Pikkasenko hävettää? Noo, silleen pikkasen. Mutta kyllä tän kanssa elää kun ei peiliin kato.
Täällä ollaan!
37
49612
Vastaukset
- lapinmies..
Mikä se nyt niin hävettää, saitko pakit. Älä sure, aina tulee uusia.
- satyyy
joo, aina tulee uusia pakkeja..... älkää surko..
- mä tuun sun
seuraks. Hävetään yhessä. Tänne nurkkaan ei sitten muita enää mahu!
- kovin
prrrrrrrr....
- repe
kuin hävyttömät voi yleensäkään hävetä?
- hävetä sitten
yhtään..oon varmaan niin härski;)
- Olen kanssa
Ainakin yhtä härski--paitsi kun katon peiliin...
niinkuin eka sanoi...hiukan siis ottaa pannuun.
- nimetön267
joo tiedän tunteen ku hävettää.....
semmoista saa tuntea oikeestaanpa joka viikonloppu...
koita jaksaa:) - nollanmem
omapas on hävetys ja mikäse noin hävetöö?
- Nimetön
Hän tais sanoa jo, hämellä on kaamea peili mikä hävettää.
- ku iskä tuli...
..navetoon väärään aikoon ja seisoin lypsyjakkaralla.
Mitähä se iskä tul siihe aikaa,ku ei ollu lypsyaikakaa?
Se ei puhunna mun kaa.. - olitko
ku iskä tuli... kirjoitti:
..navetoon väärään aikoon ja seisoin lypsyjakkaralla.
Mitähä se iskä tul siihe aikaa,ku ei ollu lypsyaikakaa?
Se ei puhunna mun kaa..olitko kirnuamassa voita? ;) tuntuiko hyvälle?
- mollamartti...
olitko kirjoitti:
olitko kirnuamassa voita? ;) tuntuiko hyvälle?
Joo... kyllä se iskäs tiesi. Oli se poikasena iteki harjoitellu... samoin.
- on harjoitellut
mollamartti... kirjoitti:
Joo... kyllä se iskäs tiesi. Oli se poikasena iteki harjoitellu... samoin.
sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan? - tulin kirjoittaneeksi
on harjoitellut kirjoitti:
sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?Isänpäivänä tuollaisiin mauttomiin kirjoitusketjuihin.
HÄPEÄN :( - diiiis
Nimetön kirjoitti:
Hän tais sanoa jo, hämellä on kaamea peili mikä hävettää.
Vittua?! Toisinsanoen; MITÄ VITTUA?!
- hävettää
tulin kirjoittaneeksi kirjoitti:
Isänpäivänä tuollaisiin mauttomiin kirjoitusketjuihin.
HÄPEÄN :(Voi,voi lehmä parkaa,sitä varppi hävettää.
- hävettää
on harjoitellut kirjoitti:
sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?sonniki häpee teitin puolest.
- yks vaan
siis mikä juttu tää on mikä niin pirusti hävettää kertokaa nyt mullekin olen utelias?
- kela
ei mitenkään voi kertoa, kun niin kovasti hävettää tuo juttu.
- Onni
pidit "hyvänä" sieltä jakkaralta käsin.
Sehän se. - yks vaan
no,on se vaikeeta kertoo taitaa olla tosi paha,kun noin hävettää.on muakin hävettäny ja monta kertaa,mutta mitäs noista antaa mennä vaan.
- ihan kauheesti
ainakin niin sanon muille mutta ei oikeasti hävetä ollenkaan. Ilmeisesti minun jostain syystä tulisi kuitenkin tuntea häpeää, koska ihmiset sitä minulta odottavat?
t. Nimim. tuuliajolla - sillä ei ole väliä
niin minkä takia laittaa viestii tänne että voi kun hävettää tyylii mutta ei edes kerro koko ideaa...mitä järkeä siinä on!!???!!
- hävettää
sinä pikkusielu joka kysyit syytä miksi hävettää, miksi kirjoittaa, miksi luet tätä palstaa?
- niin tekee
hävettää niin että....juuri ja juuri elossa pysyy
- ballooo
se on hyväettei jollai ole elämää et toisten elämä kuuluu ja kiinnostaa hei hankkikaa elämä oma sellaineen.
- pierettää....
ja ei muuten yhtään hävetä....se on suurin intohimoni.....
- kaasuvaivoja
ja ei muuten yhtään hävetä....se on suurin intohimoni.....
- kurja kirjoittaja
vaikeeta on...
- Lamedin
kurja kirjoittaja kirjoitti:
vaikeeta on...
Siis vähän mua hävettää en oo saanu levua WOW:issa kahteen päivään..
- ItQQQ
Vai onko sille oma foorumi?
- voivoivoivoivoi!!!!
Missasin yhden naisen :( Vaikutti mukavalta tapaukselta ja mitä minä vatun uuno? No en ainakaan vaihda numeroa tanssin päätteeksi, sanon että nähdään ulkona ja vaihdetaan numeroja. Sen baarin edestä ei löydä ketään valomerkin jälkeen... Satanan uuno!!!!! Ei taas paljon leikannut...VATTU!
- höpön höpö
Mitähän kamalaa olet voinut tehdä, että noin hävettää...Pakko arvata ketään syyllistämättä:PETTÄNYT...!!??!!
No olipa asiasi mikä hyvänsä: Koita järjestää se ja antaa armoa itsellesi!- minä vaan
Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...
- TappajaTonttu
minä vaan kirjoitti:
Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...
NIINPÄ! :DDD IHIME JUTTU! Ei oo mitään sisältöä mutta etusivulle on linkitetty. Näinhän se homma etenee!
- aaarg
minä vaan kirjoitti:
Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...
piupau pilipali. Linkittäkää täkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466