Onko tämä video rasismia

ValkoinenKuolema

Olen huomannut että tietyt tahot (sos.dem/vihreät) pitävät kaikkea Suomen itsenäisyyteen liittyvää taistelua ja veteraanien kunnioitusta rasistisena käytöksenä. Ymmärrän että onhan se loukkaavaa pakolaisia kohtaan jotka ovat paenneet omaa vastuutaan omista maistaan. He potevat huonoa omaatuntoa ja pistoa sydämessään kun joutuvat kuuntelemaan ja näkemään ihmisiä jotka välittävät omasta kansastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=OA_m5TPkNuQ&mode=related&search=

12

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä rasistista siinä voisi olla?

      • voi!

        Hyysäri näkee rasismia missä tahansa missä valkoinen kunnioittaa omaa maataan tai kulttuuriaan.


      • mongoli vikisee?
        voi! kirjoitti:

        Hyysäri näkee rasismia missä tahansa missä valkoinen kunnioittaa omaa maataan tai kulttuuriaan.

        Valkoinen ylivalta nykyään

        Valkoinen ylivalta vastustaa erilaisten valkoisten separatistien kautta rotujen sekoittumista, rotujen välisiä suhteita ja avioliittoja.

        Nykyaikaisen natsivaikutteisen valkoisen ylivallan mukaan skandinaavista tai germaanista syntyperää olevien valkoisten tulisi hallita maailmaa "puhtaan" valkoihoisuuden hyveen ja parempiarvoisuuden nojalla.

        Germaanien alaisuuteen jäisivät myös Välimeren eurooppalaiset, eivät pelkästään juutalaiset, negridit ja aasialaiset.

        Eräs valkoista ylivaltaa kannattava suuntaus, panarjalaisuus, taas hyväksyy valkoisiksi myös etelä- ja itäeurooppalaiset sekä jotkin ei-eurooppalaiset kaukasidit.

        Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun.


      • wum
        mongoli vikisee? kirjoitti:

        Valkoinen ylivalta nykyään

        Valkoinen ylivalta vastustaa erilaisten valkoisten separatistien kautta rotujen sekoittumista, rotujen välisiä suhteita ja avioliittoja.

        Nykyaikaisen natsivaikutteisen valkoisen ylivallan mukaan skandinaavista tai germaanista syntyperää olevien valkoisten tulisi hallita maailmaa "puhtaan" valkoihoisuuden hyveen ja parempiarvoisuuden nojalla.

        Germaanien alaisuuteen jäisivät myös Välimeren eurooppalaiset, eivät pelkästään juutalaiset, negridit ja aasialaiset.

        Eräs valkoista ylivaltaa kannattava suuntaus, panarjalaisuus, taas hyväksyy valkoisiksi myös etelä- ja itäeurooppalaiset sekä jotkin ei-eurooppalaiset kaukasidit.

        Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun.

        "Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun."

        Saksalaiset lääkärit totesivat Suomen Waffen-SS vapaaehtoiset rodullisesti erinomaisiksi. Taisivat sitten erehtyä.


      • jo suomi voiton vei
        mongoli vikisee? kirjoitti:

        Valkoinen ylivalta nykyään

        Valkoinen ylivalta vastustaa erilaisten valkoisten separatistien kautta rotujen sekoittumista, rotujen välisiä suhteita ja avioliittoja.

        Nykyaikaisen natsivaikutteisen valkoisen ylivallan mukaan skandinaavista tai germaanista syntyperää olevien valkoisten tulisi hallita maailmaa "puhtaan" valkoihoisuuden hyveen ja parempiarvoisuuden nojalla.

        Germaanien alaisuuteen jäisivät myös Välimeren eurooppalaiset, eivät pelkästään juutalaiset, negridit ja aasialaiset.

        Eräs valkoista ylivaltaa kannattava suuntaus, panarjalaisuus, taas hyväksyy valkoisiksi myös etelä- ja itäeurooppalaiset sekä jotkin ei-eurooppalaiset kaukasidit.

        Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun.

        Nyt tuli raakaa totuutta kehiin jopa Eikalle!!
        Mongoolit jyrää, mongoolit jyrää...


      • miinanpolkijoiksi
        wum kirjoitti:

        "Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun."

        Saksalaiset lääkärit totesivat Suomen Waffen-SS vapaaehtoiset rodullisesti erinomaisiksi. Taisivat sitten erehtyä.

        käymään aitojen germaanien edellä.


    • oo tylsää

      kun on rauha? Noooh...onhan värikuulapyssyleikit.

    • juuso

      haluisitko ampua värikuulapyssyillä?

      • Jean Libelius

        On totta että elämme rauhan aikaa mutta jokainen voi kotonaan opettaa vaikka lapsilleen sotimistaitoja mistä voi olla apua myöhemmin.

        Otetaan yksi esimerkki, tarvitaan pitkäteräinen veitsi/taisteluveitsi. Lähestytään kohdetta varovasti, kun olemme tarpeeksi lähellä, pistetään veitsi oikean lavan alta kohteeseen, jolloin veitsi halkaisee keuhkot ja Voila, kaveri ei päästä pihahdustakaan.

        Jokainen voi myös harjoittaa perusampumataitoaan esim. ilmakiväärillä sillä siihen ei tarvita aseen hallussapitolupaa.


      • Bite me
        Jean Libelius kirjoitti:

        On totta että elämme rauhan aikaa mutta jokainen voi kotonaan opettaa vaikka lapsilleen sotimistaitoja mistä voi olla apua myöhemmin.

        Otetaan yksi esimerkki, tarvitaan pitkäteräinen veitsi/taisteluveitsi. Lähestytään kohdetta varovasti, kun olemme tarpeeksi lähellä, pistetään veitsi oikean lavan alta kohteeseen, jolloin veitsi halkaisee keuhkot ja Voila, kaveri ei päästä pihahdustakaan.

        Jokainen voi myös harjoittaa perusampumataitoaan esim. ilmakiväärillä sillä siihen ei tarvita aseen hallussapitolupaa.

        Itse kunnioitan syvästi veteraanejamme,enkä todellakaan näe videossa mitään rasistista,miksi pitäisi? Ja kertokaa tyhmälle mikä on hyysäri?? Miten ihminen siis määritellään hyysäriksi?


    • -ValkoinenKuolema--

      Hyvä video, kukaan ei vain huomannut oikeaa sisältöä. Kuunnelkaa musiikki uudelleen ja tutustukaa historiaan.

      • video tässä:

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe