Olen huomannut että tietyt tahot (sos.dem/vihreät) pitävät kaikkea Suomen itsenäisyyteen liittyvää taistelua ja veteraanien kunnioitusta rasistisena käytöksenä. Ymmärrän että onhan se loukkaavaa pakolaisia kohtaan jotka ovat paenneet omaa vastuutaan omista maistaan. He potevat huonoa omaatuntoa ja pistoa sydämessään kun joutuvat kuuntelemaan ja näkemään ihmisiä jotka välittävät omasta kansastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=OA_m5TPkNuQ&mode=related&search=
Onko tämä video rasismia
12
1127
Vastaukset
Mitä rasistista siinä voisi olla?
- voi!
Hyysäri näkee rasismia missä tahansa missä valkoinen kunnioittaa omaa maataan tai kulttuuriaan.
- mongoli vikisee?
voi! kirjoitti:
Hyysäri näkee rasismia missä tahansa missä valkoinen kunnioittaa omaa maataan tai kulttuuriaan.
Valkoinen ylivalta nykyään
Valkoinen ylivalta vastustaa erilaisten valkoisten separatistien kautta rotujen sekoittumista, rotujen välisiä suhteita ja avioliittoja.
Nykyaikaisen natsivaikutteisen valkoisen ylivallan mukaan skandinaavista tai germaanista syntyperää olevien valkoisten tulisi hallita maailmaa "puhtaan" valkoihoisuuden hyveen ja parempiarvoisuuden nojalla.
Germaanien alaisuuteen jäisivät myös Välimeren eurooppalaiset, eivät pelkästään juutalaiset, negridit ja aasialaiset.
Eräs valkoista ylivaltaa kannattava suuntaus, panarjalaisuus, taas hyväksyy valkoisiksi myös etelä- ja itäeurooppalaiset sekä jotkin ei-eurooppalaiset kaukasidit.
Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun. - wum
mongoli vikisee? kirjoitti:
Valkoinen ylivalta nykyään
Valkoinen ylivalta vastustaa erilaisten valkoisten separatistien kautta rotujen sekoittumista, rotujen välisiä suhteita ja avioliittoja.
Nykyaikaisen natsivaikutteisen valkoisen ylivallan mukaan skandinaavista tai germaanista syntyperää olevien valkoisten tulisi hallita maailmaa "puhtaan" valkoihoisuuden hyveen ja parempiarvoisuuden nojalla.
Germaanien alaisuuteen jäisivät myös Välimeren eurooppalaiset, eivät pelkästään juutalaiset, negridit ja aasialaiset.
Eräs valkoista ylivaltaa kannattava suuntaus, panarjalaisuus, taas hyväksyy valkoisiksi myös etelä- ja itäeurooppalaiset sekä jotkin ei-eurooppalaiset kaukasidit.
Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun."Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun."
Saksalaiset lääkärit totesivat Suomen Waffen-SS vapaaehtoiset rodullisesti erinomaisiksi. Taisivat sitten erehtyä. - jo suomi voiton vei
mongoli vikisee? kirjoitti:
Valkoinen ylivalta nykyään
Valkoinen ylivalta vastustaa erilaisten valkoisten separatistien kautta rotujen sekoittumista, rotujen välisiä suhteita ja avioliittoja.
Nykyaikaisen natsivaikutteisen valkoisen ylivallan mukaan skandinaavista tai germaanista syntyperää olevien valkoisten tulisi hallita maailmaa "puhtaan" valkoihoisuuden hyveen ja parempiarvoisuuden nojalla.
Germaanien alaisuuteen jäisivät myös Välimeren eurooppalaiset, eivät pelkästään juutalaiset, negridit ja aasialaiset.
Eräs valkoista ylivaltaa kannattava suuntaus, panarjalaisuus, taas hyväksyy valkoisiksi myös etelä- ja itäeurooppalaiset sekä jotkin ei-eurooppalaiset kaukasidit.
Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun.Nyt tuli raakaa totuutta kehiin jopa Eikalle!!
Mongoolit jyrää, mongoolit jyrää... - miinanpolkijoiksi
wum kirjoitti:
"Suomalaiset ovat tieteellisesti todistettu mongooleiksi eivätkä täten kuulu valkoiseen rotuun."
Saksalaiset lääkärit totesivat Suomen Waffen-SS vapaaehtoiset rodullisesti erinomaisiksi. Taisivat sitten erehtyä.käymään aitojen germaanien edellä.
- oo tylsää
kun on rauha? Noooh...onhan värikuulapyssyleikit.
- juuso
haluisitko ampua värikuulapyssyillä?
- Jean Libelius
On totta että elämme rauhan aikaa mutta jokainen voi kotonaan opettaa vaikka lapsilleen sotimistaitoja mistä voi olla apua myöhemmin.
Otetaan yksi esimerkki, tarvitaan pitkäteräinen veitsi/taisteluveitsi. Lähestytään kohdetta varovasti, kun olemme tarpeeksi lähellä, pistetään veitsi oikean lavan alta kohteeseen, jolloin veitsi halkaisee keuhkot ja Voila, kaveri ei päästä pihahdustakaan.
Jokainen voi myös harjoittaa perusampumataitoaan esim. ilmakiväärillä sillä siihen ei tarvita aseen hallussapitolupaa. - Bite me
Jean Libelius kirjoitti:
On totta että elämme rauhan aikaa mutta jokainen voi kotonaan opettaa vaikka lapsilleen sotimistaitoja mistä voi olla apua myöhemmin.
Otetaan yksi esimerkki, tarvitaan pitkäteräinen veitsi/taisteluveitsi. Lähestytään kohdetta varovasti, kun olemme tarpeeksi lähellä, pistetään veitsi oikean lavan alta kohteeseen, jolloin veitsi halkaisee keuhkot ja Voila, kaveri ei päästä pihahdustakaan.
Jokainen voi myös harjoittaa perusampumataitoaan esim. ilmakiväärillä sillä siihen ei tarvita aseen hallussapitolupaa.Itse kunnioitan syvästi veteraanejamme,enkä todellakaan näe videossa mitään rasistista,miksi pitäisi? Ja kertokaa tyhmälle mikä on hyysäri?? Miten ihminen siis määritellään hyysäriksi?
- -ValkoinenKuolema--
Hyvä video, kukaan ei vain huomannut oikeaa sisältöä. Kuunnelkaa musiikki uudelleen ja tutustukaa historiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683