parkkiukko 43

HiasTimo

Olen- mies- luojan luoma
Diagnoosin sain -kenen suoma?
Stressi, jännitys- tutina alkaa
hypitä ei enää tasajalkaa
Parkki-ukko - hidastunut liike on
Mieli elon vallaton jopa mahdoton
Ajatuksia minä kirjaan riimiin runon
Ketokukille minä lenkin punon
Tärkeää on minulle seksi, nainen
Kiitos,vielä LISÄÄ samanlainen
Voimat uupuu en mä jaksa enää
Sun on PAKKO, nainen penää
Surkea liene minun olo -
Alaston nainen ja seisova molo

Ratkiriemukasta loppuVuotta Parkki-porukat HiasTimo

14

2065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanassa

      kuljen miäkin täällä rauhattomana.Alloitettuani lääkityksen on seksuaalinen haluni moninkertaistunut.Vaimoni ei vaan tunnu sitä hyväsyvän.Oi jospa saisin jostakin sellaisn naisen joka oilisi puutteessa ja haluaisi jakaa kanssani tämän ihanan ja viheliäisen ainaisen seisokin

      • nainen ota yhteys

        Siis etsin ymmartavaista naista.


      • miehe
        nainen ota yhteys kirjoitti:

        Siis etsin ymmartavaista naista.

        kirjoittaa haluistaan sillä tiedän kokemuksesta että myöskin naiset ovat yhtä kiimaisia jollei kiimaisempiakin kuin miehet päästyään ohi vaihdevuosistaan.Halut heilläkin on ja kovat ovatkii siinä tällainen parkkis ukko on kovilla kun mimmi ottaa omansa,jes!!!!!!!!


      • kouraanne

        , sillä se hoituu.


      • selvää
        miehe kirjoitti:

        kirjoittaa haluistaan sillä tiedän kokemuksesta että myöskin naiset ovat yhtä kiimaisia jollei kiimaisempiakin kuin miehet päästyään ohi vaihdevuosistaan.Halut heilläkin on ja kovat ovatkii siinä tällainen parkkis ukko on kovilla kun mimmi ottaa omansa,jes!!!!!!!!

        että nainen on vapautuneempi vaihdevuosien jälkeen kun ei ole pelkoa raskaudesta ja eikä ole kotona enää pikkusia hoivattavia.
        Ja kyllähän tämä parkitarkin osaa ottaa todella omansa niin etttä siinä on tervelläkin tekemistä,ja "kouraankin" joutuu vetämään aikausein.


      • noinkin
        kouraanne kirjoitti:

        , sillä se hoituu.

        jos asiaa ei syvällisemin pohdi.Mutta oletko koskaan ajatellut asiaa pidemmälle kuin heppisi nuppiin.?No just niin,sitähän minäkin,sinulla itselläsi on kaikki ok ,on vaimo ja vaki panot eli et tiedä miltä tuntuu olla ilman vuodesta toiseen.Muuten et kyllä olisi tuota älytöntä kommenttiasi tuohon tällännyt.


      • ihan

        tervettä meininkiä kun jatkuvasti vain panettaa. Epäilen ettei vaimosi tai gimmmafrendisi pdemmänpäälle diggaa tollasta ainaista stondista,sillä tuskin on maailmassa sellaista naista joka haluis jatkuvasti vaan naida eikä muuuta.


      • ?????
        ihan kirjoitti:

        tervettä meininkiä kun jatkuvasti vain panettaa. Epäilen ettei vaimosi tai gimmmafrendisi pdemmänpäälle diggaa tollasta ainaista stondista,sillä tuskin on maailmassa sellaista naista joka haluis jatkuvasti vaan naida eikä muuuta.

        Olen edellisen kanssa samaa mieltä. Olen kuullut, että eräästä park.lääkkeestä voi tulla sivuvaikutuksena addiktio seksiin, peleihin ym.


      • jos
        ????? kirjoitti:

        Olen edellisen kanssa samaa mieltä. Olen kuullut, että eräästä park.lääkkeestä voi tulla sivuvaikutuksena addiktio seksiin, peleihin ym.

        oikeeesti panettaa jatkuvasti johtuu se sit lääkityksestää tai jostakin muusta syystä,niin mitä silloi pitäisi tehdä
        ?
        miinusta ei ole kyllä lainkaan hauskaa kun joutu jatkuvasti vokaamann,omalta kullaltansa..


      • tosi rakas
        jos kirjoitti:

        oikeeesti panettaa jatkuvasti johtuu se sit lääkityksestää tai jostakin muusta syystä,niin mitä silloi pitäisi tehdä
        ?
        miinusta ei ole kyllä lainkaan hauskaa kun joutu jatkuvasti vokaamann,omalta kullaltansa..

        Moro!
        Ei ole todellakaan aivan saman tekevää,mitenkä panet ja ketä .


      • on paras
        tosi rakas kirjoitti:

        Moro!
        Ei ole todellakaan aivan saman tekevää,mitenkä panet ja ketä .

        myöskin panohommissa,vaikkakin joutuisi jatkuvasti vonkaamaan.ja tuntuuha se sitten todella hyvältä kun vihdoinkin sitä saa!!!
        Mutta muistettava on sitten myöskin tuo totuus että jatkuva painostaminen myöskin aiheuttaa haluttomuutta partnerissa.Ja haluttomuus taas kiristää entisestään välejä,elikkä kannattaisi keskittyä jotenkin johonkin muuhun ja antaa ajan tehdä tehtävänsä!


      • !!!...
        on paras kirjoitti:

        myöskin panohommissa,vaikkakin joutuisi jatkuvasti vonkaamaan.ja tuntuuha se sitten todella hyvältä kun vihdoinkin sitä saa!!!
        Mutta muistettava on sitten myöskin tuo totuus että jatkuva painostaminen myöskin aiheuttaa haluttomuutta partnerissa.Ja haluttomuus taas kiristää entisestään välejä,elikkä kannattaisi keskittyä jotenkin johonkin muuhun ja antaa ajan tehdä tehtävänsä!

        On varmasti totta, niin kuin totesitkin, että jatkuva painostus seksiin on verrattavissa henkiseen väkivaltaan. Eihän kukaan sellaista jaksa. Siinä on kuunneltava kummankin haluja. Tässä voi lisäksi tulla mukaan mustasukkaisuus ja erilaiset kiristyskeinot esim. itsetuhoisuus.


      • täysin
        !!!... kirjoitti:

        On varmasti totta, niin kuin totesitkin, että jatkuva painostus seksiin on verrattavissa henkiseen väkivaltaan. Eihän kukaan sellaista jaksa. Siinä on kuunneltava kummankin haluja. Tässä voi lisäksi tulla mukaan mustasukkaisuus ja erilaiset kiristyskeinot esim. itsetuhoisuus.

        mahdoton ajatus naiselle kuin naiselle antaaa pillua silloin kun äijöllä teköö miäli.Meinaan vaaan että jos on oltu onnellisesti liitosssa jo kolmenkymmmenenvuoden ajan niin kyllä luulisi siin ajasa jo oppineen toistensa metkut ja temput tosi hyvin.Ja sitten vielä ihimettelen sitäkin joka on miun mielestä aivan pe...stä,elikkä miksi muka nainen "joutuu antamaan".miten niin antamaan,samalla laillaha se siitä saa kui äijökii,eiks vaa?
        Uskalltaskoha toivoo että joku NAINE kommentois noita juttusiaa.


    • Ducato

      Hyvää uutta vuotta 2007 sinulle runoniekalle ja kauniiden asetelmien tekijälle toivoo kurssikaverisi joensuusta , mutta ei sillä asu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe