Olisiko teillä kellään kokemuksia Otsolassa opiskelusta? Itse luultavasti ensi syksynä aloitan siellä, ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia siitä, minkälaista siellä on. Onko hyvä ilmapiiri, onko siellä helppo tutustua uusiin ihmisiin...? Jne... Mukava olisi, jos jotkut haluaisivat vaihdella ajatuksia, itseä vähän kyllä jännittää tuo tuonne meno, jos nyt pääsee tuonne..
Onko kokemuksia Otsolassa opiskelusta?
3
767
Vastaukset
Otsola .. se on aika jees paikka opiskella
ilmapiiri on ollu iha hyvä aina
että tässäpä miun mielipide ...- m87jns
Heis!
Juu, on kyllä kokemusta tuossa otsolassa opiskelusta, itse kävin siellä merkonomiksi ja sain paperit viime keväänä.. siellä on hyvä ja tiivis tunnelma kun monen alan opiskelijoita on samassa,riippuu tietenkin mihin itse alalle olet menossa opiskelee.. ruuista en tiiä, kun opiskelijat tekee ne x) Mutta se kahvio/kanttiini on aivan huippu, hyvää ja halpaa. Niin, ja ei tarvii jännittää sinne menoa :) - enkulinsilmä
Itekki oon otsolassa kaks vuotta kärvistelly =) Ja vikan vuoden niskalas x) Eli juu... miust kanssa otsola on huippu mesta. Ikävä oli vaihtaa sillon koulua sieltä niskalaan :S Ja ilmapiirihän on hyvä.. taino ainaki oli minun aikaan :D Kivat opet ja muutenki viihtyisä paikka, et ei valittamista. Ruokakin on hyvvee 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023