kuin sinkut? Miksi jotkut vaimot lähtee niin helposti vieraan mukaan? Miksi suhteen ihanuus lopahtaa muutamaan kuukauteen/vuoteen? Miksi "ruoho" on vihreämpää aidan takana?
Miksi avio-vaimot
8
1018
Vastaukset
- ...ngg
It's freeway to fleshway
- -Zorro-
Suhde kun muuttuu arkiseksi, sopivan tilaisuuden tullen napsahtaa.
- lemnaminor
Kai se on niin, että toiset ovat toisia kiinnostavampia. Eli ei välttämättä asetelma aviovaimo tai sinkku. Varmasti jokainen tapaus on erilainen, ettei voi yleistää. Minusta ei ole moraalinvartijaksi, niin kauan kuin varatut pysyvät poissa omasta elämästäni :).
Toisaalta tuntuu omallakin kohdalla siltä, että tätä menoa todellisessa elämässä saan vielä sädekehän pääni päälle :). - mielipide mulla
Koska aviovaimot ovat aviovaimoja - niistä ei tule miehelle riippaa niin helposti koska suhde tietysti pidetään salassa. Toimii molemmin päin.
Suhteen ihanuus lopahtaa usein varmasti vaan sen takia että ei ole loppujen lopuksi kuitenkaan mitään yhteistä. Mennään ja muutetaan yhteen niin kovin heppoisin perustein - ei ole sellaista pitkää seurustelusuhdetta takana jossa opittaisiin ymmärtämään toista kunnolla.
Tuosta syystä myös ruoho on vihreämpäää aidan toisella puolella - halutaan kokeilla onko tullut tehtyä oikea ratkaisu.
No joo, yksi juttu on vielä ainakin se että toiset miehet / naiset ovat vaan yksinkertaisesti pettävää sorttia. Jos yksi tekee, niin tottakai kaikki muutkin tekee. Äh. Älkää viitsikö.
- niisku-myy46
jotkut lähtee, jotkut ei. Joskus rakkaus lopahtaa, joskus ei.
Ikuisuuskysymys.... - kaunis ja fiksu eiiii
ei lähe,ja tasoo olla pitää vaikka ikää yli 40.
Täällä etelän hulinassa ei oo kunnon äijiä.Rumia ja muuten juoppoja löytyy..Mutta ai mitä komeettoja muualta suomesta löytyy. Ja se järki..mää voisin harkita rakastumista.Siis ihan kuin mies malli ja wau..syrän sinne jäi..en kerro minne..Hoikkia ja komeita vielä.Mutta yksi asia..viinakset maistuu ainakin sillon tällön. - vittuilee aina
Vieras vaimo ei vittuile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872