kalat N ja leijona M

huh-huh, miten on

Onko kellään kokemusta. Olemme jo aikuisia , eronneita. Tälläistä en ole ennen kokenut, tärisyttävää rakkautta, oikeasti. Voiko tää jatkua??

6

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippukohan tuo

hkmerkeistä vai ihan vain vaikka muista henkilökemioista, että voi tykätä..

nimim. kaikenlaista ;P

• kokemusta

Voi jatkua, älä epäile.Elä vaan täysillä tätä
      elämää.Älä anna ajatuksiin edes tulla ettei teidän onnelliset hetket jatkuisi eteenkin päin.
      Eikö ole ihanaa kun rakastuu vielä toiseen hiustuppusta varpaisiin asti?
      ONNEA TEILLE YHDESSÄ!! t.tonttutyttö

• plaaa

;DD

• voivat täydennellä

toisiaan
      ihmeellisellä
      tavalla, jos rakkaus
      välillään - ehkä sama
      merkissä missä vaan,
      jos tuli syttyy,
      eikä sateet sammuta.

• kokemusta on

On todella totta leijonamies on mahtava.Olen kalat itse ja homma pelaa kaikintavoin.Vie ainakin minulta jalat alta!Nyt kun leijona on mennyt ihoni alle ja päässyt ujoudestaan on upea mies.Kohtelias, ystävällinen ja mikä parasta seksi mahtavaa.Minulle käy ainakin tuollainen iloinen ja toimelias mies ,ei jouda sohvalla loikoilemaan.Kokemusta kahdenkymmenen vuoden ajalta.Paranee vanhetessaan...

• Asqwert

Valitettavasti mun täytyy näköjään olla ilonpilaajana, sillä oma kokemukseni leijonamiehestä on kyllä vähemmän ihana; rankkaa avioliittoa muutama vuosi. Mutta onhan asiassa muitakin puolia kuin aurinkomerkki...se täytyy aina muistaa...Mun exä oli sairaalloisen mustasukkainen ja asenteissaan täysin ehdoton ja mustavalkoinen ihminen, keskusteluista ei tullut mitään, kun leijonan piti aina olla oikeassa, koskaan hänessä ei ollut mitään vikaa, vaan aina kaikki ongelmat oli mun syytä. Hyvä että pääsin siitä lopultakin eroon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe