Täällä ollaan!

Aivan hukassa

Pikkasenko hävettää? Noo, silleen pikkasen. Mutta kyllä tän kanssa elää kun ei peiliin kato.

37

49612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapinmies..

      Mikä se nyt niin hävettää, saitko pakit. Älä sure, aina tulee uusia.

      • satyyy

        joo, aina tulee uusia pakkeja..... älkää surko..


    • mä tuun sun

      seuraks. Hävetään yhessä. Tänne nurkkaan ei sitten muita enää mahu!

      • kovin

        prrrrrrrr....


      • repe

        kuin hävyttömät voi yleensäkään hävetä?


    • hävetä sitten

      yhtään..oon varmaan niin härski;)

      • Olen kanssa

        Ainakin yhtä härski--paitsi kun katon peiliin...
        niinkuin eka sanoi...hiukan siis ottaa pannuun.


    • nimetön267

      joo tiedän tunteen ku hävettää.....
      semmoista saa tuntea oikeestaanpa joka viikonloppu...
      koita jaksaa:)

    • nollanmem

      omapas on hävetys ja mikäse noin hävetöö?

      • Nimetön

        Hän tais sanoa jo, hämellä on kaamea peili mikä hävettää.


      • ku iskä tuli...

        ..navetoon väärään aikoon ja seisoin lypsyjakkaralla.
        Mitähä se iskä tul siihe aikaa,ku ei ollu lypsyaikakaa?
        Se ei puhunna mun kaa..


      • olitko
        ku iskä tuli... kirjoitti:

        ..navetoon väärään aikoon ja seisoin lypsyjakkaralla.
        Mitähä se iskä tul siihe aikaa,ku ei ollu lypsyaikakaa?
        Se ei puhunna mun kaa..

        olitko kirnuamassa voita? ;) tuntuiko hyvälle?


      • mollamartti...
        olitko kirjoitti:

        olitko kirnuamassa voita? ;) tuntuiko hyvälle?

        Joo... kyllä se iskäs tiesi. Oli se poikasena iteki harjoitellu... samoin.


      • on harjoitellut
        mollamartti... kirjoitti:

        Joo... kyllä se iskäs tiesi. Oli se poikasena iteki harjoitellu... samoin.

        sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
        Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?


      • tulin kirjoittaneeksi
        on harjoitellut kirjoitti:

        sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
        Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?

        Isänpäivänä tuollaisiin mauttomiin kirjoitusketjuihin.
        HÄPEÄN :(


      • diiiis
        Nimetön kirjoitti:

        Hän tais sanoa jo, hämellä on kaamea peili mikä hävettää.

        Vittua?! Toisinsanoen; MITÄ VITTUA?!


      • hävettää
        tulin kirjoittaneeksi kirjoitti:

        Isänpäivänä tuollaisiin mauttomiin kirjoitusketjuihin.
        HÄPEÄN :(

        Voi,voi lehmä parkaa,sitä varppi hävettää.


      • hävettää
        on harjoitellut kirjoitti:

        sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
        Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?

        sonniki häpee teitin puolest.


    • yks vaan

      siis mikä juttu tää on mikä niin pirusti hävettää kertokaa nyt mullekin olen utelias?

      • kela

        ei mitenkään voi kertoa, kun niin kovasti hävettää tuo juttu.


    • Onni

      pidit "hyvänä" sieltä jakkaralta käsin.
      Sehän se.

    • yks vaan

      no,on se vaikeeta kertoo taitaa olla tosi paha,kun noin hävettää.on muakin hävettäny ja monta kertaa,mutta mitäs noista antaa mennä vaan.

    • ihan kauheesti

      ainakin niin sanon muille mutta ei oikeasti hävetä ollenkaan. Ilmeisesti minun jostain syystä tulisi kuitenkin tuntea häpeää, koska ihmiset sitä minulta odottavat?

      t. Nimim. tuuliajolla

    • sillä ei ole väliä

      niin minkä takia laittaa viestii tänne että voi kun hävettää tyylii mutta ei edes kerro koko ideaa...mitä järkeä siinä on!!???!!

      • hävettää

        sinä pikkusielu joka kysyit syytä miksi hävettää, miksi kirjoittaa, miksi luet tätä palstaa?


    • niin tekee

      hävettää niin että....juuri ja juuri elossa pysyy

    • ballooo

      se on hyväettei jollai ole elämää et toisten elämä kuuluu ja kiinnostaa hei hankkikaa elämä oma sellaineen.

    • pierettää....

      ja ei muuten yhtään hävetä....se on suurin intohimoni.....

    • kaasuvaivoja

      ja ei muuten yhtään hävetä....se on suurin intohimoni.....

      • kurja kirjoittaja

        vaikeeta on...


      • Lamedin
        kurja kirjoittaja kirjoitti:

        vaikeeta on...

        Siis vähän mua hävettää en oo saanu levua WOW:issa kahteen päivään..


    • ItQQQ

      Vai onko sille oma foorumi?

    • voivoivoivoivoi!!!!

      Missasin yhden naisen :( Vaikutti mukavalta tapaukselta ja mitä minä vatun uuno? No en ainakaan vaihda numeroa tanssin päätteeksi, sanon että nähdään ulkona ja vaihdetaan numeroja. Sen baarin edestä ei löydä ketään valomerkin jälkeen... Satanan uuno!!!!! Ei taas paljon leikannut...VATTU!

    • höpön höpö

      Mitähän kamalaa olet voinut tehdä, että noin hävettää...Pakko arvata ketään syyllistämättä:PETTÄNYT...!!??!!
      No olipa asiasi mikä hyvänsä: Koita järjestää se ja antaa armoa itsellesi!

      • minä vaan

        Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...


      • TappajaTonttu
        minä vaan kirjoitti:

        Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...

        NIINPÄ! :DDD IHIME JUTTU! Ei oo mitään sisältöä mutta etusivulle on linkitetty. Näinhän se homma etenee!


      • aaarg
        minä vaan kirjoitti:

        Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...

        piupau pilipali. Linkittäkää täkin :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe