Jepajepa, nyt minä sen vihdoinkin laitan tapahtumaan! On siitä jo sen verran monta vuotta tämä tyttö haaveillut että kyllä se lentolipun osto nyt on hetikohta edessä jahka muutaman kiemuran saan tästä alta hoidettua. ;) Australiaa kohti siis heti '07 kun suomalainen kesä ja aussien talvi alkaa, takaisin sitten opintojen penkille syyskuussa. Lentohan varataan Sydneyyn (rahavarat jos periksi antaisi niin kyllä se stoppi Aasiassakin maittaisi, vaikka sitten palatessa) kun sieltä löytyy sukua, siitä eteenpäin onkin avointa. Koko maata ei varmaankaan ehdi kiertää joten joku palttiarallaa suunnitelma olisi ihan asiaa. Perthistä löytyy myös tuttavuus joten sieltä toivottavasti löydän itseni jollain keinolla. Puolet ajasta haluaisin varata työntekoon farmilla, saas nähdä löytyykö moista paikkaan joka vielä minut ottaisi orjakseen. Siispä jos jollainlailla joku asia pisti miettimään niin on hyvä ja kommentoi! :)
Privaattipostia voi myös laittaa [email protected]
suomen kesä '07
Pepsa
1
528
Vastaukset
- matka-make
En lähtisi välttämättä tuhlaamaan puolia ajasta työntekoon, varsinkin kun ei ne työt siellä ihan vaan itsestään tule.. Kokemuksesta neuvoisin että jos esim 2 viikkoa tekee pitkää päivää niin sillä melkein elää seuraavan kuukauden. Helpoiten töitä saa nk työhostellien kautta, mutta palkka ei päätä huimaa. Sydney on talvisaikaan aika ikävä paikka, toki kaunis mutta en suosittele pidemmäksi aikaa jäämään.
Itse menisin jonnekin perthiin tms luoteis-australiaan. Darwinissa kyllä löytyy lämpöä keskitalvellakin reilusti yli 30 astetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191