tällainen on neitsytM

nainen kertoo

neitsymies on:

- pikkutarkka
- pihi
- saivartelija
- kiusaaja
- härnääjä
- salaperäinen
- kiihkeä ja eroottisesti erittäin latautunut
- hiljainen
- tarkkailija
- höynäyttäjä
- vanhanaikainen
- päättäväinen
- ujo
- herkkänahkainen
- huumorintaju outo ja kuivahko
- lempeä

jos haluaa sytyttää neitsytmiehen, on oltava:

- omaperäinen
- naisellinen
- pehmeä
- aktiivinen
- viisas
- rohkea
- "alistuva"
- kärsivällinen
- lyhytvihainen
- vastaanottavainen
- äidillinen luonne
- kaunis
- erittäin sopeutuvainen
- huolehtivainen
- lempeä
- ymmärtäväinen
- imarteleva
- seksuaalisesti erittäin aloitteellinen
- kiihkeä
- uskollinen
- hieman salaperäinen
- rauhallinen
- tasainen
- jännittävä

– niin, onhan tuo vaikeeta, mutta noin se vaan on.

t. kaurisnainen

23

7343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neits yt m

      Siksi valintani on kauris N.

    • jousimies

      Kiitos kaunis, osui ihan nappiin. Ihastukseni kohde on naimisissa, niin kuin minäkin. Leikimme ajatuksella toisistamme. Mies on juuri tällainen kuin kerroit. En vain oikein tiedä miten käyttäytyisin. Olenko minä se jonka täytyy ottaa aina yhteyttä?? Pitääkö hän sitä tunkelevana vai toivooko hän sitä. Itselläni on kuitenkin helpompi heittäytyä, hän pelkää kovasti kiinnijäämistä. Tunteita on paljon, emme vain pääse niitä toisillemme näytämään. Kuuluuko minun olla aktiivisempi? Mitä mieltä?

      • pelastajasi....

        Neitsytmiehen saa avoimeksi, jos se pystyy auttamaan naista jotenkin. On siis oltava ´hyvä syy´kontaktiin. Neitsyt kun on luonteeltaan auttavainen. Ja taas jos mies ei tunne olevansa avuksi, sen voi olla vaikea motivoitua suhteessa. Auttamisella neitsyt taas voi kohottaa itsetuntoaan. Sillä tavoin voi ujouden (pelon saada pakit) kiertää menettämättä kasvojaan. Etsi itsestäsi jokin ´heikko kohta´. Siitä syötistä on neitsytmiehen vaikea kieltäytyä, jos muuten pelittää. Sillä saa myös neitsyen sekaisin( ).
        ...Mutta älä vaan paljasta sitä kenellekään muulle...! Olen muuten tosissani, sillä olenhan neitsytmies.


      • alas

        heittäytyminen on sinulle noin lepsun helppoa, niin mene vaikka kerrostalon viidennen kerroksen parvekkeelle ja heittäydy...


      • jousimies
        pelastajasi.... kirjoitti:

        Neitsytmiehen saa avoimeksi, jos se pystyy auttamaan naista jotenkin. On siis oltava ´hyvä syy´kontaktiin. Neitsyt kun on luonteeltaan auttavainen. Ja taas jos mies ei tunne olevansa avuksi, sen voi olla vaikea motivoitua suhteessa. Auttamisella neitsyt taas voi kohottaa itsetuntoaan. Sillä tavoin voi ujouden (pelon saada pakit) kiertää menettämättä kasvojaan. Etsi itsestäsi jokin ´heikko kohta´. Siitä syötistä on neitsytmiehen vaikea kieltäytyä, jos muuten pelittää. Sillä saa myös neitsyen sekaisin( ).
        ...Mutta älä vaan paljasta sitä kenellekään muulle...! Olen muuten tosissani, sillä olenhan neitsytmies.

        Kiitos neitsytmies. Olen huomannut tämän "vimman"olla pelastaja. Onko neitysmies hyvinkin latautunut eroottismielisesti. Aloitimme suhteen niin, mutta nyt tuntuu että tärkeämpää on henkiset yhteenkuuluvuuden pirteet(hänelle). Miten on neitsytmies/miehet haluatteko te ottaa yhteyttä naiseen vain onko naisen otettava yhteys teihin? Ahdistutteko jos nainen lähestyy?


      • pelast....
        jousimies kirjoitti:

        Kiitos neitsytmies. Olen huomannut tämän "vimman"olla pelastaja. Onko neitysmies hyvinkin latautunut eroottismielisesti. Aloitimme suhteen niin, mutta nyt tuntuu että tärkeämpää on henkiset yhteenkuuluvuuden pirteet(hänelle). Miten on neitsytmies/miehet haluatteko te ottaa yhteyttä naiseen vain onko naisen otettava yhteys teihin? Ahdistutteko jos nainen lähestyy?

        Nimenä neitsyt jo kertoo paljon. Neitsythän ei ole saanut syntymässään mukaan kuin vain analysointitaidon ja sen mukaisen tehtävän opetella kaikki alusta. Kannattaa ehkä huomata, että neitsyen merkki on eläinradan puolivälisssä ja vaaka aloittaa sitten sen toisen puoliskon. Eroottisuus myöskin on opeteltava ja siinä se juju onkin. Valmiina ei siis ole mitään. Millaiseen henkilöön sitten neitsyt törmää, määrää pitkälle neitsyen myöhemmän kehityksen. Hyvin usein neitsyt valitsee ´aikuisen´ merkin, joista kauris tuntuu olevan ainakin keskustelujen mukaan hyvinkin sopiva. Mutta myös jossain määrin skope, paremmin jousimies, mutta vain harvoin vesimies. Kalat taas on liian ´vanha´ merkki. Jousimiehen levottomuus (vilkkaus) saattaa häiritä turvallisuushakuista neitsyttä. Hyvänä puolena taas on ehdottomasti iloisuus, siitä neitsyt pitää.

        Neitsyeen on otettava yhteyttä kuten edellisestä voi päätellä. Tuo henkisyyspuoli on kaiketi tyypillistä neitsyelle, joka on vasta eroottisen uraputkensa alussa. Varma merkki kiinnostumisesta on neitsyen pään sekoittuminen, jolloin se ei osaa käsitellä tunteitaan. Silloin tulee mieleen kysymys, että ´mikä sille nyt tuli?'. Neitsyen tunne-elämä on mennyt lukkoon eikä itse mahda sille mitään. Tiedän tuon tunteen.


      • sekaisin...
        pelast.... kirjoitti:

        Nimenä neitsyt jo kertoo paljon. Neitsythän ei ole saanut syntymässään mukaan kuin vain analysointitaidon ja sen mukaisen tehtävän opetella kaikki alusta. Kannattaa ehkä huomata, että neitsyen merkki on eläinradan puolivälisssä ja vaaka aloittaa sitten sen toisen puoliskon. Eroottisuus myöskin on opeteltava ja siinä se juju onkin. Valmiina ei siis ole mitään. Millaiseen henkilöön sitten neitsyt törmää, määrää pitkälle neitsyen myöhemmän kehityksen. Hyvin usein neitsyt valitsee ´aikuisen´ merkin, joista kauris tuntuu olevan ainakin keskustelujen mukaan hyvinkin sopiva. Mutta myös jossain määrin skope, paremmin jousimies, mutta vain harvoin vesimies. Kalat taas on liian ´vanha´ merkki. Jousimiehen levottomuus (vilkkaus) saattaa häiritä turvallisuushakuista neitsyttä. Hyvänä puolena taas on ehdottomasti iloisuus, siitä neitsyt pitää.

        Neitsyeen on otettava yhteyttä kuten edellisestä voi päätellä. Tuo henkisyyspuoli on kaiketi tyypillistä neitsyelle, joka on vasta eroottisen uraputkensa alussa. Varma merkki kiinnostumisesta on neitsyen pään sekoittuminen, jolloin se ei osaa käsitellä tunteitaan. Silloin tulee mieleen kysymys, että ´mikä sille nyt tuli?'. Neitsyen tunne-elämä on mennyt lukkoon eikä itse mahda sille mitään. Tiedän tuon tunteen.

        ...minullakin. Tiedän tunteen. Silloin aika pysähtyy ja samoin asiat jumittuvat. Päähän ei mahdu muuta kuin ihastus. Kun asiat hoituvat järjen avulla kaikki on reilassa, mutta kun tunteet myllertää on kaikki sekaisin. En esimerkiksi huomaa tai välitä onko koti kunnmossa tai ei. Unohdan tärkeitäkin asioita, joten lapuille täytyy laittaa kaikki ylös. Itseasiassa millään muulla ei ole mitään väliä, kunhan suhde toimii. Mun myllerrystä on kestänyt jo muutaman vuoden. Edellinen hiipui ja uusi tunne tulikin sit rysähtäen. Siitä en olekaan ihan varma miten siitä selviän. Tuntuu tosi vakavalta. Liekö mikään elinikäistä, mutta...


    • päätellen

      neitsytmiehet kaipaavat takaisin äidin helmoihin.

    • näistä

      Tuosta voi sitten jokainen päätellä sopiiko vai ei jollekin. Ja voi antaa erilaisia kertoimia näille ja siten painottaa itse hyviksi/huonoiksi katsomiaan ominaisuuksia. Teenpä tuosta oman identiteettiselvitykseni ja katson mitä sinne ´viivan alle´jää.

    • ihastunut Skorpioni tyttö

      kerro muutama käytännön esimerkki kuinka osoittaa neitsyt miehelle noita mainitsemiasi asioita. Apua kaivataan pikaisesti. Viileä suhtautuminen alkaa viilentää minutkin, mutta tunnen jossain sisimmässä että hän käyttäytyy niin, koska niin pitää käyttäytyä. Kuinka saan hänet vapautumaan, unohtamaan velvollisuutensa koko ihmiskuntaa kohtaa...

      Erityisesti haluan osoittaa hänelle olevani uskollinen ja ymmärtävä. Rauhallinen ja silti jännittävä. Niin kuin olen. Nyt tarvitaan vain apua hiipuvan hiilloksen (johtuu vaikeasta elämäntilanteesta ja välimatkasta) saamiseksi uuteen roihuun.

      • kaksosnainen

        Kokemuksia neitsyt miehen lukkoon menneestä tunne-elämästä on reilusti ja siihen auttaa vaan aika. Ja kun neitsytmies on oikein rakastunut takapakkeja tulee ja niihin suhtautuminen on välillä todella vaikeaa mutta olen todennut parhaimmaksi jättää mies silloin rauhaan kyllä se sieltä takaisin tulee kun on ensin järjestellyt ajatuksiaan. Olen myös huomannut tälläisen erikoisen seikan että mitä paremmin asiat ovat sitä varmemmin menee lukkoon koko tunnepuoli ja siitä varmasti johtuu myös se että kun eivät oikein osaa käsitellä ajatuksiaan niin alkoholi pakkaa ajoittain viemään näitä miehiä. Ja varmasti siinä sivussa tarkkailee että onko nainen ollenkaan rakkauden arvoinen eli jos on muita miehiä kun hän märehtii niin takaisin ei tule.


      • ooooo
        kaksosnainen kirjoitti:

        Kokemuksia neitsyt miehen lukkoon menneestä tunne-elämästä on reilusti ja siihen auttaa vaan aika. Ja kun neitsytmies on oikein rakastunut takapakkeja tulee ja niihin suhtautuminen on välillä todella vaikeaa mutta olen todennut parhaimmaksi jättää mies silloin rauhaan kyllä se sieltä takaisin tulee kun on ensin järjestellyt ajatuksiaan. Olen myös huomannut tälläisen erikoisen seikan että mitä paremmin asiat ovat sitä varmemmin menee lukkoon koko tunnepuoli ja siitä varmasti johtuu myös se että kun eivät oikein osaa käsitellä ajatuksiaan niin alkoholi pakkaa ajoittain viemään näitä miehiä. Ja varmasti siinä sivussa tarkkailee että onko nainen ollenkaan rakkauden arvoinen eli jos on muita miehiä kun hän märehtii niin takaisin ei tule.

        En tiedä miksi tulin tänne palstalle yleensä koska en ole mikän astrologia intoilija. Skorpionina tietenkin olen kiinnostunut kaikesta yliluonnollista ja pakenen todellisuutta, mutta siis miten voi olla mahdollista että nämä kaikki kommentit mitä olen lukenut niin pitäisivät muka nin mielettömän hyvin paikkaansa Neitsyistä. Tuo edellinen kommmentti on juuri tasan tarkkaan mitä luulen ihastukseni kohteen ajattelevan (ehkä ei tiedosta sitä itsekään) mutta vaikka minulle ei luvata mitään yritetään päin vastoin ajaa pois niin silti olen koko ajan ajatellut että hän testaa minua. Voiko luottaa, olenko minkään arvoinen. Mutta miten tässä jaksaa olla kun käytös on kumminkin niin viileää. Ja skorpionillehan ei riitä mikään inhimillinen todiste siitä että tunteita on. Mistä hel...tä sen tietää kannattaako odottaa???????


      • neitsyt(n)
        ooooo kirjoitti:

        En tiedä miksi tulin tänne palstalle yleensä koska en ole mikän astrologia intoilija. Skorpionina tietenkin olen kiinnostunut kaikesta yliluonnollista ja pakenen todellisuutta, mutta siis miten voi olla mahdollista että nämä kaikki kommentit mitä olen lukenut niin pitäisivät muka nin mielettömän hyvin paikkaansa Neitsyistä. Tuo edellinen kommmentti on juuri tasan tarkkaan mitä luulen ihastukseni kohteen ajattelevan (ehkä ei tiedosta sitä itsekään) mutta vaikka minulle ei luvata mitään yritetään päin vastoin ajaa pois niin silti olen koko ajan ajatellut että hän testaa minua. Voiko luottaa, olenko minkään arvoinen. Mutta miten tässä jaksaa olla kun käytös on kumminkin niin viileää. Ja skorpionillehan ei riitä mikään inhimillinen todiste siitä että tunteita on. Mistä hel...tä sen tietää kannattaako odottaa???????

        Minulla on hieman sama tilanne, mutta vaakaa kohtaan. Elän toivossa että joskus hän huomaa minut ja antaa tunteilleen periksi. Odotan niin kaun kunnes tulee toinen vastaan jota kohtaan tunnen enemmän. Ihmettelen voinko enää vahvemmin tuntea. Vaaka antaa ymmärtää että ei ole mitään, mutta oleminen samassa tilassa on sähköistä ja äänestä olen kuulevinani tunteita. Vai onko ne sitten aivojeni aiheuttamaa toiveajattelua. Ehkä tämäkin on minulle kestävyystesti. :) sen se kyllä kestää. En luovu helposti ja puolustan loppuun asti "omaani".


      • neljän vuoden kokemus...
        kaksosnainen kirjoitti:

        Kokemuksia neitsyt miehen lukkoon menneestä tunne-elämästä on reilusti ja siihen auttaa vaan aika. Ja kun neitsytmies on oikein rakastunut takapakkeja tulee ja niihin suhtautuminen on välillä todella vaikeaa mutta olen todennut parhaimmaksi jättää mies silloin rauhaan kyllä se sieltä takaisin tulee kun on ensin järjestellyt ajatuksiaan. Olen myös huomannut tälläisen erikoisen seikan että mitä paremmin asiat ovat sitä varmemmin menee lukkoon koko tunnepuoli ja siitä varmasti johtuu myös se että kun eivät oikein osaa käsitellä ajatuksiaan niin alkoholi pakkaa ajoittain viemään näitä miehiä. Ja varmasti siinä sivussa tarkkailee että onko nainen ollenkaan rakkauden arvoinen eli jos on muita miehiä kun hän märehtii niin takaisin ei tule.

        Peto on minun armaani, vaan peto hyvä,
        ei haavoita silmäluontinsa syvä,
        ei tahdo hän tappaa, kynsiä, purra,
        vain hiipiä hiljaa, ja kauniisti purra,
        vain hiipiä hiljaa ja kauniisti surra,
        pään painaa olkahan lemmityn miehen,
        elon siirtää kuin laskevan auringon tiehen,
        hänet kiertää katseella hyväilevällä,
        niin kärsimys-kirkkaalla, surun-kipeällä,
        ja heittää maailman yli yön hunnun
        ja tuntea kuolon ja rakkauden tunnun.

        Peto on minun armaani, vaan peto arka,
        hän askelta säikkyy, hän ääntä jo karkaa,
        kun kutsut, hän pelkää, kun huudat, hän lymyy
        ja silmänsä lehvien halki vain hymyy,
        hänet saada voi saaliiksi ahdistamalla,
        kun vuori on eessä ja jyrkänne alla,
        voit vangita hänet ja kotiisi kantaa,
        mut silloin hän saattaa iskunkin antaa,
        voi hyväillen hyökätä, suudellen purra
        ja itse sun haavoja haikeimmin surra.

        Peto on minun armaani, vaan peto soma,
        ei tahdo hän olla pyytäjän oma,
        hän tahtovi tulla, kun hällä on mieli,
        ei silloin kun kutsuu lempijän kieli,
        jos väistyt, hän seuraa, jos hyökkäät, hän haihtuu,
        jos etsit elämän - murheeksi vaihtuu,
        hänet parhaiten voitat kun suot hänen mennä,
        et itkuas näytä, et vastaansa ennä,
        hän kärsiä tahtoo ja onneton olla
        ja yöstänsä tummasta syliisi tulla.
        -Eino Leino-


      • marsa86
        neljän vuoden kokemus... kirjoitti:

        Peto on minun armaani, vaan peto hyvä,
        ei haavoita silmäluontinsa syvä,
        ei tahdo hän tappaa, kynsiä, purra,
        vain hiipiä hiljaa, ja kauniisti purra,
        vain hiipiä hiljaa ja kauniisti surra,
        pään painaa olkahan lemmityn miehen,
        elon siirtää kuin laskevan auringon tiehen,
        hänet kiertää katseella hyväilevällä,
        niin kärsimys-kirkkaalla, surun-kipeällä,
        ja heittää maailman yli yön hunnun
        ja tuntea kuolon ja rakkauden tunnun.

        Peto on minun armaani, vaan peto arka,
        hän askelta säikkyy, hän ääntä jo karkaa,
        kun kutsut, hän pelkää, kun huudat, hän lymyy
        ja silmänsä lehvien halki vain hymyy,
        hänet saada voi saaliiksi ahdistamalla,
        kun vuori on eessä ja jyrkänne alla,
        voit vangita hänet ja kotiisi kantaa,
        mut silloin hän saattaa iskunkin antaa,
        voi hyväillen hyökätä, suudellen purra
        ja itse sun haavoja haikeimmin surra.

        Peto on minun armaani, vaan peto soma,
        ei tahdo hän olla pyytäjän oma,
        hän tahtovi tulla, kun hällä on mieli,
        ei silloin kun kutsuu lempijän kieli,
        jos väistyt, hän seuraa, jos hyökkäät, hän haihtuu,
        jos etsit elämän - murheeksi vaihtuu,
        hänet parhaiten voitat kun suot hänen mennä,
        et itkuas näytä, et vastaansa ennä,
        hän kärsiä tahtoo ja onneton olla
        ja yöstänsä tummasta syliisi tulla.
        -Eino Leino-

        Kyllä on E.Leino sattunutkin sopivat sanat kirjoittamaan jotka sinä neljän vuoden kokemuksella olet huomannut.. Kuin myös minä tosin kokemusta ei ole vasta kuin reilusta vuodesta.. Paikkaansa pitää.


      • Honey-Cat
        marsa86 kirjoitti:

        Kyllä on E.Leino sattunutkin sopivat sanat kirjoittamaan jotka sinä neljän vuoden kokemuksella olet huomannut.. Kuin myös minä tosin kokemusta ei ole vasta kuin reilusta vuodesta.. Paikkaansa pitää.

        ..vaan kahden neitsytmiehen kanssa olen seurustellut, yhteensä liki 15v kokemus ;)


    • neitsytmies

      ja kaikki asiat mitä kerroit pitää paikkansa myös joku toinen kertoi jotain alkoholiin liittyvää itellä on putki päällä jo neljäs päivä suhde mennyt lapsen takia vituttaa mutta ei auta ku mennä päivä kerralla. itestäni voi sen verran sanoa että mun kanssa on vaikea elää.

      • heikkoutena

        Kahta neitsytmiestä olen tapaillut. Molemmilla sama ongelma: poikamies-viikonloppuina, kun ei ole ollut muuta tekemistä, ovat vain ryypänneet. Ilmeisesti ryyppäämiselle ei ole tarvittu kovin kummoistakaan syytä...

        Säälittävää.


    • olkoot

      koko neitsyt miestä. Täytyykin sitten antaa olla ja unohtaa koko tyyppi.

      • jätät sen,

        koska neitsytmiehen kanssa rakastelu on helvetillisen upeeta ja taivaallisen ihanaa!!!!!


      • Mikäs
        jätät sen, kirjoitti:

        koska neitsytmiehen kanssa rakastelu on helvetillisen upeeta ja taivaallisen ihanaa!!!!!

        siinä, jos sattuu pitämään Oidipuksista.


      • olkoot
        jätät sen, kirjoitti:

        koska neitsytmiehen kanssa rakastelu on helvetillisen upeeta ja taivaallisen ihanaa!!!!!

        oonkin, mutta en kestä tätä että hän taas herättää mun mielenkiintoni ja sitten taas on niin sulkeutunut.vai onko se vaan niin ujo?
        Ei ole vielä kokemusta tän neitsytmiehen kanssa rakastelusta joten siihen en voi kommentoida mitään.


    • -NN-

      Taidampa sit pokata itselleni neitsytmiehen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe