Sanokaahan

Vendi

Sanokaahan mihin se tämä U2:n suosio oikein perustuu ? - niiden musiikki ei ole meikäläiseen koskaan uponnut lainkaan, vaikka muuten olen aivan oikeata "kohderyhmää" - en vain diggaa !

6

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poptart

      Oletko kuunnellut tuotantoa ennen 2000-lukua? Sieltä ne suurimmat helmet löytyy.

    • larec

      Joo, samaa olen itsekin usein miettinyt - U2 jos mikä on "kulttibändi" ilman hyvää syytä !

    • jouhhh

      ei kai se nyt mikään kultti voi olla kun se on ihan mainstreamia.

      • hytrru

        Teidän pitäis varmaan käydä keikalla kattomassa esityksiä. Toiset bändit toimii livenä ja toiset taas ei.
        Varmaan 92-93 vuosien kiertueesta johtuen bändillä kova maine. Eikä mun mielestä nää nykyisetkään kiertueet mitään massatavaraa oo.


    • anothertime anotherplace

      no, kun ne alotti niin ne ei osannu soittaa, eikä niillä ollu kamoja, mut ne vaan halus soittaa (ja kiertää maailmaa ((ja tavata ihmisiä)). JA NIILLÄ OLI OMA JUTTU, PUNKIN JÄLKEISTÄ UUTTA AALTOA, YHDISTETTYNÄ KATOLISUUTEEN. kuuntele 3 ekaa levyä, jos ei kolahda niin ei o sun bändi. kaikkia ei voi miellyttää ja kieltämättä, ei ne enään 2000-luvulla ole päässy sellasiin fiiliksiin kun esim. 1980-luvulla (ja 90-luvulla). teknistä ja monimutkasta, tyypeiltä jotka ei osaa oikeesti soittaa eikä laulaa. ehkä nillä varsinkin sillä laulajalla on sellanen palava halu muuttaa maailmaa ja tietysti kasvattaa sitä bändiä levy levyltä...kilpailee nykyään rollareitten kanssa dinosarjassa, beatles lopetti jo aikoja sitten niin ei o oikeen muita vastustajia, vaikka esiintymis arenat on kyllä hiukan pienentynyt. ps. musta nillä on 2 viimisellä levyllä tai oikeestaan viimisellä 4 sudio levyllä vaan muutama hyvä biisi.

    • Revolution every day

      Ei sitä voi selittää. Itse näin U2:n ekan kerran Live Aidissa suorana telkkarissa kesällä -85. En ollut ikinä ko. bändistä kuullutkaan, nimikin meni siinä hässäkässä ohi, mutta niin se vain iski kuin salama kirkkaalta taivaalta.

      Seuraavana päivänä koulussa kysyin Kaiken Rockista Tietävältä luokkakaveriltani, mikä bändi oli ollut kyseessä, ja sain vähän taustainfoa ja lainaksi War-albumin C-kasettina, jonka sitten tupladekkimankalla kopioin itselleni (voi sitä piratismin juhlaa). Kuuntelin albumin melkein puhki, ja ostin pian vinyylinä kaikki siihen mennessä julkaistut U2-albumit.

      En ole koskaan jaksanut intoilla bändin - tai lähinnä nyt Bonon - maailmaasyleilevästä pelastushenkisyydestä, mutta eipä se ole juuri häirinnytkään. Minusta vain joka perhanan biisi kuulostaa yksinkertaisesti hyvältä! Ja livenähän bändi on ihan omaa luokkaansa. Takana minulla on kolme livekeikkaa: ZooTV Wembleyllä Lontoossa -93, Pop Helsingissä -97 ja Vertigo Oslossa -05. (Kaikkiin näihin sain liput sattumalta)

      Kun bändiä on seuraillut aktiivisesti jo pian 22 vuotta, alkaa herranelikko tuntua perheenjäseniltä. Yllätysmomentteja on toki vuosien varrella riittänyt, mutta joka kerta - pienen pureskelun jälkeen - on saanut todeta, että hitto vie, täähän on hyvää. Lisää. Lisää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe