Hei kaikki Agilityn nerot. Pls laitakaa netti sivuja josta voisin katsoa kaikea Agilitysta. Esim. varaosia, viritys ososia, korjaus oppaita tai ihan mitä vaan. Kiitos!
Gimme INFO
22
2048
Vastaukset
- Gege Veli
Joo ai osia.No etsippä netistä.Ja muuten tunnen sut sulla on agility joka punainen romu mä muistan.
- Himali
Poistakaa ton GEGE Velin viesti.GEGE Veli en tunne sua mutta pidä turpas kiinni.Agility on hyvä pyörä.
GEGE Veli kuka nytten oletkaan niin pidä oikeasti Turpas kiinni. - Himali
Himali kirjoitti:
Poistakaa ton GEGE Velin viesti.GEGE Veli en tunne sua mutta pidä turpas kiinni.Agility on hyvä pyörä.
GEGE Veli kuka nytten oletkaan niin pidä oikeasti Turpas kiinni.Siis tarkoitin että Mootoripyörä.
- Gege Veli
Okei sorry Agilityn alloitelija siitä luvattomasta viestistä
- Himali
Parasta ollakin vit*n GEGE Veli.
- GEGE Veli
Sinä olet tosi Pas*a jätkä turpa kiini tai Lätty Lätisee Vi**n H'mo.
- Himali
Vi*tu haluatsä turpaa vi*un H*mo.
- Himali
Hakkaa se GEGE veli Agility Aloitelija tai saat ite turpaa.Tämä kaikki Agility Alloitelija.
- Himali
Tämä kaikki on Agility Alloitelijan syytä.
- Agilityn Aloitelija
Himali kirjoitti:
Tämä kaikki on Agility Alloitelijan syytä.
Hei nyt loppuu toi kirjoittaminen!!!
- Ri-paska
Vitsi se joka tykkää Agilitystä niin on Homo.
- Agilityn Aloitelija
Jos ei ole mitään järkevä sanottavana ei kirjoiteta.
Agility ihan ok mopo!! Piste - Kymco Agility
Onko täällä oikeasti noin lapsellista porukkaa?
Luulisi, että jos on 15v niin olisi jo vähän järkeä karttunut, mutta kun ei. Itse omistan Agilityn ja on tosi hyvä skobo. Ne joilla se ei ole "yhtä" hyvä, niin voi minun puolesta pitää sen v***n turpansa kiinni.
- Manne Harmen
Näitä osia saa meiltä meillä on vapaita osia.
Yhden osan hinta 5000 euroa HAHAHAHAHAHAHaaa - Seppo 1945
Hei rauhoitukaa kaikki.Kaikki jolla ei ole kunnolista sanotavaa pois täältä heti.
Rauha maahan.SOrry Agility Aloittelija tästä sotkusta olen sinun puolellasi,Agility on hyvä ja sinäkin arvostat rauhaa.Moro- Rauhan-Jumala
Minä arvostan rauhaa ja toivon sitä olevan täällä jos ei ole niin pitää tehdä jotakin mutta mitä se selviää joskus.
Agility ei ole hyvä minun mielestä mutta rauha asiassa olen sinun puolellasi. - Himali
Rauhan-Jumala kirjoitti:
Minä arvostan rauhaa ja toivon sitä olevan täällä jos ei ole niin pitää tehdä jotakin mutta mitä se selviää joskus.
Agility ei ole hyvä minun mielestä mutta rauha asiassa olen sinun puolellasi.Eikä saada rauhaa tähän maahan usko pois.HAHAHAHA
Ei saada rauhaa Ei saada Rauhaa Ei saada Rauhaa.
- Gege Veli
Pyydän anteeksi jos tämä minusta lähti.
Huumoria ihmiset huumoria pitää olla lopetetaan tämä tappelu nyt ja heti. - Himali
Joo sovitaan tää kun on vuosi 2060.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- joo..
korjaus oppaasta tiedän sen verran, et lainaa kijastosta tai osta Skootterimopot korjausopas.
siellä on muutamia Kymcon malleja. - Seppo 1945
Hyvä että saatiin rauha maahan.
Agility on hyvä moottoripyörä,mutta ainoa pulma on se että en tiedä mistä hankkia osia sama pulma niinku sulla- Kimroy Vandaleston
Haluan ostaa Agilityn alloitelijalta nyt sen agilityn paljon maksaa mä tarjoan 700 euroa.Käykö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289