Tonyn tekemä biisi Agnesille

Nooh...

Tony Kakko on säveltänyt Agnesin levylle biisin Closed the gates. Mitä ootte mieltä biisistä? Mielestäni kertsiä lukuunottomatta biisi olisi aika hyvä, kertsissä tuo ylhäältä alaspäin menevä osa kertsissä (tiiätte kyl mitä meinaan, en osaa selittää) kuulostaa kliseiseltä ja kertsissä ei ole tarpeeksi voimaa... Muuten tää biisi menis Sonatallekin mutta lyriikat ovat liian nopeita ja tässä saisi olla enemmän potkua.

4

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Kyllähän tuosta Tonyn kädenjäljen kuulee. Mielestäni ongelma on lähinnä siinä, että Agnes ei pysy ihan mukana tuossa kohtalaisen monimutkaisessa melodiassa. Ja aika paljon on tosiaan tungettu sanoja pieneen väliin (minusta tuo nimenomaan kirkuu biisin tekijän nimeä, eli miten niin ovat Sonatalle liian nopeat? :))

• biisistä

Heti tunnistaa sonatamaiset melodiat. Tuo kertsi kuulosti ekalla kerralla ehkä hieman oudolta jotenkin, mutta muutaman kerran jälkeen tykkään siitä tosi paljon juuri tuollaisena, enkä osaa ajatella sitä toisenlaisena. Kesti siis jonkin aikaa tuon biisin avautuminen minulla :), mutta nyt pidän valtavasti.

• Agnes-fani

Mun mielestä Agnesin levy on todella hyvä, pelkäsin et ois Idols-skeidaa, mut ei sinnepäinkään. Raskasta rokkia ja hyvää sellasta!!! Eniten tykkään just siitä Kakon tekemästä biisistä, se saa mut välillä jopa liikuttumaan. Ihan liikaa on soitettu sitä sinkkubiisiä, se on ihan ok, mutta mun mielestä heikoimmasta päästä levyn antia.

Odotan vaan Agnesin keikkaa kotipaikkakuntani lähistölle. Katsoin Agnesin sivuilta ja sellainen on tulossa vuoden vaihteen jälkeen... Tuskin maltan odottaa!!!!!!!!

• Muusikko_____

No eihän sitä biisiä ole tehty Sonatalle, joten miksi sen pitäisi sopia Sonatalle? Kyllä se Kakko on varmaan tajunnut tämän itsekin ja tehnyt semmoisen biisin joka sopii nimenomaan Agnesille. On ihan eri asia tehdä biisejä omalle bändille kuin jollekkin yksittäiselle artistille. Sonata esim. on metallia, Agnesin levy on poppia, laulajilla on erilaiset äänet, soittajat Agnesin levyllä tuskin ovat yhtä taitavia kuin Sonatassa (ei nyt millään pahalla) jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4