anustapin koko

anusman

hei!
olen kokeillut ties minkälaisia välineitä anukseeni.. olen myös joskus ostanu pari anustappia.. medium kokoisen (9cm/4,8cm)
mutta silloin en saanut sitä sisääni koska oli aloittelija. mutta nyt saattaisi mennä jopa se isompi malli sisään ;) 12cm/6,3cm. olen miettinyt että pitäisikö ostaa sellainen, ja kuinka pitkään sitä voi käyttää? sillä haluaisin käyttää sellaista muutenkin kuin vain esim runkatessa tai yhdynnässä. eli onko tämä liian iso tappi esim päivittäiseen käyttöön ja voiko tästä tulla jotain haittoja sitten jos antaa olla suolessa esim yön ajan tai juoksulenkillä tms? ja kun noita huhu juttuja olen kuullut että sulkijalihas venyisi tms niin voiko näin sitten käydä? minkäkokoisia itse käytätte liiuessanne ulkona ja missä vain? mitä muita esineitä olette kokeilleet?
kiitos asiallisista vastauksista!

26

10054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappiukko

      Kyllä se 6cm paksu tappi alkaa jo pidempään käytettynä sulkijalihasta venyttämään, mutta jos lihaskontrolli on anuksessa kohdallaan, niin ei tarvitse pidätyskyvyn puolesta murehtia.
      Niin ja ainahan sillä tapilla voi treenata lihaksiaan. Punnertaa ensin ulos ja imaisee sitten takaisin sisään. Ei löysty vaan venyy ja kiristyy.

      • anusman

        eli tarkoitatko että kun sillä "harjoittelee" että pinnistää ulos ja pistää takas sisään niin ei pääse sulkijalihas venymään? kuinka kauan pitäisi sitten harjoitella tätä? ja kuinka kauan sitä voi sitten sisällä pitää?


      • Anonyymi

        HARJOITTELEMALLA SAAN VAIMON GEISHA-PALLOTKIN PYSYMÄÄN SISÄLLÄ KÄVELLESSÄ


    • sam35

      niinhän se on et jos tappi menee helposti sisään, niin ei se siellä pysy. isompaa vaan hommaamaan. mulla tulee isommilla tapeilla sellainen ongelma, et sisällä ollessaan tuntuu ottavan pituutensa takia "pohjaan kiinni". tuntuu ilkeeltä.

      • anusman

        uskon tuon.. mutta kyllä tuo medium kokoinen tappi riittäisi, pysyisi kyllä sisällä.. mutta kyllä seki alkaa pieneltä sitten tuntua, että tekis mieli se ihan "täyskokonen" ostaa.. niin voikos tai kannattaako sellaista käyttää sit esim öisin tms? miten sinä teet Sam35?


      • Nimetön
        anusman kirjoitti:

        uskon tuon.. mutta kyllä tuo medium kokoinen tappi riittäisi, pysyisi kyllä sisällä.. mutta kyllä seki alkaa pieneltä sitten tuntua, että tekis mieli se ihan "täyskokonen" ostaa.. niin voikos tai kannattaako sellaista käyttää sit esim öisin tms? miten sinä teet Sam35?

        en ole koskaan pitänyt yötä. sisällä pysyminen kävellessä on onnenkauppaa. täytyisi "lukita" jollain sisään. ton "pohjaamisen" takia en halua pitää sisällä kauaa. mulla on tappi niin iso, et joutuu rentouttaa lihaksia ja supistajaa useita minuutteja, mutta sitten kun saa sisään niin huh,huh


      • anusman
        Nimetön kirjoitti:

        en ole koskaan pitänyt yötä. sisällä pysyminen kävellessä on onnenkauppaa. täytyisi "lukita" jollain sisään. ton "pohjaamisen" takia en halua pitää sisällä kauaa. mulla on tappi niin iso, et joutuu rentouttaa lihaksia ja supistajaa useita minuutteja, mutta sitten kun saa sisään niin huh,huh

        kuis iso tappi sulla sit oikein on? :D ja kauan pidät sitä kerrallaan sitten sisälläsi?


      • sam35
        anusman kirjoitti:

        kuis iso tappi sulla sit oikein on? :D ja kauan pidät sitä kerrallaan sitten sisälläsi?

        http://www.lemmenlaiva.fi/tuotteet.html?
        id=60/1634

        tommonen tappi. isompi noista:) eihän se ole mikään jättitappi, mutta ihan rajoilla sisään meno. kyllä sit tunti pari tulee pidettyä, eihän sitä haluu lopettaa kun sen kerran sisään saa. kyllähän se sisällä jotenkin pysyy kun kääntää poikittain. onkos sun tapit kivikovia? toi on vähän pehmeä. hälkaisija noin 6.5 cm


      • anusman
        sam35 kirjoitti:

        http://www.lemmenlaiva.fi/tuotteet.html?
        id=60/1634

        tommonen tappi. isompi noista:) eihän se ole mikään jättitappi, mutta ihan rajoilla sisään meno. kyllä sit tunti pari tulee pidettyä, eihän sitä haluu lopettaa kun sen kerran sisään saa. kyllähän se sisällä jotenkin pysyy kun kääntää poikittain. onkos sun tapit kivikovia? toi on vähän pehmeä. hälkaisija noin 6.5 cm

        jellytappeja on.. ne ovat ihan hyviä.. mutta mietityttää kannattaisiko ostaa sellainen jellyn medium tappi vaiko se isoin?


      • Nimetön
        anusman kirjoitti:

        jellytappeja on.. ne ovat ihan hyviä.. mutta mietityttää kannattaisiko ostaa sellainen jellyn medium tappi vaiko se isoin?

        sehän riippuu miten avara reikä nyt on. paras levitin on anustappi. osta pumpattava tappi, laajennus mahdollisuutta riittää. taidat haluta aika isoa, ainakin ajanmyötä. mulla ainakin on tullut raja vastaan, enää suurempaa ei meinaa mahtua vaikka kuinka lämmittäisi.


      • anusman
        Nimetön kirjoitti:

        sehän riippuu miten avara reikä nyt on. paras levitin on anustappi. osta pumpattava tappi, laajennus mahdollisuutta riittää. taidat haluta aika isoa, ainakin ajanmyötä. mulla ainakin on tullut raja vastaan, enää suurempaa ei meinaa mahtua vaikka kuinka lämmittäisi.

        mutta tollasta pumpattaa on vähän paha pitää esim liikkeessä.. kävellessä tms ku se "johto" on siellä


      • sam35
        anusman kirjoitti:

        mutta tollasta pumpattaa on vähän paha pitää esim liikkeessä.. kävellessä tms ku se "johto" on siellä

        jos kriteeri on et voi käydä kaupungilla ja harrastuksissa tappi anuksessa, niin kannattaa hommata sit sellainen kapeella kahvalla varustettu suht iso tappi. testaa jollain muulla tavaralla paksuus, mikä vielä menee tunkemalla. sitten sen mitan mukaan vaan ostaa tappia. "kanki kovana kartsalla"


    • käyttäjä

      Mulla on anustappi tuota isompaa mallia 12/6.3 cm jellyä,olen käyttänyt sitä jo parisen vuotta ja edelleen se tuntuu hyvälle.aluksi sisäänsaaminen vaati pientä esilämittelyä ja pystyin käyttämään 2-3 tuntia kerrallaan,nykyään saan painnettua sen suoraan sisään (apuna käytän vähän liukkaria) ja pidän sitä usein koko päivänkin,silloin tällöin olen nukkunutkin yön sen kanssa.Tapissahan ei paksuinosa ole sulkijalihaksen kohdalla vaan tulee sen sisäpuolelle joten sen venyttävä vaikutus ei ole kovin suuri vaan aiheuttaa mukavan täydenolon tunteen ja auttaa paikallaanpysymisessä kun sulkijalihaksen kohtaan verrattuna paksuuero on suurempi.
      En ole huomannut mitään haittavaikutuksia kyseisenkokoisellakaan tapilla,en tosin käytä sitä joka päivä,käytön välissä2-3 päivää joskus viikkokin jolloin sulkijalihan saa palautua rauhassa.Useasti olen käyttänyt tappia myös asioidessani kaupoissa ym eikä silloinkaan ole ollut ongelmia sen paikoillaan pysymisessä.

      • Anonyymi

        Minulla on välillä tappi anaalissa kun käyn ulkona ja esim. kaupassa , tappi noin 7 cm halkaisija. Käytän yleensä valjaat varmistamassa että tappi pysyy paikoillaan , on kyllä kiihottunut olo kun on tappi anaalissa julkisilla paikoilla .
        M 63 CD 💃💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on välillä tappi anaalissa kun käyn ulkona ja esim. kaupassa , tappi noin 7 cm halkaisija. Käytän yleensä valjaat varmistamassa että tappi pysyy paikoillaan , on kyllä kiihottunut olo kun on tappi anaalissa julkisilla paikoilla .
        M 63 CD 💃💖

        minulla vaimon strapon valjaat nurin päin iso sauva pepussa vyö kiinni pysyy kaupassa paikoillaan hieroo ihanasti oon sitten valmiina vaimon käyttöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla vaimon strapon valjaat nurin päin iso sauva pepussa vyö kiinni pysyy kaupassa paikoillaan hieroo ihanasti oon sitten valmiina vaimon käyttöön

        samoin juhlat alkaa kun pääsen kotiin vaimon käyttöön


    • Moi!
      Itse käytän anustappia tiukkojen nahka tai pvchousujen kanssa ja hyvin on pysyny kävellessä paikalla. Joskus myös pelaan varman päälle ja laitan latex pikkarit missä penistuppi niin voi laukeilla niihin rauhassa....;)

      • Anonyymi

        Itse käytän japanilaisia tanssihousuja, tehty lateksista, joissa tappi/pieni dildo peppuun laitettavaksi ja juurikin tuollainen "penistuppi"... vois sanoa että on kiimainen olo kun on ne jalassa ;) En tosin käytä niitä julkisella paikalla liikkuessani vaan ihan vain kotosalla :)


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­lle, jotk­a haluav­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://9303333.com/H/8cGsm 👈

    • Anonyymi

      tuollasta isompaa kokeillut pitää kauppa reissuilla hankalaa kun alkaa etumus pullottaa ja sitten tulee himo että kuinka suurta sisälle menisi ei löysytä vahvistaa vaan lihaksia jatkuva harjoittelu oot myös valmiimpi vaimon sauva leikkeihin

      • Anonyymi

        kun himo iskee suuntaan kurkkuja valitsemaan otan monen kokoista ja myös suurimman minkä löydän äkkiä kotiin leikkimään


    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a stream. Sisäänkäynti k­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://9190000.com/H/6BehL 👈

    • Anonyymi

      Minä pidän tappia 50 senttiä koko ajan olen ihan hulluna peppuun se on ihAnaa
      Olen kuukauden ajan tehnyt sitä

    • Anonyymi

      PELKKÄ TAPPI EI RIITÄ ISO VIBRA JA TIUKAT SIMMARIT PÄÄLLE KIVA KÄVELLÄ JA NÄHDÄ KUN OMA KYRPÄ SUURENEE JA LOPUKS RUISKII KUN ISTAHDAN JA KAIVAN ESIIN

      • Anonyymi

        Onko olemassa vibr alla toimivia anustappeja


    • Anonyymi

      On ssatavilla vibra tappeja, rouvalla yksi käytössä, se on vaan vähän normaalia pienempi mutta toimii kyllä. Meillä on tapana käyttää anaalitappeja ennen naimista, kyllä on muuten pimppi märkänä valmiiksi kun tappi on tunnin ollut pepussa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe