Mistä kannatta ostaa mitäkin, eli missä on laadukkaimmat kalat, missä edullisimmat ruuat ja tarvikkeet?
Tampereen akvaaariokaupat
6
902
Vastaukset
- Juuxo
Tule Pirkkalaan Pirkkanmaaneläintarvikeliikkeeseen.
Ruuat ovatmun mielestä halpoja verrattuna Vaikka Noksoppiin. - ammattilainen!
- J~~
on kalojen tehtaan myymälä ja siellä on todella hyvä valikoima erillaisia kaloja ja akvaario kirjallisuutta. laitteitakin myydään jonkin verran.
Viherkala oy sijaitsee särkänniemen vieressä ihan näsinneulan juurella.
Kannattaa käydä. itse ostin sieltä juuri viimeviikolla koruplekon, sekä 5 pandamonnista.
Tässä on viherkala oy:n nettisivujen osoite.
www.akvaario.com/viherkala
Näiltä sivuilta näkee myös mitä siellä on myynnissä. yleensä kaupasta löytyy jotakin ylimäärästäkin mitä listalta ei löydy.- J~~
hyvä kauppa :)
- Sunshine
Täältä löytyy lista Tampereen ja lähiseudun akvaarioliikkeistä, yhteystiedot ja pienet arvostelut:
http://www.uta.fi/~sk63895/akvaario/Tampereella.html - vhk
Akvaariokaupat: viherkala oy(särkänniemen vieressä), halleri(epilä), Coral Aquarium(koskikeskuksen lähistö), Tampereen akvaario&lintuliike(tuulensuu, hämeenkatu31).
Lemmikkieläinliikkeet joissa kaloja: Reporanka(lielahti), Noksoppi(Koskikeskus). Muita en itse tiedä.
Viherkalaa on kehuttu erinomaiseksi, monta kertaa olen ollut sinne menossa, mutta en ole päässyt aukioloaikojen takia. luulisin sen olevan paras.
Halleria olen itse käyttänyt, mutta en käytä enää, sain kirjoahvenakvaariooni reikätaudin hallerin kaloista. Ei ole kovin asiantunteva liike.
Coral Aquariumissa on hienoja kirjoahvenia, mutta siellä usein kun olen käynyt niin altaissa on kuolemaa tekeviä tai selällään uivia kaloja. Voi olla että on ihan hyväkin liike.
Tampereen akvaario&lintuliikkeessä on aika suppea valikoima kaloista. Kasvit siellä on erinomaisia. myös hintataso on mielestäni kohdallaan.
Reporangassa sikamaisen kallista. sama tuote maksoi reporangassa 600e ja hallerissa 400e!! Altaat olen nähnyt erittäin sotkuisessa kunnossa. Kalojen terveydestä/ laadusta en tiedä.
Noksoppi on lemmikkieläinliike, joten se ei ole akvaariokaloista asiantunteva. Olen ollut siellä itse työharjoittelussa ja sain keräillä joka toinen päivä kuolleita kaloja altaista. Sen kaupan akvaarioita vaivaa joku... myynnissä tavallisimpia lajeja. ei kovin erikoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628