Oikeassa reidessä on tunnusteltavissa oleva noin 1 cm leveä ja 4 cm pitkä kuoppa poikittain reiden poikki. Huomenna lääkäri mutta paniikkia taas on. Syöpä? Jonkinlainen sarkooma joka kuroo tai syövuttänyt reisilihaksen yhden pään poikki? Ajatuksia?
reidessä kuoppa
7
12644
Vastaukset
- weeweewee
Miksi ensimmäiseksi pitää syöpää epäillä? Jos sulla olisi reisilihas poikki, niin et pääsisi kävelemään.
- ...
Mutta minkäs teet kun nupissa on valuvika, ts. syntymästä hermoheikko.. :(
- ja onko aina ollut?
Mulla on reiden sivulla about tuota kokoluokkaa oleva painauma. Tullut vauvaiässä annetusta rokotuspiikistä.
Jos olet aiemmin ollut laiha ja nyt lihonut, jolloin tuosta kohtaa iho ei venykään, niin ihokuroutuma voi yllättäen tulla näkyviin.- ...
ja siis ei näy varsinaisesti vaan tuntuu selvästi kun kokeilee. Ja eniten kun reisi on rentona. Pari vuotta ajoin työmatkoja 2 h per päivä ja mietin että voiko tuollaisesta toispuolisesta kuormituksesta tulla jotain noin omituista että toisella puolella olisi paksummat lihakset vaikka ajelu loppui jo kesäkuussa...?
- ...
... kirjoitti:
ja siis ei näy varsinaisesti vaan tuntuu selvästi kun kokeilee. Ja eniten kun reisi on rentona. Pari vuotta ajoin työmatkoja 2 h per päivä ja mietin että voiko tuollaisesta toispuolisesta kuormituksesta tulla jotain noin omituista että toisella puolella olisi paksummat lihakset vaikka ajelu loppui jo kesäkuussa...?
reidessä , ei oikeassa kuten ensi kirjoitin...
- ...
eli jostain (?) syystä rasvakudos on alueella ohentunut, UÄ:ssä näkyi. Eli ei siitä se enempää. Kiitos vastauksista.
- Toiveena
Sain kovan iskun reiteen, polvi vinksahti ja turposi. Hoito keskittyi polveen ja vasta myöhemmin huomasin, että reidessä oli kolo ja sen vieressä patti. Fysioterapeutti sanoi, että iskun johdosta oli ilmeiseseti katkeillut reisilihaksen säikeitä. On häipynyt vuosien mittaan, mutta erottuu vielä vähän. Kun turvotus jalasta laski, kolo oli noin sentin levinen, alle sentti syvyydeltään ja kai kolme senttiä pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483