lääkityksen lopetus>oireet palasivat

elikkäs..
2005 keväällä alotin lääkityksen, söin niitä noin vuoden, ja sitten lopetin. muutin ulkomaille kesäkuun alussa töihin. kesä(2006) meni hyvin, nautin elämästä ilman paniikkia(en siis syönyt sillon enää lääkkeitä)..olin tosi ilonen ja onnellinen! ja nyt perkele ne oireet palaa pikkuhiljaa, mä en kestä. olin varma että pääsin niistä eroon. masennuskin on taas tullut takaisin. paniikkioireet eivät vielä ole kamalan pahat,mutta olen tosi varovainen taas,en uskalla mitään taaskaan tehdä kun pelottaa ne tilanteet missä ennen sai kohtauksia.inhoan tätä. aloitin nyt lääkkeet uudestaan taas, ja en enää muista kuinka kauan viimeksi meni ennen kun oireet katosivat. varmaankin noin kk:den.
mutta kertokaa omia kokemuksia "luulin jo selvinneeni" .. kiva tietää miten kauan söit lääkkeitä,mitä lääkettä(itse paroxetin 20mg 1pv.ssä..kk:den ajan 40mg), miten oireet palasivat jne.
eikö tää ikinä lopu?
3433
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Itselläni kävi ihan samalla lailla. Söin sepran 20 mg noin kaks vuotta ja sitten kun meni hyvin niin päätin lopettaa, koska en enää halunnut käydä terapiassa ja lääkkeitä ei saa jos ei käy missään... :( Vähän aikaa meni hyvin mutta sitten oireet palas taas ja tää kesä on ollutkin yhtä helvettiä! :( Alotin taas lääkityksen ja ahdistukseen tarvi ottaa vielä risperdal lisäks... :( Nyt sitä sitten taas syön lääkkeitä neljä pilleriä päivässä! Sepram annostakin piti nostaa 40 mg:n! :( Tää on oikeesti ihan kamalaa! :( Mut koitetaan selvitän ja mä oon ainakin nyt päässy tosi hyvään terapiaan (tai ainakin siltä tuntuu)! :) Sen avulla pitäis päästä kohtauksista ja lääkityksistä eroon... Jaksele... :)

Äänestä

kun se lääkitys on just sitä varten, että paniikki pysyisi poissa, miksi siis lopetat noin pian?
Mä itse syön vaikka lopunelämäni, en halua paniikkia takaisin ja hoidetaanhan sitä paljon muitakin tauteja lääkkeillä, vai mitä?
Itsellä ollut kokoajan käytössä seronil 10mg ja auttanut on.

Äänestä
  • Hei. mulla kävi samoin. söin puolitoista vuotta sepramia ja lopetin kesällä.sain yhden isomman ja erillaisen kohatuksen sen jälkeen,sanottiin että ehkä vieroituoire.aloitin syksyllä koulun ja stressi laukas sen uudelleen nyt sit taistellaan taas tätä paska sairautta vastaan.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


eikaitaas? kirjoitti:

elikkäs..
2005 keväällä alotin lääkityksen, söin niitä noin vuoden, ja sitten lopetin. muutin ulkomaille kesäkuun alussa töihin. kesä(2006) meni hyvin, nautin elämästä ilman paniikkia(en siis syönyt sillon enää lääkkeitä)..olin tosi ilonen ja onnellinen! ja nyt perkele ne oireet palaa pikkuhiljaa, mä en kestä. olin varma että pääsin niistä eroon. masennuskin on taas tullut takaisin. paniikkioireet eivät vielä ole kamalan pahat,mutta olen tosi varovainen taas,en uskalla mitään taaskaan tehdä kun pelottaa ne tilanteet missä ennen sai kohtauksia.inhoan tätä. aloitin nyt lääkkeet uudestaan taas, ja en enää muista kuinka kauan viimeksi meni ennen kun oireet katosivat. varmaankin noin kk:den.
mutta kertokaa omia kokemuksia "luulin jo selvinneeni" .. kiva tietää miten kauan söit lääkkeitä,mitä lääkettä(itse paroxetin 20mg 1pv.ssä..kk:den ajan 40mg), miten oireet palasivat jne.
eikö tää ikinä lopu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu