suomen kesä '07

Pepsa

Jepajepa, nyt minä sen vihdoinkin laitan tapahtumaan! On siitä jo sen verran monta vuotta tämä tyttö haaveillut että kyllä se lentolipun osto nyt on hetikohta edessä jahka muutaman kiemuran saan tästä alta hoidettua. ;) Australiaa kohti siis heti '07 kun suomalainen kesä ja aussien talvi alkaa, takaisin sitten opintojen penkille syyskuussa. Lentohan varataan Sydneyyn (rahavarat jos periksi antaisi niin kyllä se stoppi Aasiassakin maittaisi, vaikka sitten palatessa) kun sieltä löytyy sukua, siitä eteenpäin onkin avointa. Koko maata ei varmaankaan ehdi kiertää joten joku palttiarallaa suunnitelma olisi ihan asiaa. Perthistä löytyy myös tuttavuus joten sieltä toivottavasti löydän itseni jollain keinolla. Puolet ajasta haluaisin varata työntekoon farmilla, saas nähdä löytyykö moista paikkaan joka vielä minut ottaisi orjakseen. Siispä jos jollainlailla joku asia pisti miettimään niin on hyvä ja kommentoi! :)

Privaattipostia voi myös laittaa [email protected]

1

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matka-make

      En lähtisi välttämättä tuhlaamaan puolia ajasta työntekoon, varsinkin kun ei ne työt siellä ihan vaan itsestään tule.. Kokemuksesta neuvoisin että jos esim 2 viikkoa tekee pitkää päivää niin sillä melkein elää seuraavan kuukauden. Helpoiten töitä saa nk työhostellien kautta, mutta palkka ei päätä huimaa. Sydney on talvisaikaan aika ikävä paikka, toki kaunis mutta en suosittele pidemmäksi aikaa jäämään.
      Itse menisin jonnekin perthiin tms luoteis-australiaan. Darwinissa kyllä löytyy lämpöä keskitalvellakin reilusti yli 30 astetta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe