SkorpioniN & leijonaM?!

kertokaas

Eli miten nää kaks merkkiä käy toisilleen?
Kaikki kommenit vain :)

6

1428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteiseloa

      Valtataistelu alkuaikoina valtava.Sitten kun opit käsittelemään leijonaa, hän kehrää sylissäsi.
      Aika ajoin saattaa murahdella, mutta leppyy pian, kun opettelet taidon lepyttää.
      Rakastaa kotiaan ja perhettään hyvin paljon.
      Seksipuoli näillä kahdella merkillä ihanaa ja intohimoista.
      Kylläkin ero tuli sitten keväällä, mutta minun aloitteesta, kun tunteet sammuivat jossain vaiheessa, eikä liekki enää minun puolelta leimahtanut:(

      • ihan totta

        tuo valtataistelu. Näillä kahdella merkillä tulee lähes poikkeuksetta taistelua vallasta, mutta toisaalta johtuu varmaan molempien merkkien dramaattisesta ja intohimoisesta luonteesta. Ja kummallakin merkillä on taipumusta ylpeyteen, joten väärinkäsityksiä alkuaikoina voi todella syntyä ja myöhemminkin.

        Leijonassa on tarpeeksi haastetta minulle (olen skorpioni) ja ihan helpoin kumppani ei ole. Mutta sellaista en edes etsi. Perhe on leijonalle todellakin tärkeä ja on suojeleva lapsiaan kohtaan.


      • äsköiseen lisäys
        ihan totta kirjoitti:

        tuo valtataistelu. Näillä kahdella merkillä tulee lähes poikkeuksetta taistelua vallasta, mutta toisaalta johtuu varmaan molempien merkkien dramaattisesta ja intohimoisesta luonteesta. Ja kummallakin merkillä on taipumusta ylpeyteen, joten väärinkäsityksiä alkuaikoina voi todella syntyä ja myöhemminkin.

        Leijonassa on tarpeeksi haastetta minulle (olen skorpioni) ja ihan helpoin kumppani ei ole. Mutta sellaista en edes etsi. Perhe on leijonalle todellakin tärkeä ja on suojeleva lapsiaan kohtaan.

        Nauratti kun laitoit tosta murahtelusta.. jotenkin niin samanlaisia kokemuksia..


      • jakontti

        Joo itse oon 26v leijonamies ja exäni 21v skorppioninainen, kolmivuotinen suhde oli tulinen ja intohimoinen, mutta jotenkin tunteet sammuivat ja jatketaan enään kavereina, liekkö yleinen ongelma


    • yks leijona miäs

      Karmaiseva kokemus!
      Alkuu meni mut sitte tuli taistelut ja kiinnostus sammu.
      Skorppari oli liian tyranni mulle.
      Ei ikinä enää!

    • Tinalilja

      Minä olen se skorpparinainen ja voin kyllä sanoa että valtataistelua on jonkin verran. Luulenpa että minä olen se meidän suhteen pomo, ja välillä tuntuu että se näkyy kilometrien päähän.. leijonani ei kyllä tossun alla ole ollenkaan, enkä minä ole mikään tyranni sentään. Kolme ja puoli vuotta ollaan elelty yhdessä, eikä kertaakaan olla rähisty kunnolla. Pikkukinoista ei sitten puhutakkaan.. x) Niitä nimittäin on harvase päivä kun toinen haluaa syödä riisiä ruuan kanssa ja toinen tahtoo perunoita..

      Välillä kyllä kolisee pikkuasioista kallot yhteen kun kaksi jääräpäätä käy tahtojen taistoon.. Molemmat ollaan melkoisen mustasukkaisia, eikä tunteenpurkauksilta ole vältytty..molemmat osaa pistää kunnon shown päälle kun siltä tuntuu. Yleensä kukaan muu ei ole pahemmin tajunnut edes meidän kinastelevan vaikka ihan julkisesti ollaan sanaharkkaa harrastettu, aika hyvin osataan naamioida nämä kähinät niin ettei julkisivu tahriinnu. ;)

      Omasta puolesta voin sanoa että ihan hyvin käy toisilleen, mutta voi vaatia aika paljon työtä että homman saa toimimaan.. Ja kyllä, vaikka leijona ei ihan alkuaikoina näyttäisikään siltä että se valokeila on hänelle omin paikka niin se kyllä tulee ajan kanssa hyvin näkyviin.. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe