Testiklos (eli Paskattikos) on hurmiossa väittänyt.

        Ja jos katsoo 911 vs. Corvette -arvioita lopusta, niin aika paljon enemmän näkyy 911:llä olevan -puolia kuin - -puolia. Sen sijaan Corvetten laatua haukutaan - tyypillistä jenkkisontaa.

        Ai niin. 911 Turbo nyt ei ole tasaväkinen kumppani Corvettelle, sanotaanhan se tossa tekstissäkin. Hinnaltaan ja kiihtyvyydeltään (niin, nythän 911 turbo on nopeampi) enemmän tasaväkinen kumppani olisi uusi 911 GT3RS, joka sekin on tasoituksen vuoksi vapaastihengittävä. 911 turbo kun on luksusvarusteltu matkailuauto. Eli väärässä seurassa tässä testissä.


        Ja kun tossa totuudentorvitekstissä (senhän täytyy olla totta jos jenkkimummo voitti?) sanotaan, olisi GT3 turboa nopeampi radalla.

        Lolol! Mikään ei lyö kuutiotuumia - paitsi saksalainen insinööritaito! MOT!

        aikusilta ihmisiltä :D Ensin näytän fatkoilla kuinka Corvetessa on vääntöä ja tehoa huomattavasti enemmän kuin Porschessa. Näytän faktoilla kuinka Porsche jää sekuntikaupalla varttimaililla. Näytän faktoilla kuinka maailman nopeimmat katulailliset autot ovat Corvetteja. Näytän faktoilla kuinka Corvette kiihtyy kovempaa. Näytän faktoilla kuinka Corvette kykenee kovempiin sivuttaiskiihtyvyyksiin kuin yksikään Porsche. Näytän faktoilla kuinka Corvette hallitsee radalla ja sillä ajetaan sekuntikaupalla kovempia kierroksia niin kilpapuolen luokissa kuin siviilipuolellakin radalla(kin). Todistan,että maailman legendaarisin urheiluauto on huomattavasti nopeampi ja todellisempi urheiluauto kuin Porsche.

        Ja sitten aikuiset(?) aloittavat taas itkuvirtensä..Kun varttimaililla tulee pataan,pitäisi katsoa ja hihkua korkeammat litratehon suhteen vaikka Porschea viedään kuin litran mittaa. Kun valmistaja on mitannut kovemmat suoritusarvot ja tehot kuin toinen valmistaja, on kuulema syy se että Porsche aina lisää kiihtyvyyksiin 15 sekuntia 0-100 km/h välille ja vähentää tehoa puolella todellisesta tehosta. Kun Corvette pesee 10-0 varttimaililla itketään kuin Porsche olisi nopeampi jos tulisi yksikin mutka matkaan. Kun Corvette pesee vielä ylivoimaisemmin radalla Porschen,niin sitten rata on ollut väärä kun siinä on suoriakin mukana :D

        Jokainen objektiivinen sivustaseuraaja kyllä on ymmärtänyt,ettei Porschella ole mitään jakoa Corvetten kaltaista oikeaa urheiluautoa vastaan.

        Porsche 911 Turbo 1.30,1
        Corvette 1.27,5

        "Porsche känns feminin jämfört med Corvetten!" :D Eiköhän se ole sillä selvä.. Radalla pataan pikkukutosta V8-voimalla sekuntitolkulla. Mitä seuraavaksi Pikkumoottorien ystävät ry mahtanee esittääkkään? Tulisiko vihdoin se viimeinen oljekorsi: "joo mutta porsse on tehny traktoreita,varmana porssella pystyy vetään isompaa kyntöauraa savipellossa ku corvetella, mää tierän" :D


      • Pecos Bill
        lapsellisuutta kirjoitti:

        aikusilta ihmisiltä :D Ensin näytän fatkoilla kuinka Corvetessa on vääntöä ja tehoa huomattavasti enemmän kuin Porschessa. Näytän faktoilla kuinka Porsche jää sekuntikaupalla varttimaililla. Näytän faktoilla kuinka maailman nopeimmat katulailliset autot ovat Corvetteja. Näytän faktoilla kuinka Corvette kiihtyy kovempaa. Näytän faktoilla kuinka Corvette kykenee kovempiin sivuttaiskiihtyvyyksiin kuin yksikään Porsche. Näytän faktoilla kuinka Corvette hallitsee radalla ja sillä ajetaan sekuntikaupalla kovempia kierroksia niin kilpapuolen luokissa kuin siviilipuolellakin radalla(kin). Todistan,että maailman legendaarisin urheiluauto on huomattavasti nopeampi ja todellisempi urheiluauto kuin Porsche.

        Ja sitten aikuiset(?) aloittavat taas itkuvirtensä..Kun varttimaililla tulee pataan,pitäisi katsoa ja hihkua korkeammat litratehon suhteen vaikka Porschea viedään kuin litran mittaa. Kun valmistaja on mitannut kovemmat suoritusarvot ja tehot kuin toinen valmistaja, on kuulema syy se että Porsche aina lisää kiihtyvyyksiin 15 sekuntia 0-100 km/h välille ja vähentää tehoa puolella todellisesta tehosta. Kun Corvette pesee 10-0 varttimaililla itketään kuin Porsche olisi nopeampi jos tulisi yksikin mutka matkaan. Kun Corvette pesee vielä ylivoimaisemmin radalla Porschen,niin sitten rata on ollut väärä kun siinä on suoriakin mukana :D

        Jokainen objektiivinen sivustaseuraaja kyllä on ymmärtänyt,ettei Porschella ole mitään jakoa Corvetten kaltaista oikeaa urheiluautoa vastaan.

        Porsche 911 Turbo 1.30,1
        Corvette 1.27,5

        "Porsche känns feminin jämfört med Corvetten!" :D Eiköhän se ole sillä selvä.. Radalla pataan pikkukutosta V8-voimalla sekuntitolkulla. Mitä seuraavaksi Pikkumoottorien ystävät ry mahtanee esittääkkään? Tulisiko vihdoin se viimeinen oljekorsi: "joo mutta porsse on tehny traktoreita,varmana porssella pystyy vetään isompaa kyntöauraa savipellossa ku corvetella, mää tierän" :D

        Sinun faktoistasi voidaan kyllä olla montaa mieltä. Sinut on saatu aika monta kertaa luikkimaan häntä koipien välissä pois täältä, ja sitten palaat vähän ajan päästä jankuttamaan noita samoja fraasejasi varttimaileista ja muista "faktoista".

        Minä en nyt jaksa alkaa jankuttaa niitä samoja asioita yhä uudelleen, joita olen tässä toistellut aina kun saavut tänne takaisin "faktoinesi". Ja yleensä ne sinun "faktasi" ovat osoittautuneet aika heikoiksi, kun Porschepuoli on hieman lähtenyt "keskusteluusi" mukaan. Muisteleppa vaikka sitä, kun väitit, että Span radalla on ajettu tänä vuonna hitaammin F1-autolla kuin viime vuonna... Olihan siinä linkkikin mukana todisteeksi, mutta se todisti lähinnä sen, kuinka luotettavia sinun linkkisi ovat...

        Mutta kutensanottu, en viitsi nyt enää muistutella esim. Porschen Le Mansin menestyksistä, muista saavutuksista puhumatakaan, sillä jokainenhan ne jo tietää, samoin kuin Porschen taidon tehdä uskomatoman upeita autoja.


      • pakko on
        Pecos Bill kirjoitti:

        Sinun faktoistasi voidaan kyllä olla montaa mieltä. Sinut on saatu aika monta kertaa luikkimaan häntä koipien välissä pois täältä, ja sitten palaat vähän ajan päästä jankuttamaan noita samoja fraasejasi varttimaileista ja muista "faktoista".

        Minä en nyt jaksa alkaa jankuttaa niitä samoja asioita yhä uudelleen, joita olen tässä toistellut aina kun saavut tänne takaisin "faktoinesi". Ja yleensä ne sinun "faktasi" ovat osoittautuneet aika heikoiksi, kun Porschepuoli on hieman lähtenyt "keskusteluusi" mukaan. Muisteleppa vaikka sitä, kun väitit, että Span radalla on ajettu tänä vuonna hitaammin F1-autolla kuin viime vuonna... Olihan siinä linkkikin mukana todisteeksi, mutta se todisti lähinnä sen, kuinka luotettavia sinun linkkisi ovat...

        Mutta kutensanottu, en viitsi nyt enää muistutella esim. Porschen Le Mansin menestyksistä, muista saavutuksista puhumatakaan, sillä jokainenhan ne jo tietää, samoin kuin Porschen taidon tehdä uskomatoman upeita autoja.

        Pecoksenkin jo nöyrtyä.. Jotenkin arvasin etukäteen että et vahingossakaan ota kantaa tuohon ruotsalaiseen rata-testiin jossa Corvette vei sekuntikaupalla Turbo 911:stä ;)

        En itsekään jaksaisi laittaa tänne enää faktoja Corveten ylivoimasta niin siviilipuolella(ylivoima varrtimaileista ratakierrosaikoihin) kuin kilpauolella(mm.moninkertainen Lemansin arvostetuimman GT1-luokan mestari, täydellinen hallinta Euroopan kovimmissa,eli eniten tehoa sallivissa rataluokissa,pidempi kilpailuhisitoria kuin yhdelläkään Porschen mallilla ikinä ymsyms..),koska jokainen tajuaa että Porsche on hyvä auto,mutta todelliselle autenttiselle urheiluautolle,Corvettelle se ei voi mitään voimaa ja suorituskykyä mitattaessa.


      • kaikki tietää
        pakko on kirjoitti:

        Pecoksenkin jo nöyrtyä.. Jotenkin arvasin etukäteen että et vahingossakaan ota kantaa tuohon ruotsalaiseen rata-testiin jossa Corvette vei sekuntikaupalla Turbo 911:stä ;)

        En itsekään jaksaisi laittaa tänne enää faktoja Corveten ylivoimasta niin siviilipuolella(ylivoima varrtimaileista ratakierrosaikoihin) kuin kilpauolella(mm.moninkertainen Lemansin arvostetuimman GT1-luokan mestari, täydellinen hallinta Euroopan kovimmissa,eli eniten tehoa sallivissa rataluokissa,pidempi kilpailuhisitoria kuin yhdelläkään Porschen mallilla ikinä ymsyms..),koska jokainen tajuaa että Porsche on hyvä auto,mutta todelliselle autenttiselle urheiluautolle,Corvettelle se ei voi mitään voimaa ja suorituskykyä mitattaessa.

        Olet vain täysin yksin "faktoinesi" ja "tietoinesi", kokemuksesta puhumattakaan!

        Säälittävää, ei käy kateeksi ;)


      • Pecos Bill
        pakko on kirjoitti:

        Pecoksenkin jo nöyrtyä.. Jotenkin arvasin etukäteen että et vahingossakaan ota kantaa tuohon ruotsalaiseen rata-testiin jossa Corvette vei sekuntikaupalla Turbo 911:stä ;)

        En itsekään jaksaisi laittaa tänne enää faktoja Corveten ylivoimasta niin siviilipuolella(ylivoima varrtimaileista ratakierrosaikoihin) kuin kilpauolella(mm.moninkertainen Lemansin arvostetuimman GT1-luokan mestari, täydellinen hallinta Euroopan kovimmissa,eli eniten tehoa sallivissa rataluokissa,pidempi kilpailuhisitoria kuin yhdelläkään Porschen mallilla ikinä ymsyms..),koska jokainen tajuaa että Porsche on hyvä auto,mutta todelliselle autenttiselle urheiluautolle,Corvettelle se ei voi mitään voimaa ja suorituskykyä mitattaessa.

        Vai nöyrtyä...

        Onko tuo jonkin sortin vittuilua, kun jankutat aina vaan jostain GT1-luokasta, vai oletko ymmärtänyt hieman väärin nämä moottoriurheilun luokkajaot ja niiden arvostuksen?

        Täällähän joku jo totesikin, että 911 Turbo ei ole todellakaan Porschen 911-mallien nopein auto radalla (vaikkakin tosin kaiketi tehokkain), joten se sen testin pätevyydestä.

        Corvetten kilpailuhistoriasta ei voi puhua samana päivänä Porschen kilpailuhistorian kanssa. Sen luulisi jokaisen tajuavan, kun katsoo hieman oikeita faktoja. Vai montako yleiskilpailun voittoa Corvettella on saavutettu Le Mansista, tai miten on pärjätty F1-luokassa? Siinä vain pieni raapaisu arkun pinnalta.


      • T Turakainen
        lapsellisuutta kirjoitti:

        aikusilta ihmisiltä :D Ensin näytän fatkoilla kuinka Corvetessa on vääntöä ja tehoa huomattavasti enemmän kuin Porschessa. Näytän faktoilla kuinka Porsche jää sekuntikaupalla varttimaililla. Näytän faktoilla kuinka maailman nopeimmat katulailliset autot ovat Corvetteja. Näytän faktoilla kuinka Corvette kiihtyy kovempaa. Näytän faktoilla kuinka Corvette kykenee kovempiin sivuttaiskiihtyvyyksiin kuin yksikään Porsche. Näytän faktoilla kuinka Corvette hallitsee radalla ja sillä ajetaan sekuntikaupalla kovempia kierroksia niin kilpapuolen luokissa kuin siviilipuolellakin radalla(kin). Todistan,että maailman legendaarisin urheiluauto on huomattavasti nopeampi ja todellisempi urheiluauto kuin Porsche.

        Ja sitten aikuiset(?) aloittavat taas itkuvirtensä..Kun varttimaililla tulee pataan,pitäisi katsoa ja hihkua korkeammat litratehon suhteen vaikka Porschea viedään kuin litran mittaa. Kun valmistaja on mitannut kovemmat suoritusarvot ja tehot kuin toinen valmistaja, on kuulema syy se että Porsche aina lisää kiihtyvyyksiin 15 sekuntia 0-100 km/h välille ja vähentää tehoa puolella todellisesta tehosta. Kun Corvette pesee 10-0 varttimaililla itketään kuin Porsche olisi nopeampi jos tulisi yksikin mutka matkaan. Kun Corvette pesee vielä ylivoimaisemmin radalla Porschen,niin sitten rata on ollut väärä kun siinä on suoriakin mukana :D

        Jokainen objektiivinen sivustaseuraaja kyllä on ymmärtänyt,ettei Porschella ole mitään jakoa Corvetten kaltaista oikeaa urheiluautoa vastaan.

        Porsche 911 Turbo 1.30,1
        Corvette 1.27,5

        "Porsche känns feminin jämfört med Corvetten!" :D Eiköhän se ole sillä selvä.. Radalla pataan pikkukutosta V8-voimalla sekuntitolkulla. Mitä seuraavaksi Pikkumoottorien ystävät ry mahtanee esittääkkään? Tulisiko vihdoin se viimeinen oljekorsi: "joo mutta porsse on tehny traktoreita,varmana porssella pystyy vetään isompaa kyntöauraa savipellossa ku corvetella, mää tierän" :D

        Niin ja porssella ei ole ollut perämoottoritehtaan
        tekemää konetta, niinkuin corvetella ZR1:ssä.


      • tätäpä ei Tapastikos

        muistakaan:

        7.39* -- 161.575 km/h -- Porsche 997 GT3, 415 PS/1395 kg, *mfr. (quote sport auto 05/06)
        7:39 --- 161.575 km/h -- Koenigsegg CCR, 806 PS/1180 kg, www.koenigsegg.com/news/articles.asp?news=91&page=&type=news
        www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=0&tID=44953
        7:39.39 161.219 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walther Röhrl (AutoBild 02/06)
        7:40 --- 161.217 km/h – Bugatti 16/4 Veyron, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
        7:40 --- 161.217 km/h -- Mercedes Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
        7:40* -- 161.217 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1495 kg, *cold and partially wet track (sport auto 12/03)
        7:40 --- 161.217 km/h -- Porsche 997 Turbo, 480 PS/ ??? kg, Michelin Cup Sport tyres (Motortrend)
        7:41 --- 160.868 km/h -- Manthey Porsche GT3 M410, 413hp (AutoBild 07/04), www.manthey-motors.de/nextshopcms/cmspdf.asp?id=217
        7:42* -- 160.519 km/h – Ford GT, 550 PS/ 1521 kg (*as indicated by Octane magazine, 11/05)
        7:42 --- 160.519 km/h -- Mosler MT900S Photon, Joao Barbosa (04) (according to dailysportscar.net)
        7:42 --- 160.519 km/h – Porsche 997 GT3 RS, 415 PS/1420 kg (*mfr.)
        7:42 --- 160.519 km/h -- Radical 1500 SR3, 230 PS/510 kg (02)
        7:42.9 - 160.207 km/h -- Corvette Z06, 500 PS/1319 kg, Jan Magnusen, (Sporbilen, jun,26 05), www.supercars.net/Pics?


        Mites se nyt on mahdollista että toi Magnusenin "kaikkia Porscheja nopeampi Corvette" onkin noin hidas?

        Lähde:

        http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=true&bottom =0&gID=3&fID=0&tID=10073


    • T apatikos

      Ei teillä porssekuskeilla ole mitään autoja, Mutten silti uskaltaudu mihinkään kisaan kenenkään kanssa...

      Maili on kantti kertaa kilometri ja kuutiotuuma on jotain ällistyttävää,parasta mitä USAsta löytyy!
      mot

    • commy-caddy

      Ns testaajien ennakkoluuloinen alkuasenne näkyy jo heti ensimmäisissä lauseissa. Objektiivisutta
      on siten turha hakea tuloksista.

    • varaa!

      Corvettehan vei Porsche 911 Turboa mennen tullen..Taisi olla jopa joka mutkassakin kovemmat keskinopeudet Corvetessa vaikka jengi itki täällä kuinka Vette voitti ylivoimaisesti vaan koska oli pitkiä suoria. Kun auto on ylivoimaisesti nopeampi sekä mutkissa että suorilla,ei mielestäni jää varaa mumista.

      Corvette on maailman paras urheiluauto,ei sille vaan voi mitään!

      • ...........

        Corvette ei ole maailman paras urheiluauto, mutta nykyiset mallit ovat kyllä ihan siellä kärjessä. MINUN mielestäni.


    • meneekin

      911 on varsin kelvollinen vertailukohta Corvettelle, kun tämä on kuitenkin vain evoluutimalli kuplavolkkarista.
      Mieluummin vertailisin Porschen Carrera GT-mallia Corvetteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe