Olen kuullut, että täällä on käyty, joskus kehittävempiä keskusteluja. Muistaisiko joku mitähän oli aiheet? Ei oiken jaksa noita "hiekkalaatikko" keskusteluja.
voisiko joku auttaa
6
640
Vastaukset
- TOMMOSIA
kyselet.alota itte uus keskustelu.
vai etkö ossaa. - petrata selvittämällä
itse kukin tykönänsä, mikä palsta tämä on!
Tämän pitäisi olla Haapavesi-palsta, mutta on kuitenkin käytännössä Jussi-palsta!
Aloituksista leijonanosa on hänen ja aihe yleensä pyörii hänen itsensä ympärillä.
Tämäkään ei riitä, vaan on lukuisia aloituksia, joissa käsitellään Jussia, nytkin etusivulla viisi!
Eikö vähempikin jussitus riittäisi, ei Haapavesi ole = Jussi!
Kai nyt muitakin aiheita on!
Kirjoitettaisko välillä paikkakunnastakin?- jussin.
päähän kaikkia.
kyllä minäki vasuri
hyttistieltä harrastelen yksinpuhelua.
enämpi alotuksia ku jussilla.
- Lonely_Wolf
Laitoin tuonne Sakkeuksen aloittamaan ketjun asaillisemmasta kirjoitus palstasta.
t: hukka Turina palstan moderaattori. - sakkeus
hukka pisti sinne suoran linkin....Tämä palsta on semmosta ajanvietettä....Turisija-hukka palstalla toisenlaista keskustelua.
- höpöttelyä
siellä turistiin.
Haapavesi-palstassa on sentään särmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184011Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1311760- 761454
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91094Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27701
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658