Joo. Siis tässähän ei ole kyse mistään suhteesta, vaan äitipuoleni on leijona ja minä oinas. Haluaisin tietää miten tämä homma tulee toimimaa horoskooppien perusteella, ja kattoo sitte kanssa muuteski. Kiitos etukätee :P
Leijona+Oinas=?
Jyväskylän neiti
3
653
Vastaukset
- _leijonatar_87
Mulla itellä äiti on Oinas ja mä olen Leijona,ja aikalailla on aina tapeltu =D että sillein =)
- Ellimaija
mun kamu on oinas ja itse oo leijona ja me ollaan hyvis väleis
- pari vuotta vanhempi sisko
on oinas ja itse olen leijonanainen. Me ollaan kuin paita ja perse. Täydennetään toisiamme, ja tullaan tosi hyvin toimeen. Joskus on mökötystä, mutta hetken päästä ollaan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Kuitenkin puhumme asiat selviksi kun taas ollaan puheväleissä. Kyllä nää kaksi merkkiä tulee hyvin toimeen, varsinkin kun ei ole kyse suhteesta. Kokemuksia ei ole oinasmiehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi275830- 883804
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593555- 2322966
- 612767
- 522705
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322540- 1532430
- 312018
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211766