Vaaaa-aaat, ootte ihania..

vesimies(N)

Ainaki tää mun tuntemani merkki, vaakamies.. (Ollaan ystäviä, ei enempää eikä vähempää.fi) Tajusin täs et miten mahtava ihminen hän onkaan, todellakin auttaa asiassa kuin asiassa, ikään kuin suojelee "pikkusiskoa" Piristää päiviäni, etenki viikonloppuja! Tahdon vain kiittää ja täs sit samalla kysyä, et onko muut huomannut yhtäläisyyksiä näissä merkeissä? Meillä tää homma menee näin;

Me ollaan yhtä "pöhlöjä" kummatkin, aina valmiina tekemään kaikkea järjetöntä, pää-asia on että on hauskaa!!:)
Just samanlainen ajatusmaailma, huumorintaju.. Ja vieläpä musiikkimaku!

Ja täs esimerkkejä joistakin tilanteista;

Iso kaveri porukka siinä miettii et pitäis keksiä jotain tekemistä näin vapaa illoille, kukahan sitä keksii? No tämä kyseinen vaaka tai minä, tai sit me yhdessä. Tuntuu et ei ne muut edes yritä keksiä!

Juhla tunnelma alkaa aamuyöstä jo hiljentymään ja hiipumaan pois, mut sit kukahan tulee (!?) ja taas antaa palaa, kerranhan sitä vaan nuoria ollaan! (Vaikka tätä menoa kylläkin ikuisesti!)

Joo kyllähän noita esim. riittäis mut täytyy nyt lähtee tästä jo saunomaan et ehtii matkaan mukaan (Kukahan tämän matkan olis keksinyt...?)
En ikävä kyllä tunne kuin tämän yhden vaa-an, mut se on tehnyt muhun lähtemättömän vaikutuksen mm. ideoillaan!!

4

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no kiitooos :)

      mäkin diggaan vesimiehiä.. teidän kanssa on just hauska ideoida ja vaihtaa ajatuksia muutenkin, heittää läppää.. kaks parasta ystävääni ovat molemmat vesimiehiä!

      -vaaka

      • vesimies-nainen...

        mun paras naispuolinen ystävä oli vaaka, silloin nuorempana 20-26v. (ystäviä edelleen, vain vähemmän tekemisissä). oltiin lähes ku paita ja peppu, tultiin todella hyvin toimeen ja meillä oli todellakin hauskaa keskenään...kyllä aika villejä oltiin silloin joskus nuorempana ja mitä ihmeellisimpiä ideoita kahdestaan keksittiin... ;)

        nyt taas olen tutustunut yhteen vaakanaiseen ja hän on mielestäni kerrassaan mahtava persoona. sosiaalinen ja hauska. ja tuntuu itsekin meinaa välillä "villiintyä", menee mukaan niihin hauskoihin juttuihin...

        nyt olen tutustunut vaakamieheen. mutten tiedä paljoa vaakamiehestä. mutta jotain sellaista ihanaa leikkisyyttä ja lämpimyyttä tuossa ihmisessä on...

        kertokaa kokemuksia: vesimiesnainen ja vaakamies...


      • jFRUSCIANTE
        vesimies-nainen... kirjoitti:

        mun paras naispuolinen ystävä oli vaaka, silloin nuorempana 20-26v. (ystäviä edelleen, vain vähemmän tekemisissä). oltiin lähes ku paita ja peppu, tultiin todella hyvin toimeen ja meillä oli todellakin hauskaa keskenään...kyllä aika villejä oltiin silloin joskus nuorempana ja mitä ihmeellisimpiä ideoita kahdestaan keksittiin... ;)

        nyt taas olen tutustunut yhteen vaakanaiseen ja hän on mielestäni kerrassaan mahtava persoona. sosiaalinen ja hauska. ja tuntuu itsekin meinaa välillä "villiintyä", menee mukaan niihin hauskoihin juttuihin...

        nyt olen tutustunut vaakamieheen. mutten tiedä paljoa vaakamiehestä. mutta jotain sellaista ihanaa leikkisyyttä ja lämpimyyttä tuossa ihmisessä on...

        kertokaa kokemuksia: vesimiesnainen ja vaakamies...

        ...ihania kokemuksia vaaoista. yksi parhaista lapsuudenystävistäni oli vaaka, tulimme mainiosti toimeen. tällä hetkellä olen kiinnostunut eräästä miespuolisesta vaa'asta, saa nähdä eteneekö juttu.


    • Marko_

      Varo ettei tämä vaaka ihastu sinuun tai menee hyvä ystävyys pilalle, älä tee mitään vihjaavaa. Itselläni kävi näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe