miten onnistuu sika ja vesitiikeri?

maxikatti

onko sopivasti vastakohta vai missä vois kolahtaa?

5

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

      kyllähän ne onnistuu. Vesi-Tiikeri ja Sika voivat olla todelakin hyvä pari, mutta se vatii molemmilta vähän extra joustavuutta ja molemminpuolista luottamusta. Sika on hyvätapainen ja luontoinen ja voi luokkaantua siitä, että Vesi-Tiikeri tarvitsee itselleen tilaa ja paljon. Tiikeri haluaa aina tietyllä ajlla olla yksin ja Sian ei auta muu, kuin luottaa omaan Tiiekriinsä. Vesi elemnetti tekee Tiikeristä vielä normaalia ailahtelevemman. Siitä ei kannata välittää. Eihän aina voi olla huono päivä. Kyllä teilläkin solistaan, kuin puro vaikka välillä myrskyää, kuin avomerellä. Molemmat ovat hyvin sensuelleja, mutta Tiikeri vähän mielikuvituksellisempi, joten koette seksielämässänne varmasti erikoisia, mutta ihania hetkiä. En sanoisi, että teillä huonosti menee ainakaan. Toivottavasti tää nyt osu edes vähän kohdalleen. Jos saisin vielä Sian merkissä syntyneen syntymävuoden niin voisin katsoa mikä elementti hänelle kuuluu. Onk hän Vesi, Tuli, Puu, Maa vai Metalli-Sika.

      Hyvät jatkot ja valoisaa tulevaisuutta!

      • Sikani

        hän on vuosimallia -59.

        Paljon tuntui tutulta kertomasi . Onko vielä parempi jos sialla ja tiikerillä on sama elementti?

        Kiitos Sinulle vastauksesta ja tulevasta etukäteen !


      • Santtu
        Sikani kirjoitti:

        hän on vuosimallia -59.

        Paljon tuntui tutulta kertomasi . Onko vielä parempi jos sialla ja tiikerillä on sama elementti?

        Kiitos Sinulle vastauksesta ja tulevasta etukäteen !

        Maa-Sika. ja se kyllä on parempikin, että on eri. Jos saman katon alla on esim 2 Metallia niin molemmat on liian periksi antamattomia. Tämä, että olette erit on hyvä!

        Vesi-Tiikerin pitää vain katsoa, että ei hukuta Maa-Sikaa, koska se ei voi tähyillä korkeuksiin vaikuden tullen niin kuin Puu esim. Maa vain on ja Vesi kyllä jyrää sen alleen jos se haluaa. Sika ja Tiikeri molemmat tarkkana. Hyvä siitä tulee :)


      • maxikatti
        Santtu kirjoitti:

        Maa-Sika. ja se kyllä on parempikin, että on eri. Jos saman katon alla on esim 2 Metallia niin molemmat on liian periksi antamattomia. Tämä, että olette erit on hyvä!

        Vesi-Tiikerin pitää vain katsoa, että ei hukuta Maa-Sikaa, koska se ei voi tähyillä korkeuksiin vaikuden tullen niin kuin Puu esim. Maa vain on ja Vesi kyllä jyrää sen alleen jos se haluaa. Sika ja Tiikeri molemmat tarkkana. Hyvä siitä tulee :)

        Kylläpä oli mielenkiintoista, kiitos Sinulle.

        Mistä voi lukea enemmän kiinalaisista horoskoopeista juuri näistä elementeistä jotka mainitsit?

        Valoitit asioita hyvin, olen usein ajatellutkin että minun pitää kasvattaa hieman tuntosarviani enkä saa unohtaa pitää silkkikäsineitä käsissäni...

        Kaikkea hyvää Sinulle !


      • Santtu
        maxikatti kirjoitti:

        Kylläpä oli mielenkiintoista, kiitos Sinulle.

        Mistä voi lukea enemmän kiinalaisista horoskoopeista juuri näistä elementeistä jotka mainitsit?

        Valoitit asioita hyvin, olen usein ajatellutkin että minun pitää kasvattaa hieman tuntosarviani enkä saa unohtaa pitää silkkikäsineitä käsissäni...

        Kaikkea hyvää Sinulle !

        Lisää voit lukea netistä laittamalle googleen hakusanaksi kiinalainen horoskooppi tai jos olet hyvä englannissa niin chinese horoscopes. Nämä antavat sinulle valtavan monta vaihtoehtoista sivua, josta voit oppia lisää. Tai voit mennä Kirjastoon ja lainata kiinalaisiin horoskooppeihin liittyviä kirjoja. Niitäkin pitäisi olla useampia. Valitset vain itsellesi sopivan vaihtoehdon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe