Jepajepa, nyt minä sen vihdoinkin laitan tapahtumaan! On siitä jo sen verran monta vuotta tämä tyttö haaveillut että kyllä se lentolipun osto nyt on hetikohta edessä jahka muutaman kiemuran saan tästä alta hoidettua. ;) Australiaa kohti siis heti '07 kun suomalainen kesä ja aussien talvi alkaa, takaisin sitten opintojen penkille syyskuussa. Lentohan varataan Sydneyyn (rahavarat jos periksi antaisi niin kyllä se stoppi Aasiassakin maittaisi, vaikka sitten palatessa) kun sieltä löytyy sukua, siitä eteenpäin onkin avointa. Koko maata ei varmaankaan ehdi kiertää joten joku palttiarallaa suunnitelma olisi ihan asiaa. Perthistä löytyy myös tuttavuus joten sieltä toivottavasti löydän itseni jollain keinolla. Puolet ajasta haluaisin varata työntekoon farmilla, saas nähdä löytyykö moista paikkaan joka vielä minut ottaisi orjakseen. Siispä jos jollainlailla joku asia pisti miettimään niin on hyvä ja kommentoi! :)
Privaattipostia voi myös laittaa [email protected]
suomen kesä '07
Pepsa
1
494
Vastaukset
- matka-make
En lähtisi välttämättä tuhlaamaan puolia ajasta työntekoon, varsinkin kun ei ne työt siellä ihan vaan itsestään tule.. Kokemuksesta neuvoisin että jos esim 2 viikkoa tekee pitkää päivää niin sillä melkein elää seuraavan kuukauden. Helpoiten töitä saa nk työhostellien kautta, mutta palkka ei päätä huimaa. Sydney on talvisaikaan aika ikävä paikka, toki kaunis mutta en suosittele pidemmäksi aikaa jäämään.
Itse menisin jonnekin perthiin tms luoteis-australiaan. Darwinissa kyllä löytyy lämpöä keskitalvellakin reilusti yli 30 astetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882