Onkohan Parkinssonin tautiin sairastuvilla tutkittu mitään tietynlaista luonnetyyppiä?Esimerkiksi minun mieheni on muuttunut vanhemmiten ihan tunteettomaksi ja kovin jääräpäiseksi.Ja mielestäni hän on luonteeltaan kuin jotenkin lapsellinen.Ei voi keskustella mistään ,inttää kuin pieni kakara.En tiedä,on hänellä ollut tuollaisia piirteitä aina olemassa.Mutta aina vain näyttää pahenevan.Vanhemmiten yleensä ihmiset käyvät leppoisemmiksi,ainakin itse olen muuttunut niin.En tiedä mihin sairauteen viittaa,kysäisempä vain.On jo pian kuusikymppinen mies.
Mikä lie
5
1194
Vastaukset
- vaikka pöörnautti.
Taitaa olla työnarkomaani..tai sitten joku muu vika.
- lie
Onkohan Si-nikama pois paikoiltaan tai liikaa AMALGAAMIA hampaissa?
- ole syy
altistua parkinsonin taudille,mene ja tiedä.Kyllähän vanhenevat miehet usein muuttuvat hieman lapsellisiksi ja äkäseksi,mutta kunhan me vaimot pysyisimme aikuisina luonteemme puolesta,emmekä päästäisi suustamme sammakoita,niin suuria ongelmia ei luultavasti pääse syntymään.
Itse taltutan mieheni kiukun hellyydellä,aivan kuten ennenkin,mutta viimeaikoina olen kuitenkin joutunut paneutumaan asiaan hieman enemmän,kun avioliittomme alkuaikoina,mutta ei huolta,sillä rakkaudella on niin suuri voima ,että se voi muuritkin murtaa.- hellyydellä
varmaankaan parane.Kyllä lääkkeitä ja asiantuntemusta tarvitaan silloin.Kyllähän jotkut sairaudet vaikuttavat luonteeseenkn,uskoisin.Jos on lähipiirissä tiettyjä sairauksia,kannattaisi kyllä käydä lääkärin juttusilla.Ei se vaimokaan ihan kaikkea kestä,eikä tarvitsekkaan.Itse olen mieshenkilö ja käyn aika ajoin terveystarkastuksessa.Laitappas vaan kiukutteleva ukkos tutkimuksiin,yritä ainakin.Tsemppiä sinulle!
- Parkkis
Kyllä pitkälle edennyt tauti voi aiheuttaa persoonallisuushäiriöitä ja lääkkeillä on myös sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983