helppoa katsottavaa etenkin freaky fairy tales 2.Kivasti rytmitetty,hengäsdyshetkiä ettei tunnu liian pitkältä,kolme tarinaa täydentää toisiaan kivasti ja tavallaan jatkaa.Klassiset sadut kauhu komedia muodossa,splattereita ilman splattausta,kevyttä mutta? pökkelömäisen hauskaa,etenkin kurnuttavat synat taustalla ja halvat soittorasia soundit tekevät tästä nostalgiaa taikka sitten ihan kuten kutsutaan kulttia.Itse elokuvan arvoa en tiedä mutta? meininki hyvä kaikki hyvin.Etenkin punahilkka muunnos ihmissusi tarina muodossa on nannaa ja kulta Kutri ja kolme karhua psyko muodossa toimii hyvin vaikka vähän takelteleekin.Pienen budjetin itse arvo(sen kömpelyys on tajuttu ja taso tavallaan on aika hyvä).Creepshow perustuu osittain halpis sarjakuviin ns.pulp,cryptkeeper ja vampirella tyylisiin juttuihin ja varney the vampyr.Niihin 70 luvun juttuihin ja vanhempaan,Stephen King arvostaa eniten kauhun perinteitä eli vanhaa kauhua ja tiettyä yksinkertaisuutta,jolla kauhuun saadaan persoonaa se näkyy Creepshowsta,ei yritäkään olla mitään sen kummempaa enemmän tai vähemmän vaan perus vanhaa sarjakuva tyylistä kauhua nuorisolle.Trolls 2 ykkösen tasoa,kovaa mennään,ykkösestä muokattu versio osittain,meininkiähän on enemmän kuin luvataan ja mitä osaa odottaa,mitään ei säästellä vaikka budjetti pieni on.Juuri näissä missä on pieni budjetti niin ihme kyllä niissähän on eniten sitä koheltamista,usein tuntuu että jopa liikaa mutta? kai se on jonkinlaista intoa ja itse ironiaa mikä tekee sen.kummallekkin leffoille annan **** **** tähtöstä.
trolls 2 ja freaky fairytales 2,3......creepshow sarjakuvien ja elokvien ystäville.sarjakuva fri...
the teenage zombie
0
233
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111262- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822