Huonoin syy jättää tyttö/poikaystävä

Jellona46

Moikka kaikki. Tuosta Animuksen aloittamasta käytöstapa-ketjusta tuli mieleeni, että kerran nuorempana jätin silloisen poikaystäväni syystä että meille tuli erimielisyyttä lasten tapakasvatuksesta. Hassua, koska emme tosiaankaan olleet minkäänlaisissa perheenperustamisaikeissa.
Mikä on on ollut huonoin tai erikoisin syy, miksi sinä olet jättänyt tyttö/nais/poika- tai miesystäväsi tai tullut itse jätetyksi?

27

2083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkammarin poika

Tannoinen naisystäväni ei ymmärtänyt tapaani pitää mopoa sisätiloissa.
      Että se siitä sitten, mopo on edelleen sisällä.

• Duckzoni

Se sun mopotti ei kai sopinut naisystäväsi feng-shui asetelmiin? ;P

Itte olen saanut kenkää naiselta olemattoman ryypiskelyn vuoksi. Olisi pitänyt vetää yhtä paljon ja usein kuin hän? Uskokaa pois! Pelastuin siis täpärästi holismilta? :/ :D

Kenkää olen antanut kun potkaistiin helvetin kipeesti persuksiin, päissään ja jostain tuntemattomasta syystä? Siis "piikkarilla" ja se osui tasan "pakoputkeni päähän" >:/ Neuvottelu seuraavana aamuna olikin lyhyt, asiallinen ja viimeinen.

Yleensä ottaen ei tuon erikoisempia tapauksia. Loput on osastoa "kasvoimme erilleen toisistamme".

Nainen on joskus rankkaa kamaa aivoille. Ihana olio kuitenkin ;P Taidan olla masokisti :D

Sihteeri huutaa, että johtokunta odottaa. Pitänee mennä, että pääsee ajoissa lounaalle ja sieltä kotiin :D

Duckzoni

• blackwomans

Jolla todella on mopo sisällä olohuoneessa,joten jos heitit ton vitsiksi niin ok..

Mut jos kerrot totta,niin niin..no joopa joo...

• lemnaminor

Jos mopon paikka on sisätiloissa, niin miksi tilannetta muuttelemaan :D?? Ja tosi kinkkisessä paikassa mopollehan voi aina rakentaa tai vuokrata lämpimän tallin..

Tuli vain mieleen joskus aikoinaan kuin deittailin.. Vastauksen sain lakimieheltä, joka viestissään kertoi dobermannivitsin. Luulin aluksi, että hänellä oli kunnon koira. Kun huomasin sen, että se oli vitsi, pettyneenä deletoin koko miehen tutustumatta.

• Peräkammarin poika
        blackwomans kirjoitti:

Jolla todella on mopo sisällä olohuoneessa,joten jos heitit ton vitsiksi niin ok..

Mut jos kerrot totta,niin niin..no joopa joo...

se on, minulla on vuoden 1967 udennahkea Solihver sisällä olohuoneessa. Se on viimeisen päälle kiilloitettu, ei öljyjä eikä bensaa tankissa. Minulle se on kuin koristeellinen huonekalu ja vielä paljon tyylikkäämpi.

• Peräkammarin poika
        lemnaminor kirjoitti:

Jos mopon paikka on sisätiloissa, niin miksi tilannetta muuttelemaan :D?? Ja tosi kinkkisessä paikassa mopollehan voi aina rakentaa tai vuokrata lämpimän tallin..

Tuli vain mieleen joskus aikoinaan kuin deittailin.. Vastauksen sain lakimieheltä, joka viestissään kertoi dobermannivitsin. Luulin aluksi, että hänellä oli kunnon koira. Kun huomasin sen, että se oli vitsi, pettyneenä deletoin koko miehen tutustumatta.

Mutta tanut poikamiehet ei mopoasioissa vitsaile.

• Jellona46
        Peräkammarin poika kirjoitti:

Mutta tanut poikamiehet ei mopoasioissa vitsaile.

hauska D!
        Mut jokainen tyylillään. Itse vaikea kuvitella mopoa olohuoneen koristuksena....

