Olen tässä ihmetellyt,että minkälainen lohkolämmitin tulee Northstarin koneeseen?
Defa ilmoitaa,että lohkoon,mutta Metro-Autossa tarjoaa letkuun tulevaa???
4.9L kyllä letkuun,mutta miten Nortissa?
Ja jos lohkoon,niin minne päin lohkoa,tietoa kun ei löytynyt Defan sivuilta?
Northstarin lohkolämmitin
7
1576
Vastaukset
- sitgee
Eikös kyseisessä mallissa olekin alumiinilohkoinen
moottori? Ainoa vaihto-ehto lämmittimelle on ala-
vesiletkuun asennettava, koska kuulemani mukaan
alumiinilohkoon ei voi asentaa lohkolämmitintä. Että
näin.- xxx...
Alulohkoon ei voida asentaa perinteinen lohkolämmitin, koska alulohkosta puuttuu ns pakkasprikka valmistusmenetlmästä johtuen.
Näihin koneisiin on 2 vaihtoehtoa, öljytilan kylkeen ruuvattava ulkopuoleinen säteilijätyyppinen lämmitin ja ns letkulämmitin, joiden kanssa aina tulee vuoto-ongelmia letkuliitoksissa lämmitiimen kohdalla. - jukilac
xxx... kirjoitti:
Alulohkoon ei voida asentaa perinteinen lohkolämmitin, koska alulohkosta puuttuu ns pakkasprikka valmistusmenetlmästä johtuen.
Näihin koneisiin on 2 vaihtoehtoa, öljytilan kylkeen ruuvattava ulkopuoleinen säteilijätyyppinen lämmitin ja ns letkulämmitin, joiden kanssa aina tulee vuoto-ongelmia letkuliitoksissa lämmitiimen kohdalla.Kiitti !
Noinhan se tosiaan menee,täytyy hommata se letkuun tuleva lämmitin,muuta kun ei ole tuohon saatavilla. Ihmettelen tosiaan vähän ton Defan antamia tietoja.
Edellisessä Käkkylässä (4.9L) ei ollut mitään ongelmia tuon letkuun tulevan mallin kanssa. - ...............
xxx... kirjoitti:
Näihin koneisiin on 2 vaihtoehtoa, öljytilan kylkeen ruuvattava ulkopuoleinen säteilijätyyppinen lämmitin ja ns letkulämmitin, joiden kanssa aina tulee vuoto-ongelmia letkuliitoksissa lämmitiimen kohdalla.On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.
- kukko
............... kirjoitti:
On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.
mihkä väki pn saanu sen laitettua?
- källi
On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.
- mihkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885