vesimiesM + skorppariN

pettynyt

itse seurustelin kauan vesimiehen kanssa..alku oli aivan ihanaa jne..mut loputla tämä mies muuttui hyväksikäyttäjäksi,naisten hakkaajaksi ja todella mustasukkaiseksi ilman syytä ja hyvin epäluotettavaksi..eli kokemuksesta voin sanoa etteivät nämä merkit sovi yhteen..nyt toisen skorpparin kanssa olen ja ihanaa on..:)

5

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muju

      Vesimiehet hyvänluontoisia.. ettei vaan sinussa vika ollut..skorpparit v-mäisiä ilkeilijöitä..

      • korjaa

        satoaan myös tässä. Kukaan ei ole syntynyt pahoinpitelijäksi, tai v....mäiseksi. Siihen saadaan malli kotoa tai lapsuusiässä. Jotenka skorpparin kiihkeä luonne saattaa ärsyttää ketä tahansa, muttei se saa olla syynä väkivaltaan. Käytökseen syynä on näet AINA se tekijä, sen oma valinta toimia tilanteessa. Eikä se parane lässyttämällä syytä jonkun muun piikkiin.


      • Kantapään kautta oppinut

        Tuo on aivan totta. Sitä vain ihmettelen, miksi vesimies yleensä skorppionin ottaa. Lienee vallinnut tilapäinen mielenhäiriö. Skorppioni on sellainen, että jos jatkuvasti häntä kehuu ja ylistää, niin hyvin menee. Niin itsekeskeinen omaan napaansa tuijottaja kuin vain voi olla ja seksielämä vesimiehen kanssa on tylsää. Vesimies ei riitä. Leijona mies tai toinen skorppioni olisi paras seksikumppani skorppioninaiselle. Ei ihme, jos vesimiesmiehen pinna on palanut.


    • vesimies nainen

      tervehdys
      Itse olen ollut aviossa skorppioni miehen kanssa 23-vuotta ja voin kertoa jatkuvaa taistelua on ollut.
      Olen monta itkua itkenyt. Tunnen ,että minua on käytetty hyväksi.Lapsia meillä on kaksi.
      Minua on yritetty alistaa,mutta luenteeni vuoksi en ole alistunut.siksi riitelemme aivan mitättömistäkin asioista .Mieheni ei osaa näyttää tunteitaan,kuin vuoteessa ja sielläkin kaulalta alaspäin.Itse olen herkkä toisia huomioon ottava ihminen.Kaipaan hellyyttä mutta tässä avioliitossa sitä en saa.

    • Marielle82

      Olen vesimies ja kokemusta on 2 vuoden ajalta skorpionimiehen kans seurustelusta.

      Suhteessa emme kauheasti riidelleet, tosin kun se tapahtui, riitely oli hyvin aggressiivista ja vihaista... skorpioni kun ei pysty käsittelemään ja ilmaisemaan tunteitaan kovin hyvin. En kuitenkaan sano etteikö tämä harjoittelemalla onnistuisi.

      Joskus riidat menivät liian pitkälle, mutta se joka alkoi osoittaa väkivaltaisia piirteitä en ollut minä vaan mies. Minuun hän ei koskaan käynyt käsiksi mutta tavarat lenteli.

      Olen kanssasi samaa mieltä siitä että skorpioni ja vesimies eivät sovi yhteen. Väkivaltaa et voi kuitenkaan pistää horoskooppimerkin piikkiin. Se on väärin.

      Oman käsitykseni ja kokemukseni mukaan vesimiehelle skorpioni on pidemmän päälle liian mustasukkainen ja omistava. Ts. vesimies tuntee ettei voi vapaasti ilmaista itseään ja elää myös omaa elämäänsä parisuhteen ulkopuolella. Skorpioni käsittää vapaudenkaipuun väärin ja menettää luottamuksen vesimieheen. Kuitenkin kaikki hyvät ja kestävät parisuhteet perustuvat lujaan luottamukseen. Vapaudenkaipuu ei ole yhtä kuin irtosuhteet tai partnerin hylkääminen vaan oman ajan vietto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe