...rakastuu harvoin, mutta ihastuu lähes päivittäin.
Ja kun kaurisnainen rakastuu, se rakkaus kestää läpi tämän kaurisnaisen elämän, vaikka suhde päättyisikin.
Ihastuksia kaurisnaisella tulee ja menee – ja kaurisnainen flirttaa jatkuvasti, vaikkei hänellä olisikaan tarkoitus/halu edetä ihastuksensa kohteen kanssa yhtään pitemmälle.
Kaurisnaiseen tekee mies vaikutuksen älyllä, ei ulkonäöllä niinkään – vaikka onhan komeus tietysti plussaa. Ja kaurisnainen ei voi kuvitellakaan seurustelevansa itseään alempiarvoisen kanssa.
Kaurisnainen on hämmästyttävän laskelmoiva, myös ihmissuhteissaan. Kaurisnainen on helppo napata, mutta jos mies mokaa, niin sitten on kyllä TOD. vaikeeta päästä takaisin kaurisnaisen "suosioon"!
Kaurisnainen osaa näytellä ja usein teeskentelee kiintymystä, sillä häntä kiinnostaa oma etu ja sen eteenhän hän näyttelee kiinnostunutta.
Kaurisnainen on todella kiihkeä peto sängyssä, mutta vain silloin jos hän on rakastunut.
Kaurisnainen on taipuvainen pettämiseen, vaikka hän olisikin rakastunut. Kaurisnainen voi pitää samaan aikaan montaakin rakastajaa. Nämä miehet eivät toisistaan useinkaan tiedä, tai jos tietävät, niin kaurisnainen sanoo selitykseksi että hänellä nyt vaan on "kavereita".
Joopajoo.
Mutta yleisesti ottaen kaurisnainen on hemmetin tyylikäs, ulkoisesti viileä eli "cool", mutta AH niin kiihkeä ja kuuma pakkaus!
Suosittelen Sinulle mies, jos haluat koko lopunelämääsi kärvistellä sillä kaurisnaisen rakkautta / "rakkautta" ei vaan VOI unohtaa!!
tällainen kaurisnainen
48
4050
Vastaukset
- kaurisnainen minäkin
Aivan kuin minä=)! Allekirjoitan joka kohdan:D:D
- jonkun kauriin
kirjotus vai jonkun muun merkkisen?
"ihastuu lähes päivittäin"...
"helppo napata"...
"taipuvainen pettämiseen"...
En allekirjoittaisi kuvausta.
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
Ja ap:lläkin saa olla omansa.
Enkä tykkää riidellä.- ajan tasa
>>>>"ihastuu lähes päivittäin"...
"helppo napata"...
"taipuvainen pettämiseen"... >>>>
Kommenttina sanoisin, vaikka voi tämä kauriillekin sopia, että kyseessä on kaloihin liittyvä ominaisuus. Johtuuko se sitten kuu kaloissa systaimista? Se tarkoittaa vaaleanpunaisia silmälaseja. Mutta tästä ei kyllä kaurista varsinaisesti tunneta. - naisesta.
Minunkin täytyisi kyllä päivittää itseni noitten kohtien osalta, jotta kävisin esimerkkikauris-
- tällainen:
*alku kyllä, loppu ei
Ja kun kaurisnainen rakastuu, se rakkaus kestää läpi tämän kaurisnaisen elämän, vaikka suhde päättyisikin.
*pitää paikkansa
Ihastuksia kaurisnaisella tulee ja menee – ja kaurisnainen flirttaa jatkuvasti, vaikkei hänellä olisikaan tarkoitus/halu edetä ihastuksensa kohteen kanssa yhtään pitemmälle.
* ihastukset eivät aina edes tiedä olevansa ihastuksen kohteita
* muille flirttaan, ihastuksen kohteelle en
Kaurisnaiseen tekee mies vaikutuksen älyllä, ei ulkonäöllä niinkään – vaikka onhan komeus tietysti plussaa. Ja kaurisnainen ei voi kuvitellakaan seurustelevansa itseään alempiarvoisen kanssa.
*äly hoi, älä mua vaan jätä ;)
*kaikkeahan sitä voi kuvitella
Kaurisnainen on hämmästyttävän laskelmoiva, myös ihmissuhteissaan. Kaurisnainen on helppo napata, mutta jos mies mokaa, niin sitten on kyllä TOD. vaikeeta päästä takaisin kaurisnaisen "suosioon"!
*matemaattisissa aineissa oli aina kympit
Kaurisnainen osaa näytellä ja usein teeskentelee kiintymystä, sillä häntä kiinnostaa oma etu ja sen eteenhän hän näyttelee kiinnostunutta.
*tuskinpa viitsisin teeskennellä
Kaurisnainen on todella kiihkeä peto sängyssä, mutta vain silloin jos hän on rakastunut.
*miltei päin vastoin.
Kaurisnainen on taipuvainen pettämiseen, vaikka hän olisikin rakastunut. Kaurisnainen voi pitää samaan aikaan montaakin rakastajaa. Nämä miehet eivät toisistaan useinkaan tiedä, tai jos tietävät, niin kaurisnainen sanoo selitykseksi että hänellä nyt vaan on "kavereita".
*ei stemmaa kohdallani. Kaverit ovat vain kavereita.
Joopajoo.
* ei kommentoitavaa- Capricornintheshadows
..mutta taas vähän korjattavaa tämän kauriin kohdalla ;)
*alku totta, mutta vielä ihastuukin harvoin
*pitää paikkansa joidenkin miesten kohdalla..
* ihastukset eivät aina edes tiedä olevansa ihastuksen kohteita (minun kohdallani hyvin hyvin harvoin tietävät)
* muille flirttaan, ihastuksen kohteelle en
*ulkonäkö ei tärkein, tärkeintä on yhdessä viihtyminen ja sellainen ulkonäkö, joka miellyttää juuri minua
*kaikki ovat samanarvoisia; en sotke rakkautta muihin asioihini
*tämä kaurisnainen on napattavissa vain hyvin harvoin, ja itse päätän kuka nappaa..
*suosioon voi päästä takaisin vain ihmeen kautta
*tuskinpa viitsisin teeskennellä
*juuri näin; rakastuneena ihan tosi villi ja varmasti ei ole tylsää, eikä nautintoa jää puuttumaan kummaltakaan (edellyttää tietenkin mieletöntä kemiaa miehen kanssa)
*en ole koskaan pettänyt edes niitä, joita en rakastanut; mielummin vanha poikki, jos on uutta tulossa kuvioihin. - suhtautuu.
mietin sänkypuuhista.
Jos on kyse pelkästä seksistä ilman tunnesidettä, mulla ei ole minkäänlaisia estoja. Mut annas olla kun tunteet astuu kuvaan. Sillon muutun ykskaks varovaiseksi/varautuneeksi ja alan tarkkailla, miten toinen "hommaan"...
- joulu kauris
juu kyllä tuo aika hyvin pitää paikkaansa.. en nyt ihan päivittäin ihastu mutta sanotaanko että usein. sitten kun rakastun niin rakastun oikeen kunnolla enkä kyllä petä sillon kun olen rakastunu. olen kyllä pettäny mutta olen sen jälkeen pistäny välit poikki tietääkseni että en ole rakastanu tätä henkilöä koska menin pettämään. työpaikkani on semmoinen että tulee flirttailtua.. totta on myös se että miehellä pitää olla älyä ja ulko näkö on tietty plussa. eli kaikki muu kyllä pitää paikkaansa..
- tuota
olen kaurisnainen ja hemmetin kranttu. En löydä sopivaa ihastuksen kohdetta, en kulje kapakoissa ja tuskin minua kukaan tulee kotoa hakemaan. En todellakaan ole aina ihastuvaa tyyppiä, kuvaus sopii paremmin kaksosiin em. siis, ei kauriisiin. En tiedä, teeskentelen sängyssä voihkin mukamas orgasmin kourissa ja petän täten itseäni ja toista ihmistä. Ei, ei en tunnista tuosta itseäni.. Nimimerkki kaurisnainen tammikuun syvyyksistä.
- kalamies
noita kauriin ominaisuuksia. meistä fisuistakin
sanotaan vähän samanlaista...et kuinka me ollaan kovia pettämään ja flirttailemaan.
mutta yks asia ainakin monella kalalla on et me ymmärretään kyllä mikä on oikein ja väärin... tuntuu kuin monella kauriilla ei tälläistä käsitystä oisi. eli pettäminen on sallittua jossei toinen tiedä sitä. vaikka rakastaiskin toista...minusta ei voi rakastaa toista jos kerran täytyy pitää montaa seksikumppania samaan aikaan...minulla se on ollut aina selkeä asia...jos rakastan jotakuta ... siihen ei silloin kuulu muita...tää asia pisti silmään juuri sen takia ku rakastan tällä hetkellä kaurisnaista ja itse olen siihen sitoutunut...ja tän kauristytön puheista ainaki saisi sen kuvan et hänkin rakastaa mua...mut ei tunnu mukavalta ku sain selville jotain hätkähdyttävää hänestä et hällä taitaa ollakin muitakin seksikumppaneita...ja kuitenkin ollaan aika lailla suhteen alussa ...tai kuinka sen ny ottaa .puol toistakuukautta. kyllähän tässä miettii jo et ei taida olla järkeä jatkaa... jos kerran toisella tuntuu olevan kuitenki halua muuhunki suuntaan...auttakaahan nyt hyvät kaurisnaiset...mitä tässä pitäisi uskoa. kun muutenki tuollaisia perusominaisuuksia kuulee kauriista ni ...yhtäkkiä tuntuu että ei kaurisnainen ole kauhean uskollinen parisuhteessa...en itse haluaisi uskoa et ihmisen syntymämerkki määrää jo senki asian et pettääkö vai ei...kun aivan varmasti niitä pettäjiäkin löytyy joka merkistä. seksiäkin kun on minun mielestä ollut ihan riittävästi. ainakin minulle ja toinen ku ei muutenkaan paljo puhele asioista...öitä ollaan silti vietetty tiiviisti yhdessä. ja parhaani yrittänyt tarjota tälle naiselle. lämpoä ja hellyyttä ja hyvänäpitämistä.
varmasti hyvin paljon mitä moni mies ei ikinä tee...itse olin tätä ennen pitkässä parisuhteessa...ja eikä ikinä pettämistä ..suhde vain kaatui siihen . että tunteet kuoli aika päiviä sit elämän kiireiden keskellä. ei ollut vihaa ei rakkautta...mutta ystäviä ollaan siitä huolimatta tänäkin päivänä. ja nyt monen vuoden jälkeen olen taas löytänyt itsestäni suuria tunteita jotain kohtaan ...ja se uhkaa heti kaatua. jos tää kaatuu ni en tiedä ...pystynkö tämän jälkeen luomaan enää uutta .itse en haluaisi kuitenkaan luovuttaa vain pelkkien epäilyksien myötä...mut jos kaurisnaisilla ihan oikeasti on tollasia tapoja. ni luultavasti tällä sellaista voi olla myös. ja jos se paljastuu myöhemmin. vaikka jatketaan ni ...rakastunut kuitenkin oon aikas kovasti...ja vihahan on saman tunteen kääntöpuoli. nyt jos päätän itse lopettaa jos nään aiheelliseksi epäilyni ni ...säilytän ainakin oman itsetuntoni...anteeksi kaikille tämä vuodatus...hyvää syksyn jatkoa kaikille.nauttikaa toisistanne ja ´rakastakaa rakkaimpianne niin kun kuuluisi.- loppuvuotta
sinullekin.
Puolitoista kuukautta tapailemista on niin lyhyt aika, että täytyy olla erikoiskauris, joka siinä ajassa on jo ehtinyt rakastumaan.
Viha ei muuten ole rakkauden vastakohta vaan välinpitämättömyys. - psykologi
loppuvuotta kirjoitti:
sinullekin.
Puolitoista kuukautta tapailemista on niin lyhyt aika, että täytyy olla erikoiskauris, joka siinä ajassa on jo ehtinyt rakastumaan.
Viha ei muuten ole rakkauden vastakohta vaan välinpitämättömyys.viha on saman akselin toisessa päässä kun toisessa rakkaus ja välinpitämättömyyden vastakohtahan on välittäminen ja välittäminen ja rakastaminen on eri asia .Eri tunteita molemmat.
- vihata.
psykologi kirjoitti:
viha on saman akselin toisessa päässä kun toisessa rakkaus ja välinpitämättömyyden vastakohtahan on välittäminen ja välittäminen ja rakastaminen on eri asia .Eri tunteita molemmat.
voi myös ainakin hetkittäin vihata, mutta kun rakkaus (välittäminen)loppuu alkaa välinpitämättömyys. Välinpitämätön ei välitä...
- samainen kalamies
vihata. kirjoitti:
voi myös ainakin hetkittäin vihata, mutta kun rakkaus (välittäminen)loppuu alkaa välinpitämättömyys. Välinpitämätön ei välitä...
Mutta mä olen eronnut pitkäaikasesta suhteesta ja en rakasta exääni enää enkä kyl vihaakkaan.
Mutta jäi lapsia ja sen takia välitän kyllä ja yritän pysyä ystävänä että lasten kannalta olisi helpompaa. ENKÄ TODELLAKAAN KUITENKAAN RAKASTA.
ja välitäminen sana on mun mielesta rakkauden kanssa eri asia.Tottahan sitä voidaan sanoa et joku välittää ja pitää tärkeänä esim:yhteiskunnallisia asioita. tai on välinpitämätön esim:television vaalikeskusteluista. puhutaankohan siinä yhteydessä silloin rakkaudesta...? - tammi-kauris
loppuvuotta kirjoitti:
sinullekin.
Viha ei muuten ole rakkauden vastakohta vaan välinpitämättömyys.Esim. City.fi on tehnyt kyselyn siitä, mitä ihmiset pitävät rakkauden vastakohtana.
229:stä vastaajasta 71% mielestä se on välinpitämättömyys ja 29% mielestä viha.
Mä oon samaa mieltä enemmistön kanssa, koska viha on itse asiassa suuttumiseen ja pelkoon liittyvä tunne.
- voi pitää
samaan aikaan montaakin rakastajaa."
Hämmästyttää, miten ihmeestä muilla kaurisnaisille riittää noin paljon energiaa ja aikaa??
Minä en tahdo saada löydettyä tarpeeksi aikaa edes yhden suhteen hoitamiselle.- "kavereita"
kolme tällähetkellä ja ihanaa on kaikkien kanssa.
Rakastan heitä kaikkia, koska he kaikki ovat exiäni!
Aah.
Sitten kun tutustun uuteen ja ehkä suhteeseen ajaudumme, pidän silti nuo exäni "lähelläni"...hihii
Uutta miestä odotellessa,
t.kauris-naikkonen ;) - joku vaan...
"kavereita" kirjoitti:
kolme tällähetkellä ja ihanaa on kaikkien kanssa.
Rakastan heitä kaikkia, koska he kaikki ovat exiäni!
Aah.
Sitten kun tutustun uuteen ja ehkä suhteeseen ajaudumme, pidän silti nuo exäni "lähelläni"...hihii
Uutta miestä odotellessa,
t.kauris-naikkonen ;)ei välttämättä niitä miehiä vaan sinua...
- älä jauha
joku vaan... kirjoitti:
ei välttämättä niitä miehiä vaan sinua...
peetä, vaan uskaltaisit sinäkin nauttia elämästä.
oot vaan kateellinen. - puolesta
älä jauha kirjoitti:
oot vaan kateellinen.En minäkään olisi kateellinen ja säälisin kyllä samoin.
T. Terveellä itsetunnolla varustettu kauris joka ei tarvitse toiselta sukupuolelta itsetunnon pönkitystä. Se on niin epäkaurismaistakin :) - kaurisN.
puolesta kirjoitti:
En minäkään olisi kateellinen ja säälisin kyllä samoin.
T. Terveellä itsetunnolla varustettu kauris joka ei tarvitse toiselta sukupuolelta itsetunnon pönkitystä. Se on niin epäkaurismaistakin :)Surkuhupaisia tuollaiset "Uskaltaisit sinäkin nauttia elämästä" -lausahdukset, joilla selitellään ensisijassa itselle mutta myös muille vinksahtanutta ja tasapainotonta elämäntapaa.
Olisi varmaan helpottavaa, jos saisi vedettyä moni muukin omaan suohonsa mukaan. - noita tyyppejä
puolesta kirjoitti:
En minäkään olisi kateellinen ja säälisin kyllä samoin.
T. Terveellä itsetunnolla varustettu kauris joka ei tarvitse toiselta sukupuolelta itsetunnon pönkitystä. Se on niin epäkaurismaistakin :)löytyy varmaan kauriistakin. Koulussakin jotkut liehaa jatkuvasti poikien kyljessä ja vilkuilee samalla huomaako muut tytöt miten "suosittuja" ne on. :)
- tiukkapipo
älä jauha kirjoitti:
oot vaan kateellinen.taitaa olla vähä heikko .kun sinun täytyy pönkittää sitä et sinulla on monta kumppania kunnet itse pysty rakastamaan ees yhtäkään.jos olet yhden kanssa liian kauan ...alkaako sinulla tulemaan kenties ongelmia itsesi kanssa...ei paikat enää toimikkaan...ja sekös masentaa...kun ei ole oikeasti rohkeutta...
- kauris,,.,.
noita tyyppejä kirjoitti:
löytyy varmaan kauriistakin. Koulussakin jotkut liehaa jatkuvasti poikien kyljessä ja vilkuilee samalla huomaako muut tytöt miten "suosittuja" ne on. :)
Jos tyyppi on kauris, se on valitettavaa mitä heikko itsetunto voi ihmiselle tehdä. Se taas ei ole mitenkään merkkikohtaista. Ei liity syntymäaikaan.
Me voimme vain lukea astrologien tekemiä, kauriille tyypillisiä luonnekuvauksia ja joko uskoa tai olla uskomatta niihin. Kuitenkaan tuollainen käytös ei liity tyypilliseen kaurisnaiseen, tai sitten kyseinen kauris on ollut syntymähetkellään niin lähellä jouskaria, että vaikuttaa itseasiassa jousimieheltä. - ei se noin oo
tiukkapipo kirjoitti:
taitaa olla vähä heikko .kun sinun täytyy pönkittää sitä et sinulla on monta kumppania kunnet itse pysty rakastamaan ees yhtäkään.jos olet yhden kanssa liian kauan ...alkaako sinulla tulemaan kenties ongelmia itsesi kanssa...ei paikat enää toimikkaan...ja sekös masentaa...kun ei ole oikeasti rohkeutta...
...kaikillahan on hyvät ja huonot puolensa, mun 1 huono puoli on se että olen kärsimätön.
En koe itsetunnossani olevan mitään vikaa, mutta saathan toki ajatella niin.
Tsemppiä Sulle :)
kaurisnainen - oivoi voi voi
noita tyyppejä kirjoitti:
löytyy varmaan kauriistakin. Koulussakin jotkut liehaa jatkuvasti poikien kyljessä ja vilkuilee samalla huomaako muut tytöt miten "suosittuja" ne on. :)
täälläpä voin nimettömänä tuntemattona "kehuskella", mutta oikeessa elämässä pidän rakkauteni, kaikki heidät, visusti muilta piilossa.
Arvatenkin tämä on foorumi, jossa leimautuu moisesta mutta so what. Mä ainakin nautin heistä kaikista ja mm. seksi on aivan mahtavaa! Ystäväni on ILONI. Ystäväni ovat RAKKAITANI.
Kun on itsenäinen, voi myös päättää omasta elämästään. Minä valitsen läheisyyden ystävieni kanssa. Ja sitten taas uusi ystävä peliin ja piirini kasvaa. Kokeilkaa älkääkä heti tuomitko.
Tsemppiä kaikille :)
t.kaurisnainen - kun...
...hoitaa omaa itsenäistä elämäänsä ja käväsee treffeillä rakkaiden miestensä kanssa. Kun toinen välittää ja rakastaa, se antaa energiaa moiseen!
Kokeile äläkä yhtä äijää jaksa illasta toiseen jynssätä! :)
t. kaurisnainen - joku vaan
oivoi voi voi kirjoitti:
täälläpä voin nimettömänä tuntemattona "kehuskella", mutta oikeessa elämässä pidän rakkauteni, kaikki heidät, visusti muilta piilossa.
Arvatenkin tämä on foorumi, jossa leimautuu moisesta mutta so what. Mä ainakin nautin heistä kaikista ja mm. seksi on aivan mahtavaa! Ystäväni on ILONI. Ystäväni ovat RAKKAITANI.
Kun on itsenäinen, voi myös päättää omasta elämästään. Minä valitsen läheisyyden ystävieni kanssa. Ja sitten taas uusi ystävä peliin ja piirini kasvaa. Kokeilkaa älkääkä heti tuomitko.
t.kaurisnainenei ikinä satu tuollaista naista kohdalleni naista joka on noin epävarma itsestään. ettei uskalla kohdata elämää ... muuta ku elämällä jossain pilvilinnoissa. toivottavasti saat pidettyä ne miehet epätietosina toisistaan ...ettei tartte lukea lehdistä mitään rikosilmotuksia. sää ihan selvästi olet tunteilla leikkijä...eli ihan täys kakara...
- kysymys.
joku vaan kirjoitti:
ei ikinä satu tuollaista naista kohdalleni naista joka on noin epävarma itsestään. ettei uskalla kohdata elämää ... muuta ku elämällä jossain pilvilinnoissa. toivottavasti saat pidettyä ne miehet epätietosina toisistaan ...ettei tartte lukea lehdistä mitään rikosilmotuksia. sää ihan selvästi olet tunteilla leikkijä...eli ihan täys kakara...
tuntuu olevan niin laskelmoivan ammattimainen, että tuskin ainakaan fyysiseltä iältä kakarasta on...
- joulukauris
oivoi voi voi kirjoitti:
t.kaurisnainentietävät ilman kokeilujakin, että kakkua ei voi yhtä aikaa syödä ja säästää ja että päällä on tapa jäädä vetävän käteen.
Jotkut täällä ovat säälineet sinua, minä en.
Jos jotakuta säälin, niin niitä, jotka joutuvat sinun (itsenäisen ihmisen) laulujesi="ILOJESI" lunnaat maksamaan.
Sillä ihan varmaa on, että joku/jotkut (joukossa mahdollisesti lapsiakin) niistä tulevat maksamaan.
Tuomariksi en ryhdy enkä tule uniisi kummittelemaan. Mutta voisin ennustaa (horoskooppisivuilla kun ollaan), että kyllä niitä kummituksia vielä joskus jostain ilmaantuu. - W Esimies
oivoi voi voi kirjoitti:
t.kaurisnaineneri kirjoitussivuhaaroista tulee pakolla mieleen, että rakkaus-sanan merkitys on kärsinyt yhtä pahan inflaation kuin sunnuntaiHesarin kuolinilmoitussivuilla.
- peruskauris
W Esimies kirjoitti:
eri kirjoitussivuhaaroista tulee pakolla mieleen, että rakkaus-sanan merkitys on kärsinyt yhtä pahan inflaation kuin sunnuntaiHesarin kuolinilmoitussivuilla.
Ehkäpä tuo tuuliviiri-pettäjätyyppi pilaa meidän uskollisten ja aitoa rakkautta kunnioittavien kauriiden maineen, tässäkin keskustelussa.
Tekstinsä suoltavat mitä kummallisempia kiemuroita. Tulee mieleen, ettei hän a) ole ihan järjissään, tai sitten b) hän ei ole kauris emsinkään :D Onhan noita provoja ennenkin ollut.
- vähän korjattavaa
Etpä nyt tainnut puhua ihan TYYPILLISESTÄ kaurisnaisesta, joskin joitakin asioita saattaa pitää paikkansa.
Tämä kaurisnainen ei näyttele kiintymystä, niinkuin joku kevytkenkäisempi merkki, kuten vaaka, leijona tai kaksoset saattaisi tehdä. Tyypillinen kaurisnainen ei siis ole KEVYTKENKÄINEN millään lailla.
Tuosta flirttailustakin voisi olla montaa mieltä. Ei ainakaan tämä, erittäin tyypillinen kaurisnainen kovin helpolla flirttaa. En mielestäni edes osaa! Jos rakastun niin yleensä suojelen itseäni ja jopa välttelen kohdetta ettei hän huomaisi.
Kaurisnaista nimenomaan EI ole helppo napata. Myönnän, että olin aikanaan hankala tapaus enkä lähtenyt kenenkään kelkkaan. Etsin sitä oikeaa.
Kaurisnainen EI PETÄ sitä kumppaniaan, jonka on valinnut ja jota rakastaa. Ei tulisi mieleenikään. Saatikka että olisi monta rakastajaa kerralla. Hah, mikä ajatuskin!
Pidän jopa tanssimista muiden miesten kanssa moraalittomana, jotenkin vääränä ja epämiellyttävänä. Enkä ole sellaista näinä vuosina tehnytkään. Taas sanoisin, että pettäjätyyppejä ovat pääasiassa vaaka, kaksoset ja leijonanainen. Kokemuksesta sanon, kun olen kyllä näitä nähnyt.
Että ilmeisesti olet törmännyt ei-niin-tyypilliseen kaurisnaiseen ja yrität nyt uskotella itsellesi että kaikki ovat samanlaisia :P- kalamies
Että nykyäänkin todella löytyy ihmisiä joilla on vielä oikean ja väärän harkintakyky kohdallaan.Ja moraalitajua. niin ei kai se todellakaan pettäminen jonkun tietyn merkin ominaisuus ole ... tietysti on merkkejä joidenka perusluonteenominaisuuksiin kuuluu esim: seurallisuus ja hyvät sosiaaliset taidot ja tietysti silloin tulee väärinkäsityksiäkin helposti ja eikä niinkään väärinkäsityksiäkään.Ja eikä ikinä saisi yleistää jotain asioita, kun jokainen meistä on kuitenki oma yksilönsä. jokaisen ihmisen ajattelutapaanki vaikuttaa eri olosuhteet. vaikka oliskin merkkiä mitä hyvänsä. sen tiedän kyllä . siksi halusinki herättää keskustelua et ei kai nyt kaikki kauriitkaan ihan sentään tuollaisia ole mitä tuolla alussa annettiin ymmärtää.kun kaikilla kuitenkin on aina omia mielipiteitä. ja ihminen jolla ei ole mielipiteitä omia . sehän olisi aivoton robotti.
ja minä itse otan kyllä toisien mielipiteistä vinkkejä mut viime kädessä teen itse omat johtopäätökseni. Joskus valitsen väärin ja joskus en.Mutta aika näyttää mitä tapahtuu. ja hätiköityjä päätöksiä en tee. muuta ku silloin tällöin...(: - oot
..etkä uskalla nauttia elämästäsi!
vauhtia siihen "kaurismasiinaasi" ja menoksi vaan!!
t. kauristytteli aikuinen - voi kuule...
kalamies kirjoitti:
Että nykyäänkin todella löytyy ihmisiä joilla on vielä oikean ja väärän harkintakyky kohdallaan.Ja moraalitajua. niin ei kai se todellakaan pettäminen jonkun tietyn merkin ominaisuus ole ... tietysti on merkkejä joidenka perusluonteenominaisuuksiin kuuluu esim: seurallisuus ja hyvät sosiaaliset taidot ja tietysti silloin tulee väärinkäsityksiäkin helposti ja eikä niinkään väärinkäsityksiäkään.Ja eikä ikinä saisi yleistää jotain asioita, kun jokainen meistä on kuitenki oma yksilönsä. jokaisen ihmisen ajattelutapaanki vaikuttaa eri olosuhteet. vaikka oliskin merkkiä mitä hyvänsä. sen tiedän kyllä . siksi halusinki herättää keskustelua et ei kai nyt kaikki kauriitkaan ihan sentään tuollaisia ole mitä tuolla alussa annettiin ymmärtää.kun kaikilla kuitenkin on aina omia mielipiteitä. ja ihminen jolla ei ole mielipiteitä omia . sehän olisi aivoton robotti.
ja minä itse otan kyllä toisien mielipiteistä vinkkejä mut viime kädessä teen itse omat johtopäätökseni. Joskus valitsen väärin ja joskus en.Mutta aika näyttää mitä tapahtuu. ja hätiköityjä päätöksiä en tee. muuta ku silloin tällöin...(:sinua reppanaa, kun hattu kiristää.
kuka jaksaa sitte haudassa iloita elämästään.
Vähän valoa meininkeihin!!
Rakkaus on ihanaa!!!!!
Elämästä ON lupa nauttia!!!
terveisin eräs kauris - kaurisnainen.
oot kirjoitti:
..etkä uskalla nauttia elämästäsi!
vauhtia siihen "kaurismasiinaasi" ja menoksi vaan!!
t. kauristytteli aikuinenMutta minähän se vasta uskallankin nauttia elämästäni! Tietäisitpä vain. Toteutan juuri unelmiani ja elämä on ihanaa, uskomatonta.
En kylläkään tarvitse siihen nauttimiseeni pettämistä tai mitään typerää flirttiä :P saati kevytkenkäisyyttä! - kultsupieni,
kaurisnainen. kirjoitti:
Mutta minähän se vasta uskallankin nauttia elämästäni! Tietäisitpä vain. Toteutan juuri unelmiani ja elämä on ihanaa, uskomatonta.
En kylläkään tarvitse siihen nauttimiseeni pettämistä tai mitään typerää flirttiä :P saati kevytkenkäisyyttä!taidat olla ihan untuvikko lapsonen.
voi sua kullanmurusta.
paipai.
tuulilullaa.
Kyllä kuule sitte ymmärrät ku oot aikuinen. - flirttejä
kultsupieni, kirjoitti:
taidat olla ihan untuvikko lapsonen.
voi sua kullanmurusta.
paipai.
tuulilullaa.
Kyllä kuule sitte ymmärrät ku oot aikuinen.luonnostaan. Eikä tarvitsekaan, että paipai vaan ja tuutilullaa. (Vaikutat kyllä jotenkin vähäjärkiseltä).
Mutta ehkä ymmärrät sitten joskus kun kasvat aikuiseksi. - joku kans
kultsupieni, kirjoitti:
taidat olla ihan untuvikko lapsonen.
voi sua kullanmurusta.
paipai.
tuulilullaa.
Kyllä kuule sitte ymmärrät ku oot aikuinen.sä et vissiin oo vie kasvanu ees sen verran aikuiseksi et ymmärtäisit sen asian...et mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. en sano etteikö flirttaaminen olisi mukavaa . joskus , mut itellä se jää aina siihen . minulla on hyvänä pitävä kaurisnainen ja minulle riittää se...
- se reppana kalamies
voi kuule... kirjoitti:
sinua reppanaa, kun hattu kiristää.
kuka jaksaa sitte haudassa iloita elämästään.
Vähän valoa meininkeihin!!
Rakkaus on ihanaa!!!!!
Elämästä ON lupa nauttia!!!
terveisin eräs kauristottakai elämästä pitää nauttia , ja rakkaus on ihanaa... ja vie ihananpaa on se ku todella uskaltaa rakastaa . ja tietää sen et toinenki uskaltaa... jos on esim:monta kierroksessa... on aina pakopaikka eli kyseenalaistan kyl rohkeuden.
vaatii todellista rohkeutta osoittaa rakkauttaan vain yhdelle... tää on hyviä kirjotuksia sekä puolin että toisin... ja joku sanoikin aiemmin et mikä sopii toiselle ei sovi toiselle.että jos ite tunnet itsesi onnelliseksi ...siitä vaan . pääasia et tuntee olonsa onnelliseksi...ja kaikki on hyvin . tsemppiä ja onnea silti sinullekkin , iloitse ennen ku olet haudassa ... - tää myrkyn
se reppana kalamies kirjoitti:
tottakai elämästä pitää nauttia , ja rakkaus on ihanaa... ja vie ihananpaa on se ku todella uskaltaa rakastaa . ja tietää sen et toinenki uskaltaa... jos on esim:monta kierroksessa... on aina pakopaikka eli kyseenalaistan kyl rohkeuden.
vaatii todellista rohkeutta osoittaa rakkauttaan vain yhdelle... tää on hyviä kirjotuksia sekä puolin että toisin... ja joku sanoikin aiemmin et mikä sopii toiselle ei sovi toiselle.että jos ite tunnet itsesi onnelliseksi ...siitä vaan . pääasia et tuntee olonsa onnelliseksi...ja kaikki on hyvin . tsemppiä ja onnea silti sinullekkin , iloitse ennen ku olet haudassa ...lykkäs!! :))
Mie olenkii siis rohkea, kun olen rakastanut ja suhteillut vain yhden kanssa kerrallaan. - kun sä oot
flirttejä kirjoitti:
luonnostaan. Eikä tarvitsekaan, että paipai vaan ja tuutilullaa. (Vaikutat kyllä jotenkin vähäjärkiseltä).
Mutta ehkä ymmärrät sitten joskus kun kasvat aikuiseksi.noin hauska! Tosi on, olen "lapsi" vielä, tunnen itseni jatkuvasti 22-vuotiaaksi! Ah.
t. kaurisnainen - selittikin
kun sä oot kirjoitti:
noin hauska! Tosi on, olen "lapsi" vielä, tunnen itseni jatkuvasti 22-vuotiaaksi! Ah.
t. kaurisnainenasian... turha ryhtyä kasvamaan. Sanovat että kasvamiseen liittyy kipuja.
- miehiä.
voi pitää samaan aikaan montaakin rakastajaa. Nämä miehet eivät toisistaan useinkaan tiedä, tai jos tietävät, niin kaurisnainen sanoo selitykseksi että hänellä nyt vaan on "kavereita"."
Selitysten läpi meneminen edellyttää, että ap-kaurisnainen valitsee itselleen pääsääntöisesti (mutta epäkaurismaisesti) tyhmiä...- bullshittiä
että kauriilla olisi monta rakastajaa yhtäaikaa.
Kauris on pirun kranttu otus ja ottaa vain sen yhden ja ainoan parhaan, "sen oikean" vierelleen.
Minäkin etsin monta vuotta. Ihastuksia on ollut matkan varrella, mutta heitä olen katsellut kaukaa salaa.
Kauriille tyypillistä on myös, että hän (ehkä juuri siksi) löytää todellisen kumppaninsa vasta siinä kolmenkympin tietämissä. Näin olen monesta opuksesta lukenut ja näin kävi itsellenikin.
kaurisnaisena yhdyn tuohon, paitsi; jos rakastan, en välttämättä huseeraa muiden kanssa, Noh, ellen rakasta useampaa...
- Anonyymi
Moi! Tuos oli monta asiaa kyllä niin totta. Tuosta flirttailusta sen verran, että jos ei mies osaa kaurisnaiselle laittaa rajoja, niin se voi tehdä sen miehen silmien allakin, ajattelematta sen enenpää, että se voisi satuttaa toista. Yleensä etsinkin sellaista mustasukkaisempaa miestä puolisoksi, joka osaa laittaa rajat ja pidän kavereina sellaisia miehiä, jotka ovat keskustelutaitoisia, elämää nähneet ja kokeneet tai muuten seurallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410742Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006577Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445726- 474356
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542516Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41709Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111687Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971664- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971