Vesimies&Vesimies

"Tunnettu" n. 3 t...

Vesimies-nainen kirjoittajana: meitä oli kaksi miestä ja kaksi naista toinen miehistä myös vesimies (toisesta en tiedä, sulkeutuneempi). Toinen nainen oli jellona, joka kertoi itsestään... ajattelin ompa mielenkiinoista...siirryin takavasemmalle, seuraamaan mitä muualla tapahtui, palatessani oli keskustelu siirtynyt intohimoiseen seksiin. Jellona oli sitä mieltä, että hän on aina intohimoinen. Minä siihen oooh. "ja tuumasin ittekseni ei mulla ainakaan onnistu" Kommentteni siihen varmaan ihanaa jatkoin sitten, että minä ainakin haluan, että henkilö jonka kanssa harrastan seksiä ( mielellään selvinpäin)täytyy saada minussa aikaan intohimoa/säpinää, joka täytyy olla vielä molemmipuolista. Minusta seksi henkilön kanssa, joka ei kiinnosta pätkääkään...on kuin itkis ja nussis ja näkisi kuoleman unta. Ainoastaan Vesimies mies meinas ratketa, mutta sai kontrollin pelamaan, minä hymyilin ja muut kaksi putos. Loppu illan juttelin aika paljon tuon toisen vetskarin kanssa hänellä mustat silmät (toden näköisesti tumman ruskeat) minulla vihreät "kissan" silmät... toivotin heille hyvät jatkot ja lähdin kotiin...ihana mies, mutta sormus sormessa, eli se siitä sitten...huokaus t. Ani

5

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoo

sekavaa tekstiä,piti aivan kolme kertaa lukea että tajusin,no ei se mitään,missäs tämä tapahtui?

• "Tunnettu"

Tikkurilan Calypsossa, karauke puolella ... ehkäpä olen seko haaveilija... itku täytyy tunnustaa, olen aina ollut heikkona ruskeisiin silmiin ja pitkiin miehiin...huokaus jälleen t. Ani

• silmät tummat

Samoin vesimiesnainen , seksi on luonnollista . Mutta en tosiaan kykene siihen ilman molemminpuolista intohimoa , halua , en kykene edes nauttimaan . Eikö se ole kuin nautinto molemminpuolin , tyydytystä ... Näin savutan se täydellisyyden itse ja myös tärkeä on toinen osapuoli kokee myös samoin . Toki voi olla intohimoinen , mutta mitä siitä jää jos se on yksipuolista .

• "Tunnettu"

... vieläkin ajattelen tuota Vetskari miestä... ja huokailen,iiks..., tämän täytyy loppua, tai pääsen suljetulle osastolle... taitaa Raleigh- pyöräni saada kyytiä, ajan niin kauan kun pystyn ja kun alkaa sataa, kukaan ei huomaa minun itkeneeni. Kuinka voi ihastua niin pahasti muutamassa tunnissa... mutta tuo sormus...itse sinkku, huokaus, no näköjään alkoi sataa... voin alkaa itkeä jo lähteissäni ja ajaa itseni turraksi...hullu kauris ämmä t. Ani

• "Tunnettu"
        "Tunnettu" kirjoitti:

... vieläkin ajattelen tuota Vetskari miestä... ja huokailen,iiks..., tämän täytyy loppua, tai pääsen suljetulle osastolle... taitaa Raleigh- pyöräni saada kyytiä, ajan niin kauan kun pystyn ja kun alkaa sataa, kukaan ei huomaa minun itkeneeni. Kuinka voi ihastua niin pahasti muutamassa tunnissa... mutta tuo sormus...itse sinkku, huokaus, no näköjään alkoi sataa... voin alkaa itkeä jo lähteissäni ja ajaa itseni turraksi...hullu kauris ämmä t. Ani

Olen syntynyt 20.01. Eli olen riippuen horoskoopin laatijasta Kauris tai Vesimies... mutta luonteeni on sekoitus lähes kaikista merkeistä: fiiliksestä,seurasta,väsymyksestä alkomaholimäärästä yms. riippuen... kaameelontti, maybe kaikilla samma juttu, luulisin minä... nyt litra maitoo ja heti, on meinaan kaamee raapuula... olikse jotain terva, sauna ja viina... viimestä oli vain saatavilla - ikävä kyllä ajatellen tätä päivää, fillari jätti aminohapot jalkoihin mikä sika, taidan ryömii vielä sänkyyyni t. Ani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe