Vitaran huolto

ebar

Meinasin lentää perseelleni, kun kysyin Helsingin Me-autosta Gv:n 90000 km huollon hintaa.Hinta oli n. 685 euroa sisältäen kaiken paitsi, jos on jotain korjattavaa. Aika kova hinta mielestäni. Onko kellään kokemusta? Ja jos tiedätte halvempia huoltopaikkoja pk seudulla niin olisin kiitollinen tiedosta.

8

3865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuva

Soitapa Top-autoon Tallinnaan,On tuulilasin valitsema Dipl. Ykköshuolto.Suomenkielinen palvelu työnvastaanotossa.Kysy hintaa,työnlaatu asiantuntemus parempi kun suomessa.Vitaran 15t eka huolto maksoi euroiksi muutettuna 96e. Suomen hinnaksi mulle ilmoitettiin 150e.Huolto paikka n 2km satamasta S-ryhmän kristiine keskuksen lähellä.Söpruse pst.Helppo löytää.Ja tallinna sijaisee lähellä pk seutua.

• Susukihemmo

Evacar huoltaa Suzukeja myös. Ainakin
      Balenon raidetangon vaihto tuli halvemmaksi
      kuin Me-Autossa ja varaosa oli alkuperäinen
      Suzuki-varaosa. Kannattaa kysyä ja verrata hintoja.
      Evacar Autopalvelut Shell Etelä-Haaga - Shell Suomenoja. Takuusta en tiedä, jos sitä ei huolleta
      maahantuojan putiikissa, sekin kannattaa kysyä.

• vitura??

Mikä malli kyseessä??. Eikös se 90 000 ole
      iso huolto ja nelivedossa iso huolto on aina
      vähän kalliimpi.

• pientä rajaa!

685 euroa huollosta! kuulostaa remontti laskulta,kuuluuko siihen uudet talvirenkaat samaan hintaan?;>

• huoltomiesi
        pientä rajaa! kirjoitti:

685 euroa huollosta! kuulostaa remontti laskulta,kuuluuko siihen uudet talvirenkaat samaan hintaan?;>

Ilmeisesti ajat itse jollain vanhalla paskalla
        ja et käy merkkihuolloissa. Selvittäppäs esim.
        VAG tuotteiden isomman huollon hinta ja ihmettele
        sitten, mihin maailma on menossa. Eurojen myötä
        on kaikki noussut kahvikupista leikkuupuimuriin.

• vaan ei palkat
        huoltomiesi kirjoitti:

Ilmeisesti ajat itse jollain vanhalla paskalla
        ja et käy merkkihuolloissa. Selvittäppäs esim.
        VAG tuotteiden isomman huollon hinta ja ihmettele
        sitten, mihin maailma on menossa. Eurojen myötä
        on kaikki noussut kahvikupista leikkuupuimuriin.

Sehän me tiedetään että kaikki kiva
        on nykyään kuusi kertaa kalliimpaa markka-aikaan
        verrattuna, mutta joku tolkku se autojen huolto-hinnoissa tarttis olla.

• omistaja.

Olen kuullut että Tallinnan top-auto on sama kun suomen M-e auto.Autot tulevat suomen kautta,ja toiminta on viimeisen päälle hiottua.Suzuki myynti on suurempi kun suomessa ,virolaiset seuraavat enemmän kehitystä kun suomalaiset,ja vaativat huollolta kun myynniltä osaamista myyntiin kun huoltoon.Jos olet pelästynyt suomen suzukin toimintaa mene hyvillä mielin tallinnaan,takaan et pety.Varmaan suomessa kehitystä tapahtuu kun M-e auto laajenee.

• Harri H.

Hajosi omasta vm-99 tdi vitarasta dieselin syöttöpumppu. Arvasin että se maksaa vähintään tonnin verran, mutta yllätys oli aikamoinen kun hinnaksi ilmoitettiin 4400E!!!!! Siis aivan käsittämätön hinta 26000mk!!! Onko kellään käsitystä maksaako suzukin varaosat yleensäkkin paljon vai unohtiko maahantuoja muuttaa markat euroiksi. Pistää meinaa tosissaan miettimään onko seuraava auto enää suzuki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6752
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4745
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      70
      2514
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1939
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1568
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1301
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1279
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe