itse seurustelin kauan vesimiehen kanssa..alku oli aivan ihanaa jne..mut loputla tämä mies muuttui hyväksikäyttäjäksi,naisten hakkaajaksi ja todella mustasukkaiseksi ilman syytä ja hyvin epäluotettavaksi..eli kokemuksesta voin sanoa etteivät nämä merkit sovi yhteen..nyt toisen skorpparin kanssa olen ja ihanaa on..:)
vesimiesM + skorppariN
5
994
Vastaukset
- muju
Vesimiehet hyvänluontoisia.. ettei vaan sinussa vika ollut..skorpparit v-mäisiä ilkeilijöitä..
- korjaa
satoaan myös tässä. Kukaan ei ole syntynyt pahoinpitelijäksi, tai v....mäiseksi. Siihen saadaan malli kotoa tai lapsuusiässä. Jotenka skorpparin kiihkeä luonne saattaa ärsyttää ketä tahansa, muttei se saa olla syynä väkivaltaan. Käytökseen syynä on näet AINA se tekijä, sen oma valinta toimia tilanteessa. Eikä se parane lässyttämällä syytä jonkun muun piikkiin.
- Kantapään kautta oppinut
Tuo on aivan totta. Sitä vain ihmettelen, miksi vesimies yleensä skorppionin ottaa. Lienee vallinnut tilapäinen mielenhäiriö. Skorppioni on sellainen, että jos jatkuvasti häntä kehuu ja ylistää, niin hyvin menee. Niin itsekeskeinen omaan napaansa tuijottaja kuin vain voi olla ja seksielämä vesimiehen kanssa on tylsää. Vesimies ei riitä. Leijona mies tai toinen skorppioni olisi paras seksikumppani skorppioninaiselle. Ei ihme, jos vesimiesmiehen pinna on palanut.
- vesimies nainen
tervehdys
Itse olen ollut aviossa skorppioni miehen kanssa 23-vuotta ja voin kertoa jatkuvaa taistelua on ollut.
Olen monta itkua itkenyt. Tunnen ,että minua on käytetty hyväksi.Lapsia meillä on kaksi.
Minua on yritetty alistaa,mutta luenteeni vuoksi en ole alistunut.siksi riitelemme aivan mitättömistäkin asioista .Mieheni ei osaa näyttää tunteitaan,kuin vuoteessa ja sielläkin kaulalta alaspäin.Itse olen herkkä toisia huomioon ottava ihminen.Kaipaan hellyyttä mutta tässä avioliitossa sitä en saa. - Marielle82
Olen vesimies ja kokemusta on 2 vuoden ajalta skorpionimiehen kans seurustelusta.
Suhteessa emme kauheasti riidelleet, tosin kun se tapahtui, riitely oli hyvin aggressiivista ja vihaista... skorpioni kun ei pysty käsittelemään ja ilmaisemaan tunteitaan kovin hyvin. En kuitenkaan sano etteikö tämä harjoittelemalla onnistuisi.
Joskus riidat menivät liian pitkälle, mutta se joka alkoi osoittaa väkivaltaisia piirteitä en ollut minä vaan mies. Minuun hän ei koskaan käynyt käsiksi mutta tavarat lenteli.
Olen kanssasi samaa mieltä siitä että skorpioni ja vesimies eivät sovi yhteen. Väkivaltaa et voi kuitenkaan pistää horoskooppimerkin piikkiin. Se on väärin.
Oman käsitykseni ja kokemukseni mukaan vesimiehelle skorpioni on pidemmän päälle liian mustasukkainen ja omistava. Ts. vesimies tuntee ettei voi vapaasti ilmaista itseään ja elää myös omaa elämäänsä parisuhteen ulkopuolella. Skorpioni käsittää vapaudenkaipuun väärin ja menettää luottamuksen vesimieheen. Kuitenkin kaikki hyvät ja kestävät parisuhteet perustuvat lujaan luottamukseen. Vapaudenkaipuu ei ole yhtä kuin irtosuhteet tai partnerin hylkääminen vaan oman ajan vietto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229