Laitoin saman tonne alkoholisti palstalle, kun äijä ei kuulemma vedä enää kokaa.
Olen tuossa huolissani tyttärestäni. Hän on nyt 14 vuotias tosi kuuman näköinen blondi.
Isäänsä ei näe tyttöä kuin kerran 1/2 vuodessa jos silloinkaan.
Nyt tyttö pitäisi laskea isänsä luo jouluksi.
Isä mielellaan nukkuu tytön vieressä ja tätä halailee etc...
Vaikuttaakohan hänen alkoholismi ja kokaiinin käyttöseksuaalisuuteen, estoja niin radikaalisti poistavaksi, että voisi tosiaan omaa tytärtään ajatella. Koska isä on niin deeku/narkki, ettei varmaan ole naista saanut pitkään aikaan.
Jotenkin pelottaa kun katselee sitä touhua, kun tapaavat. Äijä työntää lantiotansa kiinni halatessa. Muuta pikku koskettelua "leikkisästi" vääristä paikoista.
Muutenkin kun äijällä oli outoja perverssioita aikanaan. Halusi nähdä minut muiden miesten kanssa hommissa. Hakkasi jos en suostunut.
Aina on kuitenkin sanonut, että lapset pitää jättää rauhaan ja suojelee tytärtään mustasukkaisesti "muilta miehiltä" varoittelee, minun uudesta miesystävästä etc...
kokaiini +alkoholi + seksuaalisuus
5
4108
Vastaukset
- Hyvä ihminen!
Sinulla on vakavia ongelmia. Mene lääkäriin.
Anna tyttäresi itse päättää haluaako hän viettää siellä joulua, voihan hän vain käydä siellä katsomassa ISÄÄNSÄ jos ÄITI ei uskalla tyttöä jättää isänsä kanssa.
Olet sairas kun ajattelet noin entisestä miehestäsi. Oikeasti. Mies on lapsesi isä ja rakastaa häntä eniten maailmassa.
Jos tyttäresi pelkää kuitenkin isäänsä niin se on eri asia.
Haukut häntä narkiksi vaikka ei käytä enää kokaiinia. Mikähän pirilutka itse olet ollut.- Olempa vain huolissani
Tilanne on todellinen. Äijä käytti minuakin seksuaalisesti hyväkseen. Piti pukeutua seksikkäästi ja viihdyttää sen kavereita. Jos en tehnyt turpaan tuli. Kerran tulin raiskatuksikin ja oma äijä vain kannustaa muita.
Otti joskus rahaa siitä, että esiinnyin niille äijille etsi niitä baarista. Sitten haukkui minut huoraksi ja vainoharhaili,m että taisin pitää siitä touhusta.
Minulle kyllä siitä myodostui alkoholiongelma, en kestänyt sitä elämää selvinpäin. Olen nyt ollut 4 vuotta poissa sieltä, itsellä on edelleen alkoholiongema, myönnän sen.
PAkotti minutkin ottamaan sitä kokaiinia usein, jos en ottanut tuli turpaan.
Pidin kyllä kokaiinistä ja extaaseista ja otin niitä joskus, en kiistä.
Se vain, että tiesin, mikä tarkoitus sillä kokaiinin minulle antamisella oli, niin sai minut vihaamaan sitä. Eli se tarkoitus oli laskea estojani, niin että pystyin toimimaan seksikkäästi niiden äijien kanssa. Sitten aamulla oksensin sitä pahaa oloa siitä kaikesta mitä olin tehnyt.
Antabuksella koetan selvitä.
Koetan nyt kuitenkin ajatella tyttäreni parasta, ja sitä ettei hänelle, mitään sattuisi. En tunne sitä miten pervoja äijät voi olla. ERnkä osaa luottaa mihinkään mitä äijä sanoo. - velvollisuutesi
Olempa vain huolissani kirjoitti:
Tilanne on todellinen. Äijä käytti minuakin seksuaalisesti hyväkseen. Piti pukeutua seksikkäästi ja viihdyttää sen kavereita. Jos en tehnyt turpaan tuli. Kerran tulin raiskatuksikin ja oma äijä vain kannustaa muita.
Otti joskus rahaa siitä, että esiinnyin niille äijille etsi niitä baarista. Sitten haukkui minut huoraksi ja vainoharhaili,m että taisin pitää siitä touhusta.
Minulle kyllä siitä myodostui alkoholiongelma, en kestänyt sitä elämää selvinpäin. Olen nyt ollut 4 vuotta poissa sieltä, itsellä on edelleen alkoholiongema, myönnän sen.
Se vain, että tiesin, mikä tarkoitus sillä kokaiinin minulle antamisella oli, niin sai minut vihaamaan sitä. Eli se tarkoitus oli laskea estojani, niin että pystyin toimimaan seksikkäästi niiden äijien kanssa. Sitten aamulla oksensin sitä pahaa oloa siitä kaikesta mitä olin tehnyt.
Koetan nyt kuitenkin ajatella tyttäreni parasta, ja sitä ettei hänelle, mitään sattuisi. En tunne sitä miten pervoja äijät voi olla. ERnkä osaa luottaa mihinkään mitä äijä sanoo.on suojella lastasi.
Minä sinun sijassasi tekisin vaikka mitä, varmistaakseni ettei tyttäreni joutuisi kokemaan mitään pahaa.
käänny vaikka viranomaisten puoleen, kyllä apua aina löytyy.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi. - huolissani teistä molemmista
Olempa vain huolissani kirjoitti:
Koetan nyt kuitenkin ajatella tyttäreni parasta, ja sitä ettei hänelle, mitään sattuisi. En tunne sitä miten pervoja äijät voi olla. ERnkä osaa luottaa mihinkään mitä äijä sanoo.kerro tyttärellesi tosiasiat!mielestäni hänellä on oikeus tietää totuus,vaikka vielä nuori onkin! voi sinua..paljon voimia ja valoa elämääsi tulevaisuudessa..yritä kaikin mahd.keinoin päästä jotenkin eroon kyseisestä miehestä,jos on tosiaan noin sairas mitä kuvailit!=(
- Anonyymi
Mitä helvettiä, vittu että on outoa keskustelua jotenkin :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891