• Peräkammarin poika
        Jellona46 kirjoitti:

hauska D!
        Mut jokainen tyylillään. Itse vaikea kuvitella mopoa olohuoneen koristuksena....

Ja jos ei sovi kalustukseen niin tiedät ainakin kenelle mopon voit lahjoittaa häiritsemästä.

• lemnaminor

se on, minulla on vuoden 1967 udennahkea Solihver sisällä olohuoneessa. Se on viimeisen päälle kiilloitettu, ei öljyjä eikä bensaa tankissa. Minulle se on kuin koristeellinen huonekalu ja vielä paljon tyylikkäämpi.

Minulla on tallessa ensimmäinen kännykkäni. Se tiiliskivi. On muuten kaunis. Joskus ajattelin hankkia sille oman vitriinin, spotit jne.. Tiedän tunteen..

• blackwomans

Mut tällä kundilla on( pappatuntsa)oisko siinä kuutiota 350.
        olohuoneessa.

naiset kuulemma tykkää takaa-ajosta paremmin sen päällä,kun flyygelin:)

mut minä en mopoilevana naisena ymmärrä häntä..no toisaalta enhän minä ymmärrä muutenkaan mitään:)
        mutta nyt minä häippäsen täältä mutamaksi päiväksi joten ..moikat...

• Peräkammarin poika
        blackwomans kirjoitti:

Mut tällä kundilla on( pappatuntsa)oisko siinä kuutiota 350.
        olohuoneessa.

naiset kuulemma tykkää takaa-ajosta paremmin sen päällä,kun flyygelin:)

mut minä en mopoilevana naisena ymmärrä häntä..no toisaalta enhän minä ymmärrä muutenkaan mitään:)
        mutta nyt minä häippäsen täältä mutamaksi päiväksi joten ..moikat...

mutta, takaa-ajo mopon ympärillä on vaarallista, mopo voi kaatua ja naarmuuntua. Siinä jopa näinkin totisen poikamiehen kierrokset uhkaavat laskea itkun partaalle.

• Peräkammarin poika
        lemnaminor kirjoitti:

Minulla on tallessa ensimmäinen kännykkäni. Se tiiliskivi. On muuten kaunis. Joskus ajattelin hankkia sille oman vitriinin, spotit jne.. Tiedän tunteen..

Onni asuu joskus jopa vanhassa mopossa, tai kännykässä :)

• blackwomans

Mulla oli nuoruudessa poikafrendi ,joka ei osannu suudella...
      Sen kielikin oli niin pitkä ,että osui kiduksiin oikein kunnolla...
      Meinas happi loppua,eikä auttanut yhtään ,että yritti nenän kautta hengittää...

No se tarina loppui lyhyeen..
      Vieläkin kun sattuneista syystä näen tämän kundin, niin mulle tulee mieleen se kieli:)

Ei siinä mitään,mut eihän se ole suutelemisen tarkoitus ,että tukehduttaa toisen ihmisen.Eikä osaa elvyttää kuitenkaan,jos tilanne niin vaatii.

Siitäkin pitää osata nauttia:)

• Duckzoni

Ollut itse Gene Simmons? :D Miksei sitä poikafrendin leguaani-kieltä olisi voinut hiukka lyhentää? ;P Pölkylle vaan ja thumps, hehe? Toisaalta ... hmmm .... parempi jättää aiheen lisäkäsittely :P

• blackwomans
        Duckzoni kirjoitti:

Ollut itse Gene Simmons? :D Miksei sitä poikafrendin leguaani-kieltä olisi voinut hiukka lyhentää? ;P Pölkylle vaan ja thumps, hehe? Toisaalta ... hmmm .... parempi jättää aiheen lisäkäsittely :P

jätetään se kielijude siihen.Tätä lukee lapsetkin niin ja tiukkapipoiset aikuiset...

Kaikkea vaan mieleen juolahtaa,tuolta nuoruudesta....

• Jellona46

joka "suuteli aika laajasti" eli ihan oikeasti nuoli koko kasvot...yäk, kuvitelkaa! Siis ihan oikeesti söi mun vaivalla tehdyn meikin ensitreffeillä. Voinette arvata, että kun karkuun pääsin, niin toisia treffejä ei tullut!
        Uh, vieläkin puistattaa. Taisi jäädä ikuiset traumat, kun nykyään tykkään suht siisteistä suudelmista :)
        Hei, Duckzonikin kuulolla, kivaa!

• niisku-myy46

Huonosti ( lue: eri tavalla kasvatetut lapset). Eihän lasten kuri tarvitse olla sotilaallinen ja helliäkin kai lapsia saa ;/

"Olet ihan erilainen kuin luulin" Lue: Et muuta heti minun luokseni asumaan ja ota kotiapulaisen paikkaa.

• niisku-myy ejk

Leikkasin leivästä vääränlaisia viipaleita - yks jättämiseen vaikuttanut syy :)

Huh. Onneks ei sentään vessapaperirulla ollut väärin päin telineessä ;))

• tomppa2006

...kaverini korjasi veneen perämoottoria olohuoneen pöydällä sanomalehdet nätisti levitettynä moottorin alle...

Tyttöystävä tuli olohuoneeseen ja sanoi: "Jompi kumpi lähtee, perämoottori tai minä"

...tyttöystävä sai lähteä...

• Duckzoni

Hyvin ymmärrettävä päätös. Toimintavarma perämoottori on suorastaan elinehto merellä. Em. tyttöystävä saattoi jopa halutakin koneen pysyvän epäkuntoisena ja laukeavan jossain aavalla ulapalla öisessä syysmyrskyssä? Karmeaa :/ Olisi ollut täydellinen murha :O

Varsinkin jos masiina oli nelitahtikone, saikin lähteä mokoma tiukkanutturainen gestapo-helga ;P

• kun..

tiskatessani en osannut laittaa juomalaseja oikealle puolelle kuivauskaappia. Mies ei ymmärtänyt katsoa, siitä viereisestä kaapista.

Asiaa vielä vauhditti, se että olin kirjahyllystä valokuvia katsoessani laittanut ne väärille paikoille.

Kamalan huolimaton ihminen! Se ei ollut mikään perustelu, että suhteemme oli viikonloppusellainen ja aika harvoin tuli tiskattua yleensäkin hänen luonaan n. 400 km välimatkasta johtuen. Mutta loppuipa lyhyeen!

• sokk

tere ! juu ex petti minua hänen koulukaverin kanssa vuosi v 75 kun olin armeijassa. valheella on lyhyet jäljet. erosimme se on kohtaloa.

• Tosi kiltti poika/tuleva hyvä mies?
      Jäi joskus syystä, että tykkäsi rassata autoja.
      Ei siinä muuta, mutta se öljyn, rasvan vai oliko
      se bensan haju.. En muista :/

• Alma Naakka

Olin 26v. ja "poika"ystäväni 4,5 vuotta nuorempi. Todennäköisesti jätin taakseni elämäni rakkauden, vain muutaman vuoden takia.

Tänään tuo neljän vuoden ikäero olisi ehkä aihe hymyyn ;)

• ikäero

olisi näillä kymmenillä ruvennut rassaamaan miestä. Työkaverini jätti kaksi vuotta vanhemman vaimonsa, samana vuonna kun täytti itse 40. Hänen nykyisensä on 10 vuotta nuorempi.

• k-pää
        ikäero kirjoitti:

olisi näillä kymmenillä ruvennut rassaamaan miestä. Työkaverini jätti kaksi vuotta vanhemman vaimonsa, samana vuonna kun täytti itse 40. Hänen nykyisensä on 10 vuotta nuorempi.

varakaskin. Ainoa oikea minulle. Paha vain, että meillä oli pituuseroa ainakin 40 senttiä. Enpä kehdannu kulkee rinnakkain. Siihen se sitten loppui.
        En voinut sanoa että oot liian pitkä, kävin vaan vieraissa ja tietoisesti paljastuin.

• Mareike

jaskus alta parikymppisenä tosi komea poikaystävä.
      Mutta pian täydellisyys karisi, kun oli huonohko suutelemaan, käytti sellaista slipoveriä, ettei kehdannut mihinkään kanssaan mennä ja käytti joka asiaan sanontaa, "mua ottaa pollaan".

No, isä tuli hänen kanssaan mainiosti juttuun, harmi vain, ettei tytär ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe