Tekemistä yms Halloween -juhliin

Nyaa~

Pistänpä tämän nyt tännekkin, elikkä tässä vähän ohjelmaa ja muuta Halloween -juhliin

* Alkudrinkki ja jutustelua

* Innostuksen mukaan muutamia seuraleikkejä (mm. jo aiemmin mainitut mörkö -leikki tai kirkonrotta)

* Kunnon kauhuleffa jos toinenkin!

* Lisää pelailua, vaikka vanhaa kunnon pullonpyöritystä

* Kauhujuttujen kertominen! Valot sammuksiin, kynttilät käyttöön ja rinkiin istumaan ( hiljainen tunnelmaan sopiva taustamusiikki)

- Piha pitää myös olla kunnossa. Itse laitan hautakynttilöitä pitkin pihaa ja sitten hankin muutamia oikein kunnon ulkotulia/soihtuja. Kerran kokosin kaikennäköisistä eri romppeista ihmisen ja laitoin puusta roikkumaan hirtettynä. Joidenkin mielestä ehkä mautonta, mutta toimi meillä!!
- Seisova pöytä, jota kannattaa käydä välillä täyttelemässä, ettei vieraiden tarvitse nääntyä nälkään/janoon ;) Jos siltä tuntuu, voi myös järjestää ensiksi kunnon ruokailun, ja sitten laittaa jotain kevyempää naposteltavaa tarjolle.
-Tunnelmaan sopivaa musiikkia, itse pidän mm. gregorianisesta (GREGORIAN Master Of Chant yms.)

Toivottavasti oli edes hieman hyötyä! :)

4

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mooneclipse

Oikein mukavalta suunnitelmalta vaikuttaa. Juuri tuolla tavalla itsekin järjestäisin. Myös booliastia, jossa lilluu silmiä on mukava lisä halloween-herkkupöytään:) Ja sitten hämäkinseittiä nurkkiin ja seinille.

• pavetos

sun romppeista koottu ihminen ei oo ollenkaan mauton,päinvastoin!!

• Halloween-Humu

Kauhujuttujen kertominen ja pullonpyöritys ovat hyviä ideoita! Ihastuin kovasti myös hirtetystä ihmisestä! Mielestäni se ei ole laisinkaan mautonta, toisin päin! Itse ajattelin pitää Halloween-juhlat ja minulla on kamala stressi siitä, miten saan hyvän tunnelman. Ja kyllä, vinkeistä oli apua!

• Kauhukujan kummitus

No ainaskin tiedän sellasen " intiimiverhon" joka on todella hauskaa otetaan peitto ja joku menee sen alle, muut käskevät hänen ottaa jotain pois päältään ja peiton alla olevan pitäisi tajuta ottaa peitto pois päältään.
      Myös ulkona oleva kummitus-polku on kivaa ohjelmaa esim. lakana joka on puussa muistuttaa suuresti kummitusta myös ällöttävä litku voisi olla juomisen tarpeessa ja kulho jossa on rypsiöljyä ja spagettia on hupaisaa etsiä karamellia mikä pitää jälkeen päin syödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      96
      9453
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4917
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      50
      4609
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2388
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1586
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      43
      1420
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      53
      1330
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1262
    10. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      47
      1249
    Aihe