Mitkä ovat hyviä asuinalueita lapsiperheelle? Tarjottu työn puolesta asuntoa hirvensalosta, millainen paikka?
Turku asuinpaikkana?
18
1291
Vastaukset
- paikka.
No ehkä paras lapsiperheelle täällä päin. Vajaa 7000 asukasta, pari kauppakeskusta, hyvät bussiyhteydet, onpa oma laskettelukeskuskin, kesäisin mäkiautoilua.
http://www.tusla.net/uusi/isot/1.html
Sinne vain. Jos ei paikka miellytä, niin voithan myöhemmin vaihtaa asuinpaikkaa. - hyvä. Itsekin
muutan sinne muutaman kuukauden päästä, porukat asunu aina.
- muuten hyvä
Hirvensaloon vievä silta hirveän ruuhkainen, jos toinen kaista jostain syystä tukkiutuu, autojonoja muodostuu kilometrikaupalla.
- ---
muuten hyvä kirjoitti:
Hirvensaloon vievä silta hirveän ruuhkainen, jos toinen kaista jostain syystä tukkiutuu, autojonoja muodostuu kilometrikaupalla.
Tuonee jonkunlaista väliaikaista parannusta asiaan.
- Nocturna
--- kirjoitti:
Tuonee jonkunlaista väliaikaista parannusta asiaan.
Turku on aika sisäsiittoinen paikka, jos nyt saa sanoa näin 3 kuukautta asuneena (vähän), ihmiset on epäystävällisiä ja kopppavia, pinnallisia paskoja, että tervetuloa. :D
- mieltä kanssasi, koppavia
Nocturna kirjoitti:
Turku on aika sisäsiittoinen paikka, jos nyt saa sanoa näin 3 kuukautta asuneena (vähän), ihmiset on epäystävällisiä ja kopppavia, pinnallisia paskoja, että tervetuloa. :D
on ja puhuvat paljon eivätkä mitään sano, joka paikkaan on pitkä matka,kun eivät ole missään muualla tottuneet käymään.....
- joka tie
muuten hyvä kirjoitti:
joka puolella Suomea tukkiudu, jos kaistoja tukitaan!
- aivan...
Nocturna kirjoitti:
juuri tuota mieltä olen muualta tulleista. Siellä ne on sisä Suomessa maailmalta syrjässä lisääntyneet vain keskenään, kun Turku ja Varsinais-Suomi on ollut maailman menossa mukana jo tuhat vuotta sitten.
Turussa on sen verran vilkkaampaa ollut tuo kansainvälinen eritteiden vaihto, että väittäisin turkulaisten olevan vähiten sisäsiittoista sakkia Suomesta.
Se on eri asia se.. että täällä ehkä ajatellaan turkulaisesti, mikä teistä muista saattaa kuulostaa nurkkakuntaiselta, mutta samalta meistä kuulostaa Helsingin hehkutus. - Pelkkää plussaa
Nocturna kirjoitti:
Minä olen asunut Turussa kymmenen vuotta ja alusta asti on ollut hyviä kokemuksia Turkulaisista.
Tietysti ikäviä ihmisiä riittää joka paikkaan, mutta omalla asenteella on suurin vaikutus omaan vihtyvyyteesi. - siinä se
aivan... kirjoitti:
juuri tuota mieltä olen muualta tulleista. Siellä ne on sisä Suomessa maailmalta syrjässä lisääntyneet vain keskenään, kun Turku ja Varsinais-Suomi on ollut maailman menossa mukana jo tuhat vuotta sitten.
Turussa on sen verran vilkkaampaa ollut tuo kansainvälinen eritteiden vaihto, että väittäisin turkulaisten olevan vähiten sisäsiittoista sakkia Suomesta.
Se on eri asia se.. että täällä ehkä ajatellaan turkulaisesti, mikä teistä muista saattaa kuulostaa nurkkakuntaiselta, mutta samalta meistä kuulostaa Helsingin hehkutus.Näettekös, siinä taas oikea tyypillinen turkulainen, joka kertoo todella sisäsiittoisia käsityksiään maailmasta. Ovatpahan ne alkuperäiset turkulaiset kummallista nurkkakuntaista porukkaa, miksi eivät voisi olla normaaleja? Etteivät olisi koko Suomen pilkkana.
- hehe..
siinä se kirjoitti:
Näettekös, siinä taas oikea tyypillinen turkulainen, joka kertoo todella sisäsiittoisia käsityksiään maailmasta. Ovatpahan ne alkuperäiset turkulaiset kummallista nurkkakuntaista porukkaa, miksi eivät voisi olla normaaleja? Etteivät olisi koko Suomen pilkkana.
Aivan.. eihän sisäsiittoinen sisäsuomalainen voikkaan asiaa ymmärtää.
- normaali?
hehe.. kirjoitti:
Aivan.. eihän sisäsiittoinen sisäsuomalainen voikkaan asiaa ymmärtää.
Miksi turkulainen luulee jotenkin olevansa muita suomalaisia parempi? Luulen kyllä että ei turkulainen sen kummempi ole kuin muutkaan suomalaiset, ei huonompi eikä parempi, mutta tekee itse itsensä naurunalaiseksi. Kuten tässäkin.
- ...?
normaali? kirjoitti:
Miksi turkulainen luulee jotenkin olevansa muita suomalaisia parempi? Luulen kyllä että ei turkulainen sen kummempi ole kuin muutkaan suomalaiset, ei huonompi eikä parempi, mutta tekee itse itsensä naurunalaiseksi. Kuten tässäkin.
sisäsiittoisuus johtuu sisäsiittoisuudesta. Turulla on kansaivälinen historia ja vähemmän sisäsiittoisuutta.
Onko sisäsiittoinen ihminen muita huonompi? Ei minusta.. joten en minä luule teitä parempi olevani :D
Mitä vain lähdin mukaan leikkiin, jonka aloitit.
- taikanen
olen juuri muuttanut majakkarantaan helsingistä ja hirvensalossa käyn usein lenkillä ja vaikuttaa turun "espoolta". rauhallinen, luontoa paljon!
- porukkaa koko sakki
senverran katsoin 70-luvun alussa, että jätin hyvästit koko paikalle. paljonhan siellä on katseltavaa, mutta kun asukkaat on jumittumeet kuin mitkäkin muinaisjäänteet.......
- oli sisäänlämpeävä
porukkaa koko sakki kirjoitti:
senverran katsoin 70-luvun alussa, että jätin hyvästit koko paikalle. paljonhan siellä on katseltavaa, mutta kun asukkaat on jumittumeet kuin mitkäkin muinaisjäänteet.......
ku sut sai!
- körötellä
Jos tykkää Turun kokoisessa pikkukaupungissa ruuhkissa körötellä niin mikäs sitten!
Paras paikka Turussa on asua keskustassa,missä kaikki on käden ulottuvilla niin hyvät eriasteiset koulut,päivähoidot,kultuuripalvelut,harrastusmahdollisuudet ym.- on tarjolla
paljon omakotitalotontteja ja silleen... mammat ja papat asuu keskustassa saasteiden ja melun keskellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764967Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184346Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341723
- 211711
- 631677