Eli siis, voisko täällä joku kertoa/opettaa aloittelevalle taikojalle jotain semmosta kotikonstein helppotekoista ns. ensimmäistä temppua, joka voisi jopa toimiakin:D
Ajattelin muuten tilata markkupurholta Escape Ball-tempun, joten jos joku tietää, niin voisiko kertoa, kannattaako sitä tilata.. Tuotteen laadusta ei oikein voi olla varma kun niin halpakin on, mutta toivottavasti täältä löytyy asiantuntemusta asioista;P
ps. Magician000, lisäsin sun mesen, jos vaikka voisit vähän mesessä hjelpata, kertoa vaikka jotain helppoja temppuja ja taitoja yms..
Aloittelijalle ohjeita yms.
11
3954
Vastaukset
- magician000
Kun olette vasta alkajia tällä "alalla" niin lainatkaa paikkakuntanne kirjastosta kirjoja joissa opetetaan taikatemppuja. Minun on turha yrittää selittää messengerissä mitään jos ette osaa perusasioita. Yksikin taikuri ei tiennyt että taikatemppuja harjoitellaan peilin edessä. Oli siinä sitten helpossa tempussa selittämistä. :P
----> ))))Kirjasto(((( - magic_man
Totta tuo mitä magician sanoi.
Tässä joitain hyviä kirjastosta löytyviä kirjoa.
Iiro Seppäseltä kirjat Magian maailma ja taikoja ja tähtiä.
Ja Tatu Tynin kirja voi olla kanssa ihan hyvä, koska
Siinä opetetään kaikki perus jutut.
Palmeeraukset ja muut.
No eipä muita sitten muistu mieleen.
Jos purholta tilaat kirjoja,
niin kato onko ne aloittelijoille.Mieti myös että osaatko hyvin enkkuu, koska ne kirjathan on enkuksi.- typerää hommaa
Jos esittää temppuja kavereille ihan harrastusmielessä niin ei välttämättä kannata harjoitella palmerausta. Voit tehdä hienoja temppuja ilman palmeeraustakin...
- magic_man
typerää hommaa kirjoitti:
Jos esittää temppuja kavereille ihan harrastusmielessä niin ei välttämättä kannata harjoitella palmerausta. Voit tehdä hienoja temppuja ilman palmeeraustakin...
Mitenniin?Palmeeraushan on todella käytännöllinen.
Monissa tempuissa käytetään finger palmia.
Ja onhan norm palmikin hyvä.
jotka on helppoja.
PRISON BOX maksaa 24. Tosi helppo mutta hauska. Tuota laatikkoa saa tutkia ihan rauhassa eikä salaisuutta ole helppo keksiä.
DISAPPEARING CARD CASE 12 € Korttipakan hävitys.
TRANSPARENT FINGER CHOPPER 7 läpinäkyvä sormigiljotiini. Eihän tuolla rahalla hyvää saa mutta tuo giljotiini toimii jos et yritä katkaista savuketta sillä. Sitä se ei kestä vaan räksähtää halki. Eli "leikkaa" vain ja ainoastaan sormia.- magicagi
Omistaako täällä monikin ton purholta tilattavan Floating Gimmick-tempun? Voisko joku hieman valaista mitä siinä tempussa tapahtuu ja mikä saa esineet leijumaan? Olen nimittäin tilaamassa sitä kyseistä apuvälinettä...
- magicagi
Ja vielä, että kauan suunnilleen kestää, että tilattu tuote purholta postista tulla tupsuttaa?
- magician000
magicagi kirjoitti:
Ja vielä, että kauan suunnilleen kestää, että tilattu tuote purholta postista tulla tupsuttaa?
Suosittelen ostamaan tuon dcc :n
Itselläni on se:
Disappearing Card Case:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7760239962295087829&hl=en
Katso myös: Floating apple :P
http://video.google.com/videoplay?docid=6537953574810000235&hl=en
- rose123
Mä osaan 1 tempun.. :D Opin tän criss angelin ohjelmasta!(ohjeet)
1)Ota vahaliitu paketti iha sama mikä merkki kunha vahaliittuu.
2)Käske jota kuta ottamaan joku väri vahaliitu paketista.
3)Käske häntä antamaan vahaliitu itsellesi!
4)Olet väärin päin eli esim jos tyyppi on edes sä oot siihe selkäpäin.
5)Ota vahaliitu käteesi ja laita vahaliitua kyntesi alle.
6)käske tyypii kattoo se kättä esim sillee jos sä vilkutat nii nii päin.
7)sit katot kynttäs ja sanot värin
Siinn.:DD (epäseävii!) - taikuri12v
Jos joku vois auttaa aloittelevaa taikuria... olen harrastunut jotain puoli vuotta ja lukenut pari taikatemppu kirjaa... niin voisiko ystävällisesti lähettäää neuvoja tähän osoitteeseen: [email protected]
- saaga
moi just löysin netistä taikatemput lapsille sen nimi oli tulitikkut ohjeet on:
ota kaksi tulitikku askia toinen tyhjä toinen puoli täysi sitten laita puoli täysi aski laitetaan kumilenkillä käteen (semmonen paita että sitä ei näy tulitikku askia) sitten ota samaan käteen tyhjä aski ja ravista kättä kysy katsojilta "monta tulitikkua askissa on???" arvaavat että siellä olisi muutama ym. mutta avaat askin ja alaga tsam se on tyhjä
!!!!!
wowowowowowowwowowowowowowwowwowwowowowowwowowowowowowowowowowwoowowowowowowowowowowowowowowwoowwowowowowowowowowowowowwowowowowooowowowwoowwowowowowowowowowowow
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856