the blob....1950-1960 luvun leffa parodiaa näin 80's tyyliin.....jättiläis bug ,ja monster leffat...

the teenage zombie

naureskelee 50's-60's ympäripyörreyksille ja naivilla asenteelle.Samoilla linjoilla esm: the mars attacks ja eight leggets freaks,pienesti ilkeää parodiaa ja homma toimii katsokaa ensin 50's tai 60's versio ja sitten vertailkaa näihin mitä luettelin ja blob.

6

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      Kumpi ompi parempi;50-luvun vai 80-luvun raina?:)*Feed me!*

      • The TeenageZombie

        olis tehty kasari aikaan 1980.Kummassakin on omat puolensa mitkä aika on niihin tehnyt,mutta? ehkä enemmän itse vuoden ja ympäristön aikaan saannos näkyy 50's versiosta.Jossa ilmeisesti budjetti on rajoite mutta? toisaalta sehän vaan sopii siihen vuoteen,ja ns.sen ajan ''muoti'' tyyliin.Kummatkin täytyy nähdä mutta? jotta 80's versio,jota on oikeastaan vaan ja ainoastaan itse 80's takia muutettu ja uudistettu niin se menee läpi ja uppoaa jos ensin katsoo alkuperäisen version.Meheviä kummatkin,Katso siis kummatkin ja löytyyhän toki blob versiointeja lisääkin,ainakin pari joista löydät vielä suhkot selvää pientä tietoa.Lyön kummallekin ne:4 tähteä.


      • AROSUSI-09
        The TeenageZombie kirjoitti:

        olis tehty kasari aikaan 1980.Kummassakin on omat puolensa mitkä aika on niihin tehnyt,mutta? ehkä enemmän itse vuoden ja ympäristön aikaan saannos näkyy 50's versiosta.Jossa ilmeisesti budjetti on rajoite mutta? toisaalta sehän vaan sopii siihen vuoteen,ja ns.sen ajan ''muoti'' tyyliin.Kummatkin täytyy nähdä mutta? jotta 80's versio,jota on oikeastaan vaan ja ainoastaan itse 80's takia muutettu ja uudistettu niin se menee läpi ja uppoaa jos ensin katsoo alkuperäisen version.Meheviä kummatkin,Katso siis kummatkin ja löytyyhän toki blob versiointeja lisääkin,ainakin pari joista löydät vielä suhkot selvää pientä tietoa.Lyön kummallekin ne:4 tähteä.

        Kummatkin kauhukaupat löytyvät ja vieläpä samalta nauhalta ja tietenkin aikajärjestyksessä.Kuten myös Blob.50's ja 80's(Mitääh?:O Muitakin versioita?!)/Toki alkuperäiset kannattaa kaikista näistä nähdä,niin saa versioista enemmän irti.Kielletystä planeetasta olisi hubaa nähdä päivitetty versio,vaikka vaikea kuvitella että mikään voisi olla maukkaampaa kuin 50-luvun leffa upeine lavasteineen,väreineen ja tunnelmineen...Mitäs muita vertailuja...Kuvittelin että uudempi Solaris olis ihan skeida,mutta sehän olikin liki yhtä hidas ja fiilistelevä kuin alkuperäinen.Ei raiskaus,vaan ihan kunnioituksella tehty pätkä.


    • KäsiMies

      Hyi... pakko tunnustaa, minä poikapa kävin katsomassa The Blob, valuvan kuoleman ihan valkokankaalta. (Jottei kukaan erehdy, niin sen -80 luvun version!(karmea paska))

      • The Teenage Zombie

        pyörinyt.voihan perkules,sitten täytyy olla niin että silloin oli niin kaupallista että kaikki leffat pääsi leffateatteriin mitkä nykyään ei enään pääse.Esim:palaan näihin kaameisiin mutta? äärimmäisen viihdyttäviin filmt...vuokra elokuviin.Ns kauhu,mitä nytkin on snakehead terror,boa vs python,lentoliskopätkä,valley of the death,seitsemän muumion aarre.Sellaisia mitä kunnolla ei edes tarkisteta ja sensuuri taikka joku muu taho lätkäsee vaan k18 leiman,että muka olisi kauhean rankkaa ja jotenkin epäilyttävää sisältöä.Näin on tehty aina.Pointtina onkin julkaista mahd skeidoja leffoja.siihen blob niin tahallisesti kömpelö mutta? ne muutamat kauhu elementit siinä on tehty ihan slevästi tosissaan ja haluttu varmaan näyttää että kyllä limaklönttikin osaa olla pelottava.Eihän se nyt ole mutta? leffa välillä takeltelee mutta? ajatellaan nostaligian muodossa ja niin että kömpelyys kuuluu tuohon koska vanhassa ainoassa alkuperäisessäkin on sitä.Tipautan nyt näin niin ei tule ? ***½


    • no joo

      ahaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe