Rasistit Suomalaiset Valkoiset pilaavat

die Wiesse Rose

Rasistit Suomalaiset Valkoiset pilaavat maamme kunnian.
Jos sitä enää tänä päivänä voi sanoa olevan, jos näitä räkänokkia jotka tekevät tällaista pitää jatkuvasti katsoa...
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id45707.html

Tässä taas nähdään.
Todelliset rasistit ovat ne luupää Suomaliset, jotka eivät yksinkertaisesti kehity.

Ehkä olisi hyvä jos he menisivät itseensä ja
alkaisivat tarkastelemaan vähän omaa minäänsä.

Monesti peilissä näyttää olevan se hyvä tyyppi, paitsi jos muilta kysyy.

Näin on myös monen rasistin kohdalla.

Asennevamma lähtee aina omasta itsestään.

Isänmaallisuutta ei ole saatta maatamme sekasortoon ja hakata kansalaisia.

Se on terroria.

25

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos kaikki

      sellaiset rikokset ovat rasistisia, missä valkoinen hakkaa mustan, niin miksi sitten yksikään sellainen tapaus, jossa musta hakaa valkoisen ei ole koskaan rasistinen???

      • pidä paikkaansa

        Eikä tutkimuksen.

        käyppä Galleriassani ja lue tuo tutkimus.


      • pidä paikkaansa kirjoitti:

        Eikä tutkimuksen.

        käyppä Galleriassani ja lue tuo tutkimus.

        Missä se?


      • OLEPPA HYVÄ

      • ressu parka

    • Tiedoksi vaan

      Myös tilastossa "suomen kansalaisina" lisäämässä rasitisia rikoksia ja eihän siinä ollut mainintaa ihoväristä tai edes koitettukaan eritellä niitä.
      Juttu oli täysin rasistinen ja tarkoitus hakuinen jolla yritetään vihjata vain valkoihoisten suomalaisten tekemisiin niin sinun ihno juttusi kuin ällöttävä ylen punikki madia.
      Valehteleva vässykkä jonka täytyy valehdella kun ei löydä mitään todellista näyttöä siihen naurettavaan väittämäänsä mitä esitti.

      • käypppä lukemassa

        galleriassa IHAN poliisin tutkimus, ellei sekin ole sinu mielestäsi CCCP:n käsialaa.

        VINKKI: JÄTÄ HUUMEET!

        Ja ala ottamaan asioista selvää.


      • POLIISI.

    • Vaan

      Tuokaa myös sukulaisennekin tullessanne, kyllä me elätämme kaikki niin emme ole sitten asennevammaisia.

      Tulkaa nyt aluksi vaikka yhden miljardin porukalla niin sitten katsellaan lisää miljardeja jos tarvitaan.

      • Lähdetään

      • HANKI AIVOT!

        moraaaaaaaaaaaaaaaaan!

        Bussisi Niuvaniemeen lähtee!


      • HANKI AIVOT! kirjoitti:

        moraaaaaaaaaaaaaaaaan!

        Bussisi Niuvaniemeen lähtee!

        sinne Niuvanniemeen nyt kuuluu:) Onko kaikki hyvin?


      • Hyvin
        Erasmus kirjoitti:

        sinne Niuvanniemeen nyt kuuluu:) Onko kaikki hyvin?

        Jos vielä saisimme tännekkin mamuja vaikka muutaman miljardin niin meillä olisi hyyssättäviä ihan terapiaksisi saakka.

        Kaikki lantamajojen asukit tulkaa tänne niin saatte hienot asunnot eikä maksa mitään

        Ja jos asunnot loppuu niin häädetään Suomalaisia pois jaloista niin pääsette asumaaan.

        Kaikki Suomalaiset haluavat pyyteettömästi olla teidän nöyriä palvelijoita.


      • FAKTAA!

    • ja kännykkävarkaudet

      taitavat olla mukana tilastoissa.

      "Lähes puolet rasististen rikosten uhreista oli Suomen kansalaisia."

      Suojelkaa lapsiamme.

      • Jauhonaamalle

      • sekä

      • mulla on porkkanaa

    • ja luovat rasismia

      #######################################

      ELOKUVA: OUTFOXED
      - Ruperd Murdock's War on Journalism

      #######################################

      - Kanava joka luo pelkoa,
      - vääristelee tietoa,
      - suoranaisesti valehtelee uutisissa ja haastatteluissa
      - on erittäin rasistinen,
      - ei kunnioita katsojien älyä,
      - ei kunnioita haastateltavia,
      - kanava joka ei kunnioita ihmisiä joista tekee juttuja,
      - lietsoo vihaa ja sotaa, sekä edistää viattomien uhrien määrää,
      - tukee George Bushin ja USA:n sotarikoksia toiminnallaan,
      - Julisti Floridan vallankaappauksessa 2000 1. väärän tiedon Bushin voitosta Floridassa,
      - jonka toimittajien tietotaso vasta roskalehden toimittajan tietotasoa,
      - ei anna haastateltavien edes vastata kysymyksiin...


      RASIST NAZI-CHANNEL FOX NEWS*

      * USA Goebbels Channel

      ELOKUVAJULISTE:
      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
      http://gobnf.org/i/out/press/poster_med.jpg

      ELOKUVA:
      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
      OSA I: http://www.youtube.com/watch?v=x9p_IbddaYo
      OSA II: http://www.youtube.com/watch?v=fMnYRm1FPEc

      • ja luovat rasismia

    • White Pride World Wide

      sä oot kyllä ihan pihalla! kyllähän se niin menee että rasismi sanana on jo kärsinyt inflaation ja teidän kiihkoilijoiden ansiosta oi rakas suomemme aikanaan pilaantuu valitettavasti!

      VALKOISEN VALLAN PUOLESTA JATKAN SILTI OMALTA OSALTANI TAISTELUA VÄÄRYYTTÄ JA VÄÄRÄNLAISTA SUVAITSEVAISUUTTA VASTAAN...!

      (ilman fyysistä väkivaltaa tai ilkivaltaa käyttämättä)

      • BITE ME

        Jatka taisteluasi yksin älykääpiö.Joskus olin ylpeä suomalaisuudestani,nyt se vain hävettää kun lukee kaltaistesi punaniskojen juttuja.Kyllä mä voin taistella kaltaistasi typerystä vastaan ihan nyrkeinkin. Tervetuloa koittamaan,vaikka iltalypsys jälkeen!


      • voi voi
        BITE ME kirjoitti:

        Jatka taisteluasi yksin älykääpiö.Joskus olin ylpeä suomalaisuudestani,nyt se vain hävettää kun lukee kaltaistesi punaniskojen juttuja.Kyllä mä voin taistella kaltaistasi typerystä vastaan ihan nyrkeinkin. Tervetuloa koittamaan,vaikka iltalypsys jälkeen!

        sua reppanaa! oot umpi tärähtänyt täys kiihkoilija muuttaisit afganistaniin ni sit sulla on monta samankaltaista ihan siinä vierellä!
        huivihan sulla jo on kun aika neiti oot sellanen netissä kovistelija luuseri


      • Bite me
        voi voi kirjoitti:

        sua reppanaa! oot umpi tärähtänyt täys kiihkoilija muuttaisit afganistaniin ni sit sulla on monta samankaltaista ihan siinä vierellä!
        huivihan sulla jo on kun aika neiti oot sellanen netissä kovistelija luuseri

        Mikäs itse olet?
        Ei kiinnosta muuttaa Afganistaniin,kun ei niiden kulttuuri oiken osu yhteen meikäläisen kanssa. Huivia käytän,ehdottomasti.Yleensä kesäisin ettei sais auringonpistosta. Joskus lippalakkiakin,jos kiinnostaa tietää. Suosittelen lämpimästi sullekin.
        Uhoaminen ei suinkaan rajoitu nettiin;)


      • Bite me
        voi voi kirjoitti:

        sua reppanaa! oot umpi tärähtänyt täys kiihkoilija muuttaisit afganistaniin ni sit sulla on monta samankaltaista ihan siinä vierellä!
        huivihan sulla jo on kun aika neiti oot sellanen netissä kovistelija luuseri

        Neidissä osuit oikeaan. Luuseria en ehkä allekirjoittaisi:)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe