Onkohan Parkinssonin tautiin sairastuvilla tutkittu mitään tietynlaista luonnetyyppiä?Esimerkiksi minun mieheni on muuttunut vanhemmiten ihan tunteettomaksi ja kovin jääräpäiseksi.Ja mielestäni hän on luonteeltaan kuin jotenkin lapsellinen.Ei voi keskustella mistään ,inttää kuin pieni kakara.En tiedä,on hänellä ollut tuollaisia piirteitä aina olemassa.Mutta aina vain näyttää pahenevan.Vanhemmiten yleensä ihmiset käyvät leppoisemmiksi,ainakin itse olen muuttunut niin.En tiedä mihin sairauteen viittaa,kysäisempä vain.On jo pian kuusikymppinen mies.
Mikä lie
5
1258
Vastaukset
- vaikka pöörnautti.
Taitaa olla työnarkomaani..tai sitten joku muu vika.
- lie
Onkohan Si-nikama pois paikoiltaan tai liikaa AMALGAAMIA hampaissa?
- ole syy
altistua parkinsonin taudille,mene ja tiedä.Kyllähän vanhenevat miehet usein muuttuvat hieman lapsellisiksi ja äkäseksi,mutta kunhan me vaimot pysyisimme aikuisina luonteemme puolesta,emmekä päästäisi suustamme sammakoita,niin suuria ongelmia ei luultavasti pääse syntymään.
Itse taltutan mieheni kiukun hellyydellä,aivan kuten ennenkin,mutta viimeaikoina olen kuitenkin joutunut paneutumaan asiaan hieman enemmän,kun avioliittomme alkuaikoina,mutta ei huolta,sillä rakkaudella on niin suuri voima ,että se voi muuritkin murtaa.- hellyydellä
varmaankaan parane.Kyllä lääkkeitä ja asiantuntemusta tarvitaan silloin.Kyllähän jotkut sairaudet vaikuttavat luonteeseenkn,uskoisin.Jos on lähipiirissä tiettyjä sairauksia,kannattaisi kyllä käydä lääkärin juttusilla.Ei se vaimokaan ihan kaikkea kestä,eikä tarvitsekkaan.Itse olen mieshenkilö ja käyn aika ajoin terveystarkastuksessa.Laitappas vaan kiukutteleva ukkos tutkimuksiin,yritä ainakin.Tsemppiä sinulle!
- Parkkis
Kyllä pitkälle edennyt tauti voi aiheuttaa persoonallisuushäiriöitä ja lääkkeillä on myös sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192574Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941282
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171037Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71975IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51865