Pelicans kärsii selvästi Aravirran perisynnistä: löysät lirahtaa aina tiukassa paikassa pöksyihin, tää sama homma tuli jo ikävä kyllä maajoukkueen kanssa hyvin tutuksi. Arahan on tunnetusti eniten hopeaa voittanut valmentaja maailmassa.
Ehdottaisinkin että meidän kannattaisi panna Ara koppiin matsin lopussa ja annettava Nupen hoidella matsien loput, muuten lienee pleijaripaikka vain unelmaa.
Aravirta
Ei kykene voittamaan
2
305
Vastaukset
Ei sitä pleijaripaikkaa ole Lahdessa tavoittanut muutkaan valmentajat, joten tässä valossa Aravirta on toistaiseksi tehnyt todella hyvää työtä. Pelicansien joukkue on kuitenkin aika vaatimaton ja vain Jantusta voidaan pitää profiilipelaajana. Tällä kaudella Pelicans tulee pleijareihin menemään. Siellä taas voi sattua ihan mitä vaan, sen osoitti Ässät viime kaudella.
- Seweri R.
Oon huomannut saman, eilenkin lähdettiin johtoasemassa viimeiseen erään mutta tappio vaan tuli. Ara ei vaan oo voittajatyyppi, sopisi erittäin hyvin nimenomaan kakkos koutsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442