Haussa olisi hyvä, laadukas konjakki. Hintaluokka 50-100euroa. ei tarvitse olla mahottoman iso pullo, kunhan on hyvää. Tulisi lahjaksi sikarin kera.
hyvä konjakki
4
15662
Vastaukset
- Muutama ehdotus
Alkon normaali valikoimasta löytyy seuraavat hyvät vaihtoehdot:
Frapin Château Frontpinot X.O. Premier Grand Cru 0.70l 59.20€
Martell Cordon Bleu 0.70 l 89.00 €
Lisäksi suosittelen kysymään alkon myyjiltä tilausvalikoiman tuotteista. Siellä on useita hyviä, mutta valitettavasti en tähän hätään nimiä muista.- xo-konu
Kokeile Erittäin Hienoa XO konjakkia. Se on laadukas ja hyvä konjakki. Hinta taisi olla siinä 60 euron kieppeillä...
- ei ole laadukas
xo-konu kirjoitti:
Kokeile Erittäin Hienoa XO konjakkia. Se on laadukas ja hyvä konjakki. Hinta taisi olla siinä 60 euron kieppeillä...
Itse en pidä erityisemmin Erittäin hienosta konjakista. Kokeile mielummin vaikka Delamain XO Cognac noin 50 € pullo vastaavia hieman omaperäisempiä pullotteita löytyy vaikka kuinka paljon, jopa alkosta.
Varsinkin jos pullo on tulossa lahjaksi, valitse jotain hieman omaperäisempää.
- vaikka
Meukow XO.Alkosta saa n.60 e pullo ja pakattu peltipakkaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272800- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871515- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391270