tässä pari vinkkiä koristeluun! Peitä kaikki ylimääräiset huonekalut tummilla lakanoilla ym. käytä vain kynttilöitä. kirjoita sellaisien huoneiden oviin stop! älä mene jos et halua käyttää tätä huonetta. laita katosta roikkumaan kaikkia örkkejä! pinoa erillaisi laatikoita päällekkäin ja jätä hieman tasoa reunoille päällystä kankaalla tai lakanalla ja pistä reunille kynttilöitä ja muovi ötököitä! toivottavasti oli apua!
tässä pari vinkkiä
halloween<3
1
650
Vastaukset
- leffu
Tässä muutama vinkki halloweenjuhliin.
Voit askarrella esim.mustia kissoja, hämähäkkejä ja sun muuta semmoista. Niitä on kiva ripustaa langan avulla kattoon. Leikkejä voi olla vaikka pimeäpiilo ja jännityskävely. Pimeäpiilo on ihan tavallista piiloleikkiä mutta vain pimeässä. Jännityskävelyssä taas laitetaan valot pois ja honeistossa on kaikkea säikyttelyvälineitä. Kaikki saavat pelotella myös toisiaan. Laittelen tänne vielä lisää vinkkejä juhlia varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043