Rupesin tässä miettimään, että hiivahan kuolee kylmässä, niin onko mahdollista pysäyttää käyminen jäähdyttämällä viini kylmäksi? Jos on niin onko tällä ko. tavalla haittavaikutuksia?
Käymisen pysäyttäminen ?
onnistuuko?
2
1403
Vastaukset
- yli+27 asteessa
Ainakin nykytietämykseni mukaan, mutta en tiedä kuinka kylmässä hiiva kuolee. Alle huoneenlämmössä käyminen hidastuu. Menee siis kauemmin, mutta kuulemma maku parempi? Mene ja tiedä.
- malta odottaa
Voi olla, että hiivasolut hajoaa pakastuessaan ja siten viinin kirkastuminen voi tuottaa vaikeuksia.
Ajankanssa hiiva huolee ja vajoaa pohjaan ilman pysäytystäkin. Pitää vaan jaksaa odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702