Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Gimme INFO

Agility Aloitelija

Hei kaikki Agilityn nerot. Pls laitakaa netti sivuja josta voisin katsoa kaikea Agilitysta. Esim. varaosia, viritys ososia, korjaus oppaita tai ihan mitä vaan. Kiitos!

22

2026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gege Veli

      Joo ai osia.No etsippä netistä.Ja muuten tunnen sut sulla on agility joka punainen romu mä muistan.

      • Himali

        Poistakaa ton GEGE Velin viesti.GEGE Veli en tunne sua mutta pidä turpas kiinni.Agility on hyvä pyörä.
        GEGE Veli kuka nytten oletkaan niin pidä oikeasti Turpas kiinni.


      • Himali
        Himali kirjoitti:

        Poistakaa ton GEGE Velin viesti.GEGE Veli en tunne sua mutta pidä turpas kiinni.Agility on hyvä pyörä.
        GEGE Veli kuka nytten oletkaan niin pidä oikeasti Turpas kiinni.

        Siis tarkoitin että Mootoripyörä.


    • Gege Veli

      Okei sorry Agilityn alloitelija siitä luvattomasta viestistä

    • Himali

      Parasta ollakin vit*n GEGE Veli.

    • GEGE Veli

      Sinä olet tosi Pas*a jätkä turpa kiini tai Lätty Lätisee Vi**n H'mo.

    • Himali

      Vi*tu haluatsä turpaa vi*un H*mo.

    • Himali

      Hakkaa se GEGE veli Agility Aloitelija tai saat ite turpaa.Tämä kaikki Agility Alloitelija.

      • Himali

        Tämä kaikki on Agility Alloitelijan syytä.


      • Agilityn Aloitelija
        Himali kirjoitti:

        Tämä kaikki on Agility Alloitelijan syytä.

        Hei nyt loppuu toi kirjoittaminen!!!


    • Ri-paska

      Vitsi se joka tykkää Agilitystä niin on Homo.

      • Agilityn Aloitelija

        Jos ei ole mitään järkevä sanottavana ei kirjoiteta.
        Agility ihan ok mopo!! Piste


      • Kymco Agility

        Onko täällä oikeasti noin lapsellista porukkaa?
        Luulisi, että jos on 15v niin olisi jo vähän järkeä karttunut, mutta kun ei. Itse omistan Agilityn ja on tosi hyvä skobo. Ne joilla se ei ole "yhtä" hyvä, niin voi minun puolesta pitää sen v***n turpansa kiinni.


    • Manne Harmen

      Näitä osia saa meiltä meillä on vapaita osia.
      Yhden osan hinta 5000 euroa HAHAHAHAHAHAHaaa

    • Seppo 1945

      Hei rauhoitukaa kaikki.Kaikki jolla ei ole kunnolista sanotavaa pois täältä heti.
      Rauha maahan.SOrry Agility Aloittelija tästä sotkusta olen sinun puolellasi,Agility on hyvä ja sinäkin arvostat rauhaa.Moro

      • Rauhan-Jumala

        Minä arvostan rauhaa ja toivon sitä olevan täällä jos ei ole niin pitää tehdä jotakin mutta mitä se selviää joskus.
        Agility ei ole hyvä minun mielestä mutta rauha asiassa olen sinun puolellasi.


      • Himali
        Rauhan-Jumala kirjoitti:

        Minä arvostan rauhaa ja toivon sitä olevan täällä jos ei ole niin pitää tehdä jotakin mutta mitä se selviää joskus.
        Agility ei ole hyvä minun mielestä mutta rauha asiassa olen sinun puolellasi.

        Eikä saada rauhaa tähän maahan usko pois.HAHAHAHA
        Ei saada rauhaa Ei saada Rauhaa Ei saada Rauhaa.


    • Gege Veli

      Pyydän anteeksi jos tämä minusta lähti.
      Huumoria ihmiset huumoria pitää olla lopetetaan tämä tappelu nyt ja heti.

    • Himali

      Joo sovitaan tää kun on vuosi 2060.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • joo..

      korjaus oppaasta tiedän sen verran, et lainaa kijastosta tai osta Skootterimopot korjausopas.
      siellä on muutamia Kymcon malleja.

    • Seppo 1945

      Hyvä että saatiin rauha maahan.
      Agility on hyvä moottoripyörä,mutta ainoa pulma on se että en tiedä mistä hankkia osia sama pulma niinku sulla

      • Kimroy Vandaleston

        Haluan ostaa Agilityn alloitelijalta nyt sen agilityn paljon maksaa mä tarjoan 700 euroa.Käykö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe