Mikä lie

on vikana.

Onkohan Parkinssonin tautiin sairastuvilla tutkittu mitään tietynlaista luonnetyyppiä?Esimerkiksi minun mieheni on muuttunut vanhemmiten ihan tunteettomaksi ja kovin jääräpäiseksi.Ja mielestäni hän on luonteeltaan kuin jotenkin lapsellinen.Ei voi keskustella mistään ,inttää kuin pieni kakara.En tiedä,on hänellä ollut tuollaisia piirteitä aina olemassa.Mutta aina vain näyttää pahenevan.Vanhemmiten yleensä ihmiset käyvät leppoisemmiksi,ainakin itse olen muuttunut niin.En tiedä mihin sairauteen viittaa,kysäisempä vain.On jo pian kuusikymppinen mies.

5

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka pöörnautti.

      Taitaa olla työnarkomaani..tai sitten joku muu vika.

    • lie

      Onkohan Si-nikama pois paikoiltaan tai liikaa AMALGAAMIA hampaissa?

    • ole syy

      altistua parkinsonin taudille,mene ja tiedä.Kyllähän vanhenevat miehet usein muuttuvat hieman lapsellisiksi ja äkäseksi,mutta kunhan me vaimot pysyisimme aikuisina luonteemme puolesta,emmekä päästäisi suustamme sammakoita,niin suuria ongelmia ei luultavasti pääse syntymään.

      Itse taltutan mieheni kiukun hellyydellä,aivan kuten ennenkin,mutta viimeaikoina olen kuitenkin joutunut paneutumaan asiaan hieman enemmän,kun avioliittomme alkuaikoina,mutta ei huolta,sillä rakkaudella on niin suuri voima ,että se voi muuritkin murtaa.

      • hellyydellä

        varmaankaan parane.Kyllä lääkkeitä ja asiantuntemusta tarvitaan silloin.Kyllähän jotkut sairaudet vaikuttavat luonteeseenkn,uskoisin.Jos on lähipiirissä tiettyjä sairauksia,kannattaisi kyllä käydä lääkärin juttusilla.Ei se vaimokaan ihan kaikkea kestä,eikä tarvitsekkaan.Itse olen mieshenkilö ja käyn aika ajoin terveystarkastuksessa.Laitappas vaan kiukutteleva ukkos tutkimuksiin,yritä ainakin.Tsemppiä sinulle!


    • Parkkis

      Kyllä pitkälle edennyt tauti voi aiheuttaa persoonallisuushäiriöitä ja lääkkeillä on myös sivuvaikutuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe