Northstarin lohkolämmitin

Jukilac

Olen tässä ihmetellyt,että minkälainen lohkolämmitin tulee Northstarin koneeseen?
Defa ilmoitaa,että lohkoon,mutta Metro-Autossa tarjoaa letkuun tulevaa???
4.9L kyllä letkuun,mutta miten Nortissa?
Ja jos lohkoon,niin minne päin lohkoa,tietoa kun ei löytynyt Defan sivuilta?

7

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitgee

      Eikös kyseisessä mallissa olekin alumiinilohkoinen
      moottori? Ainoa vaihto-ehto lämmittimelle on ala-
      vesiletkuun asennettava, koska kuulemani mukaan
      alumiinilohkoon ei voi asentaa lohkolämmitintä. Että
      näin.

      • xxx...

        Alulohkoon ei voida asentaa perinteinen lohkolämmitin, koska alulohkosta puuttuu ns pakkasprikka valmistusmenetlmästä johtuen.

        Näihin koneisiin on 2 vaihtoehtoa, öljytilan kylkeen ruuvattava ulkopuoleinen säteilijätyyppinen lämmitin ja ns letkulämmitin, joiden kanssa aina tulee vuoto-ongelmia letkuliitoksissa lämmitiimen kohdalla.


      • jukilac
        xxx... kirjoitti:

        Alulohkoon ei voida asentaa perinteinen lohkolämmitin, koska alulohkosta puuttuu ns pakkasprikka valmistusmenetlmästä johtuen.

        Näihin koneisiin on 2 vaihtoehtoa, öljytilan kylkeen ruuvattava ulkopuoleinen säteilijätyyppinen lämmitin ja ns letkulämmitin, joiden kanssa aina tulee vuoto-ongelmia letkuliitoksissa lämmitiimen kohdalla.

        Kiitti !
        Noinhan se tosiaan menee,täytyy hommata se letkuun tuleva lämmitin,muuta kun ei ole tuohon saatavilla. Ihmettelen tosiaan vähän ton Defan antamia tietoja.
        Edellisessä Käkkylässä (4.9L) ei ollut mitään ongelmia tuon letkuun tulevan mallin kanssa.


      • ...............
        xxx... kirjoitti:

        Alulohkoon ei voida asentaa perinteinen lohkolämmitin, koska alulohkosta puuttuu ns pakkasprikka valmistusmenetlmästä johtuen.

        Näihin koneisiin on 2 vaihtoehtoa, öljytilan kylkeen ruuvattava ulkopuoleinen säteilijätyyppinen lämmitin ja ns letkulämmitin, joiden kanssa aina tulee vuoto-ongelmia letkuliitoksissa lämmitiimen kohdalla.

        On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.


      • kukko
        ............... kirjoitti:

        On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.

        mihkä väki pn saanu sen laitettua?


      • källi
        ............... kirjoitti:

        On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.

        mihkä väki pn saanu sen laitettua?


      • mihkä
        ............... kirjoitti:

        On alumiinikone, mutta mitä tekemistä sillä on lohkolämmittimen kanssa ? Mulla on ainakin pohjantähdessä lämppäri. Töpseli seinään ja lämpönen kone aamulla käymään.

        mihkä väki pn saanu sen laitettua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe