Eli annan vähän noita sisustamisvinkkejä ja muitakin halloweeniin kuuluvaa. Elikkäs, kun teette boolia niin jos laitatte sinne jäänpaloja, niin kannattaa sen sijaan ottaa kumihanska/kertakäyttö, sitten laitatte sen niin täyteen nestettä, että saat sen myös kiinni. Sitten laita pakastimeen ja kun se on jäätynyt ota ja tee ohut viilto jollain terävällä hanskaan ja ota se varoivaisesti pois hanskasta ja laita booliin. :) siinä yksi.
Oven eteen voi myös laittaa vaikkapa esimerkiksi verisen kirveen roikkumaan, jonka voi leikata vaikkapa pahvista tai kartongista, ja lattialle laittaa "veripläntin".
Paljon helpoin konsti on laittaa pöytäliinaksi jätesäkin, silloin on helpompi huomisaamuna siivota. Kun voi heittää pelkän jätessäkinkin roskien kanssa roskiin.
Mutta lisää on tulossa. Nyt ei vain jaksa kirjoittaa. By: Miia-Gootti
Vinkkejä teille, ystäväiseni!
Miia-Gootti
5
1250
Vastaukset
- the_siren
Kiitos hyvistä vinkeistä. :)
- läpäkäöäo
noi kaikki on nähty hevoshullun halloween numerossa
- .....
siis lukea hevoshullua??
- aivanduu
taitaapa siis pari muutakin henkilöä lukea kun tiedätte
- Miia-Gootti
vaan olen keräillyt ympäri nettiä nuo vinkit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393