Olisiko teillä kellään kokemuksia Otsolassa opiskelusta? Itse luultavasti ensi syksynä aloitan siellä, ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia siitä, minkälaista siellä on. Onko hyvä ilmapiiri, onko siellä helppo tutustua uusiin ihmisiin...? Jne... Mukava olisi, jos jotkut haluaisivat vaihdella ajatuksia, itseä vähän kyllä jännittää tuo tuonne meno, jos nyt pääsee tuonne..
Onko kokemuksia Otsolassa opiskelusta?
3
785
Vastaukset
Otsola .. se on aika jees paikka opiskella
ilmapiiri on ollu iha hyvä aina
että tässäpä miun mielipide ...- m87jns
Heis!
Juu, on kyllä kokemusta tuossa otsolassa opiskelusta, itse kävin siellä merkonomiksi ja sain paperit viime keväänä.. siellä on hyvä ja tiivis tunnelma kun monen alan opiskelijoita on samassa,riippuu tietenkin mihin itse alalle olet menossa opiskelee.. ruuista en tiiä, kun opiskelijat tekee ne x) Mutta se kahvio/kanttiini on aivan huippu, hyvää ja halpaa. Niin, ja ei tarvii jännittää sinne menoa :) - enkulinsilmä
Itekki oon otsolassa kaks vuotta kärvistelly =) Ja vikan vuoden niskalas x) Eli juu... miust kanssa otsola on huippu mesta. Ikävä oli vaihtaa sillon koulua sieltä niskalaan :S Ja ilmapiirihän on hyvä.. taino ainaki oli minun aikaan :D Kivat opet ja muutenki viihtyisä paikka, et ei valittamista. Ruokakin on hyvvee 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483