Oisko kellään ideoita, minne ja miten vois pissaa? Mua kiihottaa se niin hirveesti?! Olisko järkevää esim.. lavuaariin.. lattialle..?!
pissaus..
13
6686
Vastaukset
- kusihousu
vaikka lavuaarii ja sitte josain mis on paljon ihmisiä niin housuun
- pissaa
kenkääsi!
- sanna77
Minä pissasin kerran etelässä huoneen kahvipannuun.... argh sain mahtavat fipat... oon joskus pissanut myös sovituskopin lattialle sellaiselle jossa oli kokolattiamatto.... oon myös pissannu hameessa linkin takapenkille.
- läheltä piti
Hei!
Näkikö kukaan, kun pissasit linkin takapenkille. ja mitä siitä seurasi. Minulla on kerran ollut lähellä piti-tilanne ja ajattein,että mitä siitä olisi seuranut. Mitä sinulla oli jalassa, kun pissasit sovituskopin lattialle? Toivattamasi ei ainakaan kaupan vaatteita.
- Kommentoija_
"Oisko kellään ideoita, minne ja miten vois pissaa?"
Käsittämätön on em. kysymyslause. Puuttuuko siitä lopusta verbi "laittaa", "säilöä" vai jokin muu? Jos kysyjä tarkoittasi, mihin voi pissata, laittaisi hän tietenkin tuon ta-päätteen verbin loppuun eli"miten voisi pissata". Tätä hän ei kuitenkaan tee, joten todellakin outo on lopputulos. - mlukku
sitä voi tehdä esim. omaan suuhun.
- Vaippaan
Tilaat housu vaippoja ja teet yleisellä paikalla niihin... minusta olis seksikästä liikkua naisen kanssa jossain kaupungilla päivällä ja tietää hänen kasvojen ilmeestä milloin lirahtaa kultainen suihku vaippaan... esim kaupan kassalla... minä voisin tarjota sinulle kokeilu vaipan ;)
- litimärkä kastelija
Mulla on aina tosi tuhti vaippa muovihousuissa ja pissaan kaikki pissat aina vaippaan, se on tosi makeeta, olen aina tehnyt näin.
Ehdottomasti suosittelen vaippaa, uskomaton turvan ja vapauden tunne.
- suihkuttaa
Pissat suuhuni tykkään juoda naisten pissaa,lämmin pissa suoraan pillusta maistoo ihanalta!!
- AROSUSI-09
Sitten vedä päälles jotkut tosi tiukat farkut ja korkokengät,lähde mun kanssa treffeille ja hyväilen peffaas samalla kun kiherrät ja lasket litran pissaa farkkuihin niin että ne on ihan märät ja pissaa valuu jalkoja pitkin korkokenkien kärkiin asti.Sulla on päälläs pitkä nahkarotsi,niin ettei kukaan näe märkiä farkkuja ja sitten voidaan mennä vaikka juomaan kaljaa niin että kohta sua pissattaa taas.Oisko namia? Ajattele miten märät ja pissaset ne sun farkkus olis sitten yöllä,kun olet niihin koko illan laskenut.
- Scorpio_
Moi Manta ja kaikki muutkin aiheesta kiinnostuneet!
Tulkaa ihmeessä tutustumaan suomalaiseen pisufoorumiin osoitteessa http://kylpyhuone.org/foorumi/YaBB.pl
-Scorpio- Anonyymi
Pissa EI tule pillusta vaan rakosta!
Lasiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136