Onkos kellään kokemusta quartereista? kiinnostuin rodusta valtavasti, ja tässä olen ajatellut sellaisen hankkimista.
Sanotaan, että quarterit sopivat aloittelijoille?
itse olen ratsastanut lähemmäs 10vuotta ja olen täysin western estesuuntautunut.. ovatko quarterit ylipäätään innostuneita hyppääjiä?
ja lisäksi, jos joku viitsisi laittaa suomenkielesiä quarter-linkkejä, olisin Kiiiiitollinen!
quarter kiikarissa...
2
903
Vastaukset 2
..huonosti löytyy suomenkielisiä linkkejä..
Tässä nyt muutama kokeiltavaksi..Niissä lähinnä vaan perustietoa rodusta...
Tallilla jossa asumme on ennen kasvatettu quartereita ja paintteja, nykyisin pelkkiä paintteja.. Vielä yksi tamma kuitenkin on jäljellä..Ihan loistava neiti..:) Olen kuullut että quarter on loistava käyttöratsu ja koko perheen hevonen, mutta estekäyttöön en oikein usko sen soveltuvan..sopii parhaiten western tyylin ratsastukseen, mihin on luotukin..
www.hevosmaailma.net/quarter.shtml
fi.wikipedia.org/wiki/Quarterhevonen
www.rideandslide.com/myytavana.htm (jos meinaat sellaisen hommata, niin esim. täältä löytyy..)- quarter<3
kiitoksia vastauksesta! itse en meinannut löytää mitään suomenkielisiä sivuja :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581