Mikä lie

on vikana.

Onkohan Parkinssonin tautiin sairastuvilla tutkittu mitään tietynlaista luonnetyyppiä?Esimerkiksi minun mieheni on muuttunut vanhemmiten ihan tunteettomaksi ja kovin jääräpäiseksi.Ja mielestäni hän on luonteeltaan kuin jotenkin lapsellinen.Ei voi keskustella mistään ,inttää kuin pieni kakara.En tiedä,on hänellä ollut tuollaisia piirteitä aina olemassa.Mutta aina vain näyttää pahenevan.Vanhemmiten yleensä ihmiset käyvät leppoisemmiksi,ainakin itse olen muuttunut niin.En tiedä mihin sairauteen viittaa,kysäisempä vain.On jo pian kuusikymppinen mies.

5

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka pöörnautti.

Taitaa olla työnarkomaani..tai sitten joku muu vika.

• lie

Onkohan Si-nikama pois paikoiltaan tai liikaa AMALGAAMIA hampaissa?

• ole syy

altistua parkinsonin taudille,mene ja tiedä.Kyllähän vanhenevat miehet usein muuttuvat hieman lapsellisiksi ja äkäseksi,mutta kunhan me vaimot pysyisimme aikuisina luonteemme puolesta,emmekä päästäisi suustamme sammakoita,niin suuria ongelmia ei luultavasti pääse syntymään.

Itse taltutan mieheni kiukun hellyydellä,aivan kuten ennenkin,mutta viimeaikoina olen kuitenkin joutunut paneutumaan asiaan hieman enemmän,kun avioliittomme alkuaikoina,mutta ei huolta,sillä rakkaudella on niin suuri voima ,että se voi muuritkin murtaa.

• hellyydellä

varmaankaan parane.Kyllä lääkkeitä ja asiantuntemusta tarvitaan silloin.Kyllähän jotkut sairaudet vaikuttavat luonteeseenkn,uskoisin.Jos on lähipiirissä tiettyjä sairauksia,kannattaisi kyllä käydä lääkärin juttusilla.Ei se vaimokaan ihan kaikkea kestä,eikä tarvitsekkaan.Itse olen mieshenkilö ja käyn aika ajoin terveystarkastuksessa.Laitappas vaan kiukutteleva ukkos tutkimuksiin,yritä ainakin.Tsemppiä sinulle!

• Parkkis

Kyllä pitkälle edennyt tauti voi aiheuttaa persoonallisuushäiriöitä ja lääkkeillä on myös sivuvaikutuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3339
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2574
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1282
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1037
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      975
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      865
    Aihe