Onko kellään kokemusta. Olemme jo aikuisia , eronneita. Tälläistä en ole ennen kokenut, tärisyttävää rakkautta, oikeasti. Voiko tää jatkua??
kalat N ja leijona M
6
1268
Vastaukset
- riippukohan tuo
hkmerkeistä vai ihan vain vaikka muista henkilökemioista, että voi tykätä..
nimim. kaikenlaista ;P - kokemusta
Voi jatkua, älä epäile.Elä vaan täysillä tätä
elämää.Älä anna ajatuksiin edes tulla ettei teidän onnelliset hetket jatkuisi eteenkin päin.
Eikö ole ihanaa kun rakastuu vielä toiseen hiustuppusta varpaisiin asti?
ONNEA TEILLE YHDESSÄ!! t.tonttutyttö - plaaa
;DD
- voivat täydennellä
toisiaan
ihmeellisellä
tavalla, jos rakkaus
välillään - ehkä sama
merkissä missä vaan,
jos tuli syttyy,
eikä sateet sammuta. - kokemusta on
On todella totta leijonamies on mahtava.Olen kalat itse ja homma pelaa kaikintavoin.Vie ainakin minulta jalat alta!Nyt kun leijona on mennyt ihoni alle ja päässyt ujoudestaan on upea mies.Kohtelias, ystävällinen ja mikä parasta seksi mahtavaa.Minulle käy ainakin tuollainen iloinen ja toimelias mies ,ei jouda sohvalla loikoilemaan.Kokemusta kahdenkymmenen vuoden ajalta.Paranee vanhetessaan...
- Asqwert
Valitettavasti mun täytyy näköjään olla ilonpilaajana, sillä oma kokemukseni leijonamiehestä on kyllä vähemmän ihana; rankkaa avioliittoa muutama vuosi. Mutta onhan asiassa muitakin puolia kuin aurinkomerkki...se täytyy aina muistaa...Mun exä oli sairaalloisen mustasukkainen ja asenteissaan täysin ehdoton ja mustavalkoinen ihminen, keskusteluista ei tullut mitään, kun leijonan piti aina olla oikeassa, koskaan hänessä ei ollut mitään vikaa, vaan aina kaikki ongelmat oli mun syytä. Hyvä että pääsin siitä lopultakin eroon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764