Jaksaako palstakeskustelu kiinnostaa?

ExVakkariM

Itse olin aktiivinen sen lyhyen hetken minkä 40 palstakeskustelu jaksoi kiinnostaa. Erikoista tavallaan, etten oikeastaan löydää enää täältä juuri mitään mihin jaksaisi tai innostuisin vastaamaan. Tarkoitukseni ei ole mollata palstaa.

Mikä teitä vetää kirjoittelemaan tänne?

Onko muita, jolle käynyt kuten minulle?

13

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lemnaminor

Voithan aloittaa keskustelun sinua kiinnostavista asioista. Samalla palstalle kerääntyisi uusia ihmisiä, joka olisi aina tervetullut piristysruisku palstalle kuin palstalle. Tällaisia ajatuksia..

Käyn toisella palstalla ja siinä sivussa täällä.. Nikattua nimimerkkiä en kuitenkaan käytä sillä toisella palstalla..

• keskiyonkehraaja

Harvoin enää poikkeen vaikka noi nicci yhä toimii..
      Kivaahan tää oli sen oman aikansa mutta en kans enää löydä täältä sitä jotain...
      Mitä se sitten olikin mitä etsin. en tiedä.
      Kai oon siirtynyt elämässä siihen seuraavaan ...

• MysNa

Olen itsekin tässä viime kuukausina miettinyt mihin entinen kirjoitteluintoni on kadonnut?

Juttukaan ei luista enää samaan malliin, tuntuu että on jotenkin kangistunut :/

Tällä on nyt ihan uudet jokapäiväiset porisijat ja heillä on omat jutut, vähän kuin meillä silloin.

Vai onko sitten kyse kyllästymisestä, aikansa kutakin ilmiöstä?

• keskiyonkehraaja
        MysNa kirjoitti:

Olen itsekin tässä viime kuukausina miettinyt mihin entinen kirjoitteluintoni on kadonnut?

Juttukaan ei luista enää samaan malliin, tuntuu että on jotenkin kangistunut :/

Tällä on nyt ihan uudet jokapäiväiset porisijat ja heillä on omat jutut, vähän kuin meillä silloin.

Vai onko sitten kyse kyllästymisestä, aikansa kutakin ilmiöstä?

Aika vähiin on käynyt entiset kirjoittelijat vuoden takaa ja toisaalta hyvä niin.ihmiset vaihtuu ja aiheet.
        Onhan täällä nytkin muutama "vanha" uudella nicillä vaan. Kirjoitustyyli paljastaa, eikä sinäkään mitään pahaa.
        Töissä vaan kiire pukkaa päälle eikä ehdi enää tänne niinkuin ennen. No kai tähän on vähän kyllästynytkin...
        Kiva aina joskus kuitenkin poiketa ja "tavata" vanhoja tuttuja. Syksyn jatkoja sinulle. Kynttilä iltoja ja lämmin shaali sohvan nurkassa niin ehkä tästäkin taas kevääseen selvitään:))

• MysNa
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

Aika vähiin on käynyt entiset kirjoittelijat vuoden takaa ja toisaalta hyvä niin.ihmiset vaihtuu ja aiheet.
        Onhan täällä nytkin muutama "vanha" uudella nicillä vaan. Kirjoitustyyli paljastaa, eikä sinäkään mitään pahaa.
        Töissä vaan kiire pukkaa päälle eikä ehdi enää tänne niinkuin ennen. No kai tähän on vähän kyllästynytkin...
        Kiva aina joskus kuitenkin poiketa ja "tavata" vanhoja tuttuja. Syksyn jatkoja sinulle. Kynttilä iltoja ja lämmin shaali sohvan nurkassa niin ehkä tästäkin taas kevääseen selvitään:))

ei se voi seisahtua, jos se muuttuu niin antaa sen muuttua..." laulun sanoja lainatakseni. Ei täällä, kuten ei elämässä muutenkaan pysy asiat ennallaan, turha rimpuilla :))

Minä kyllä pidän syksystä... ja näin sateisilla säillä voi hyvällä omallatunnolla käpertyä shaalin kanssa sohvan nurkkaan, vaikkapa lukemaan niitä lukematta jääneitä kirjoja.

Oikein hyvää syksyn jatkoa sinullekin ja palstalla "ta-va-taan" :DD

• Laahustava

On sitä mikä on minun kiva lukea.
      Se tarve minkä koit luoda kontakti toiseen ajatukseen on ihanasti saatu tyydyttettyä.

Voit todella olla iloinen siittä minkä annoit meille,keskutellesasi kanssamme ja annoit paljon itsestäsi.

Koskaan ei ole liikaa jos sanojasi annat meidän käytöön,sinä elät mukanamme arjen toiminnoissa ja tuot siihen oman ihanan lisän.

Juuri tuo miksi ei niin paljon kirjoita tänne enään on meille "kunnianosoitus"kun pystyimme omalta osaltamme ajatusvirtauksen omaksuumaan ja käyttämään hyödyksemme.

• niisku-myy46

tänne vetää. Mukava kuulla, mitä itsekullakin on sillä hetkellä mielessä.

Uusiakaan ei varmasti kukaan pois aja. Tottahan he tuovat uusia virtauksia mukaanaan.

Itselläni olisi vaikka millaisia juttuja, joista voisi kysellä, mutta ei sitten kuitenkaan halua olla "päällimmäisenä äänessä" koska ne on vain tällaista yleistä mielenkiintoa, mitä missäkin tilanteessa olevat ihmiset asioista ajattelevat.

• Jellona46

ja kaikkeen kyllästyy? Kai siinä oli jonkinlaista uutuudenviehätystäkin, kun tänne aktiivisemmin kirjoittelin. Nytkin joskus kommentoin jotain ja luen mielelläni muiden juttuja, mutta saattaa mennä päiviä ja viikkojakin, etten ole "kuulolla".

• Itsestäni tuntuu joskus kiusalliselta toistaa samoja kommentteja, joita on pari vuotta kirjoitellut...olen siis kyllästynyt omaan "pysähtyneeseen panokseeni" :(

Uusia kysymyksiä/kirjoittajia onneksi "siunaantuu" ja "vanhojen" tekstit kiinnostavat aina - tottakai:)

• lelukka

Mulla on ihan samat fiilikset!

Mua alkoi jotenkin tympiä ne "Hyvää Huomenta", "mikä on lempivärisi", "mitä nimimerkkisi tarkoittaa" ym. Aivan kuin jossain lastentarhassa!

Mutta kyllä mä myönnän, etten osaisi itsekään laatia parempia otsikoita jos olisin täällä aamusta iltaan...

• lueskelen

näitä joskus hiljaa joskus voin möläyttää jotain sekaan.

• ..hetkiä tällä palstalla on saanut viettää.
      Nostalgiaa..
      Joskus on fiilis siinähän ne tärkeimmät jo tulikin,
      ei haluaisi koko aika toistaa itseään.
      Kauan olen pyörinyt täällä, vakkari -sanana
      tuntuu vieraalta silti, mikäköhän se on ?)
      Mutta "never say never" ;))

• mii-su

alkaa into hiipumaan...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55