kalat N ja leijona M

huh-huh, miten on

Onko kellään kokemusta. Olemme jo aikuisia , eronneita. Tälläistä en ole ennen kokenut, tärisyttävää rakkautta, oikeasti. Voiko tää jatkua??

6

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippukohan tuo

hkmerkeistä vai ihan vain vaikka muista henkilökemioista, että voi tykätä..

nimim. kaikenlaista ;P

• kokemusta

Voi jatkua, älä epäile.Elä vaan täysillä tätä
      elämää.Älä anna ajatuksiin edes tulla ettei teidän onnelliset hetket jatkuisi eteenkin päin.
      Eikö ole ihanaa kun rakastuu vielä toiseen hiustuppusta varpaisiin asti?
      ONNEA TEILLE YHDESSÄ!! t.tonttutyttö

• plaaa

;DD

• voivat täydennellä

toisiaan
      ihmeellisellä
      tavalla, jos rakkaus
      välillään - ehkä sama
      merkissä missä vaan,
      jos tuli syttyy,
      eikä sateet sammuta.

• kokemusta on

On todella totta leijonamies on mahtava.Olen kalat itse ja homma pelaa kaikintavoin.Vie ainakin minulta jalat alta!Nyt kun leijona on mennyt ihoni alle ja päässyt ujoudestaan on upea mies.Kohtelias, ystävällinen ja mikä parasta seksi mahtavaa.Minulle käy ainakin tuollainen iloinen ja toimelias mies ,ei jouda sohvalla loikoilemaan.Kokemusta kahdenkymmenen vuoden ajalta.Paranee vanhetessaan...

• Asqwert

Valitettavasti mun täytyy näköjään olla ilonpilaajana, sillä oma kokemukseni leijonamiehestä on kyllä vähemmän ihana; rankkaa avioliittoa muutama vuosi. Mutta onhan asiassa muitakin puolia kuin aurinkomerkki...se täytyy aina muistaa...Mun exä oli sairaalloisen mustasukkainen ja asenteissaan täysin ehdoton ja mustavalkoinen ihminen, keskusteluista ei tullut mitään, kun leijonan piti aina olla oikeassa, koskaan hänessä ei ollut mitään vikaa, vaan aina kaikki ongelmat oli mun syytä. Hyvä että pääsin siitä lopultakin eroon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3263
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1655
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1544
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1497
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1325
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1268
    Aihe