Vesimies ... miehet

Vesimiesnainen tiedonhaluinen

Erään horoskooppimerkin kohdalla oli pohdinta , kirjoituksia kuinka surkea on sängyssä .
Onko vesimies- naiset yhtä surkeita , miehen näkökulmasta , sekä miten nainen joka on vesimies kokee sen .
Olen itse todella estoton , kokeiluhaluinen , tempperamenttinen tietyllä tavalla joka ylätyttää usein . Sekä se että myös toinen kokee täydellisen nautinnon , on erittäin tärkeä !

44

4246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VM-ope

      Olisitko ystävällinen ja kirjoittaisit kieliopin mukaan, eli ei ylimääräisiä välilyöntejä pisteiden ja pilkkujen välissä. Ja käyttäisit myös enemmän sidesanoja ja verbejä sekä substantiivejä.

      Olen pahoillani mutta kun olen välillä lukenut näitä kirjoituksia niin olen huomannut, että kirjoittelet täällä usein ja tuo tyyli on melko ärsyttävä.

      • kieltä

        Opena itsekin myönnän tuon, mutta kirjoitustyyli kertoo myös kirjoittajasta enemmän kuin puhdas oikeinkirjoitus. Sallittakoon tietty vapaus palstalla, jossa tavallaan kirjoitetaan puhuttua sanaa.


      • en ole täydellinen , anteek...

        Jos tyylini on ärsyttävä ja en osaa kirjoittaa kieliopin mukaan , OLE YSTÄVÄLLINEN JA HYPPÄÄ KIRJOITUKSENI OHI . NIITÄ EI TARVITSE LUKEA !
        Itselläni on tietty ns. lääketieteellinen syy miks en osaa kirja kieltä . Mutta en lannistu sun mielipiteestä se on sun . Toivon vai et ei kolahtais omaan nilkkaasi .


      • ei voi olla totta

        Asiaton viesti opelta. En ole tän viestin kirjoittaja mutta aivan turhan päivästä niuhotusta. Älä lue tällä palstalla viestejä, jos jonkun kirjotus virheet häiritsee sua.


      • pahamieli tulee usein
        kieltä kirjoitti:

        Opena itsekin myönnän tuon, mutta kirjoitustyyli kertoo myös kirjoittajasta enemmän kuin puhdas oikeinkirjoitus. Sallittakoon tietty vapaus palstalla, jossa tavallaan kirjoitetaan puhuttua sanaa.

        KIITOS SINULLE ! tODELLA SALLITAKOON JOKAISELLE SE KIRJOITUS TYYLI MIKÄ ON .
        Asia josta olen saanut kärsiä ja kärsin edelleen , en voi mitään ... !


      • takas samall mitall VESIMIE...

        Onko alasi immeiset kaikki jotka menee palataksemme aiheeseen , kaikissa asioissa niin kieliopin mukaan menijöitä .
        Rakastellessa ja vaadit kumppaniltasi kieliopillisesti oikein sanottuja sanoja . Muistat varmaan itsekkin käyttää vastaavassa tilateessa oikein valittuja kieliopillisesti sanottuja sanoja , verbejä , sidesanoja , substantiivejä , jne .
        Entä minkä tyyppinen on ihminen kumppanina , vaaditko kenties siinäkin liikaa .


      • Mitä virheistä

        Kyllä se on nyt niin, että täällä saa jokainen kirjoittaa sillä tyylillä ja taidolla, joka hänellä on!

        Eihän tästä tulisi mitään, jos pitäisi ajatella, että osaanko kirjoittaa kirjakieltä ja oikein.

        Kyllä se kirjoittamiskynnys pitää olla hyvin matalalla, että jokainen voi sanottavansa sanoa. Pääasia on, että viestistä saa selville, mitä kirjoittaja on tarkoittanut.

        Josko ope ei nyt olisi tuollainen niuhottaja!!!!


      • asia on tärkeämpi
        Mitä virheistä kirjoitti:

        Kyllä se on nyt niin, että täällä saa jokainen kirjoittaa sillä tyylillä ja taidolla, joka hänellä on!

        Eihän tästä tulisi mitään, jos pitäisi ajatella, että osaanko kirjoittaa kirjakieltä ja oikein.

        Kyllä se kirjoittamiskynnys pitää olla hyvin matalalla, että jokainen voi sanottavansa sanoa. Pääasia on, että viestistä saa selville, mitä kirjoittaja on tarkoittanut.

        Josko ope ei nyt olisi tuollainen niuhottaja!!!!

        jokainen kirjoittaa tyylillänsä , ei kai tämän tarkoitus ole aineiden tarkastus opettajilta .
        Onko virheetöntä ihmistä ?! Ei todellakaan .
        Monien puolesta kiitän , jokainen voi kirjoittaa tyylillänsä . Kynnys täytyy olla kaikkien halukkaiden tavoiteltavissa . Viestin sisältöhän on se joka on tärkein sekä jokainen voi kirjoittaa itseään painavista asioista , omista mielipiteistä .
        Todella niuhottajat toivon että ette vaivaudu edes avaamaan sivuja , näin vältytte tuottamasta monille ihmisille mielipahan .


      • Kaksoset nainen
        asia on tärkeämpi kirjoitti:

        jokainen kirjoittaa tyylillänsä , ei kai tämän tarkoitus ole aineiden tarkastus opettajilta .
        Onko virheetöntä ihmistä ?! Ei todellakaan .
        Monien puolesta kiitän , jokainen voi kirjoittaa tyylillänsä . Kynnys täytyy olla kaikkien halukkaiden tavoiteltavissa . Viestin sisältöhän on se joka on tärkein sekä jokainen voi kirjoittaa itseään painavista asioista , omista mielipiteistä .
        Todella niuhottajat toivon että ette vaivaudu edes avaamaan sivuja , näin vältytte tuottamasta monille ihmisille mielipahan .

        Onkohan ope oikee ope, kun ei löytänyt eka viestistä asiaa virheiltä?

        Opettajan tehtävä on antaa myös rakentavaa, motivoivaa palautetta, siis töissä. Ope ole vaåaalla, jos olet ope, relaa vähän.

        Tarkastele asiaa, mistä kirjoittaja halusi "keskusteua" syntyvän.


      • V iisas
        Kaksoset nainen kirjoitti:

        Onkohan ope oikee ope, kun ei löytänyt eka viestistä asiaa virheiltä?

        Opettajan tehtävä on antaa myös rakentavaa, motivoivaa palautetta, siis töissä. Ope ole vaåaalla, jos olet ope, relaa vähän.

        Tarkastele asiaa, mistä kirjoittaja halusi "keskusteua" syntyvän.

        Se on kyllä iin, että nämä palstat on uutta kylttyyriä ja missäpä me piästään tarinoimaan ihmisiä syvästi koskettavista aiheista niinku tiällä. Olen savolainen juntti ja oon joutunu luopumaan savon murteen kirjottamisesta, Mutta ite kirjotan mitä kirjotan, enkä luokuuaa kettää. Savolaisen jos härnee tappelemaan niin se suuttuu. Minä olen olen akateemisen tutkinnon suorittanu ja 20 vuotta tehny opetustyötä lukioosa ja onn tehny kieluioppivirheitä, Mutta koskaan ei ole ollut oppilaiden kanssa onkelmia. Päen vastoen herkullisimmat hetket löytyy kun myöntää virheet. juhlapuhheet on juhlapuhheita ja muistokirjotukset myös. Mutta puhe on puhetta. Me olaan sitten niin erilaesia taitoiltamme, mutta siltikin ihmiisiä ja kaikki viisaita, aenaskin jollai lailla.

        Taululle kirjoitetaan asiallisesti ja välillä katsotaan sanakirjasta tai konsultoidaan äikän opettajaa..... Niin minun horosko ooppi on sitte neityst


      • ja viisas , savolainen
        V iisas kirjoitti:

        Se on kyllä iin, että nämä palstat on uutta kylttyyriä ja missäpä me piästään tarinoimaan ihmisiä syvästi koskettavista aiheista niinku tiällä. Olen savolainen juntti ja oon joutunu luopumaan savon murteen kirjottamisesta, Mutta ite kirjotan mitä kirjotan, enkä luokuuaa kettää. Savolaisen jos härnee tappelemaan niin se suuttuu. Minä olen olen akateemisen tutkinnon suorittanu ja 20 vuotta tehny opetustyötä lukioosa ja onn tehny kieluioppivirheitä, Mutta koskaan ei ole ollut oppilaiden kanssa onkelmia. Päen vastoen herkullisimmat hetket löytyy kun myöntää virheet. juhlapuhheet on juhlapuhheita ja muistokirjotukset myös. Mutta puhe on puhetta. Me olaan sitten niin erilaesia taitoiltamme, mutta siltikin ihmiisiä ja kaikki viisaita, aenaskin jollai lailla.

        Taululle kirjoitetaan asiallisesti ja välillä katsotaan sanakirjasta tai konsultoidaan äikän opettajaa..... Niin minun horosko ooppi on sitte neityst

        Hienoa , olet säilyttänyt murtees , savolainen juntti neitsyt . Et loukkaa todell ketään , onko se neitsyiden kaikkien piirre .Itseäni lähellä on neitsyt mies ja hän kyllä käyttää omaa puhetyyliä , murretta eikä ole lähtenyt muokkaamaan sitä kirjakielelle . Todell nää palstat on tätä uutta aikakautta . Ja useimmalle tärkeä kanava asioiden pohdinnoissa .
        Tämä ei nyt kyllä ole lähellekään sitä mitä kirjoittaja alunperin haki kirjoituksellaan .
        Mutta tärkeä asia kuiten ja henkilölle jolla on ongelmii kirjoituksen tai kommunikoinnin kans .
        Ei todella lannisteta heitä ja heidän kirjoituksia . Vaan eikö tärkein ole asian sisältö , ei virheiden etsiminen . Onko oikein kirjoitettu kieliopllisesti .

        Todella virheiden myöntäminen on yksi ja itse myönnänkin . Mutta kun kokonaisuutena jos ihminen leimataan tietyll tavall virheittensä vuoksi suoraa juuri esim. voisin käyttää näitä palstoja , ei minusta eikä monesta muustakaan ole oikeudenmukaisuutta se . Jokainen taaplaa tyylillään , vai miten se sanonta meni !

        Ei muuta kuin säilytä savolainen junttius neitsyt mies !


      • nainen ja vesimies
        Kaksoset nainen kirjoitti:

        Onkohan ope oikee ope, kun ei löytänyt eka viestistä asiaa virheiltä?

        Opettajan tehtävä on antaa myös rakentavaa, motivoivaa palautetta, siis töissä. Ope ole vaåaalla, jos olet ope, relaa vähän.

        Tarkastele asiaa, mistä kirjoittaja halusi "keskusteua" syntyvän.

        Todella mistä kirjoittaja halusi keskustelua syntyvän .Ei kirjoitusvirheistä ja niiden etsimisestä palstoilta .
        MUTTA KAIKKI , JOKAINEN KIRJOITTAA TYYLILLÄNSÄ . PIDETÄÄN SIITÄ KIINNI !


    • CaroLuna

      Ei kysmys ollutkaan suunnattu mulle (naiselle).

      Itse koen seksin Hyvin monimuotoisena. Olen myöskin avoin suht kaikelle, joka siis on ns, Normaalin seksin mittapuun täyttävä. Tosin sit nää eriteleikit yms.. Muu sälä jää kyllä kokonaan pois, edes kokeilunkin kohdalla, sillä kuona-aineet ei sovi rakkauteen.
      Myöskin olevan vaihtuvanlainen "harrastaja", joka kerran tekee mieli eri asioita. Eikä mun kanssa voi periaatteessa mussa kuin Asennoissa mennä kaavan mukaan :) Onneks, kun kaavaan kyllästyy niin sit tulee tarve kokeilla jotain uutta :)

      En osaa sanoa olenko sängyssä hyvä, vai huono. Välillä syyllistyn passiiviseen muotoon, mutta eiköhän meistä jokainen..

      • miehet + naiset

        Kyllä kirjoitus oli suunattu sekä että . Miesten näkökulmasta , kuin myös meidän naisten .


      • vesimies nainen

        Naisena olet avoin rohkea normaaliin seksiin . Kyse ei ole kuin rakkaudesta toiseen ihmiseen , nautinto olla lähellä rakastella jota rakastaa . Tunteet kun on molemminpuoliset . Molemmat antaa sen mitä on annettavissa , ilman erite ym. vastaavia leikkejä . Toisen hyväilyt , kosketukset ja molempien välittäminen . Antaminen täydellisen nautinnon ja kun se on puolin että toisin . Seksi on itsestäni täydellistä , kummankin osapuolen nautinto .
        Se on joka merkitsee jo paljon . Eihän seksistä tarvitse kilpailla kumpi on hyvä tai huono , vaan kun molemmat ovat täydellisen tyydytyksen saaneet .


      • CaroLuna
        vesimies nainen kirjoitti:

        Naisena olet avoin rohkea normaaliin seksiin . Kyse ei ole kuin rakkaudesta toiseen ihmiseen , nautinto olla lähellä rakastella jota rakastaa . Tunteet kun on molemminpuoliset . Molemmat antaa sen mitä on annettavissa , ilman erite ym. vastaavia leikkejä . Toisen hyväilyt , kosketukset ja molempien välittäminen . Antaminen täydellisen nautinnon ja kun se on puolin että toisin . Seksi on itsestäni täydellistä , kummankin osapuolen nautinto .
        Se on joka merkitsee jo paljon . Eihän seksistä tarvitse kilpailla kumpi on hyvä tai huono , vaan kun molemmat ovat täydellisen tyydytyksen saaneet .

        En minä kilpailua tarkoittanutkaan, en suinkaan. Monesti vaan kuulee puhuttavan "lahnoista" Naisista, ja se mielikuva ihmisestä sängyssä on aika haiskahtava :D Sillä vaan sanoin olevani joskus 1 kerran 10:stä passiivinen, mutta kyse Ei ole kilpailusta, vaan Vika on joko pään sisällä (ei innosta niin kuin yleensä).

        Eikä seksi mielestäni ole huonoa koskaan, jos rakastelen miehen kanssa jota rakastan. Ei ole tarvetta joka touhussa saada Orgasmia, riittää hyvin läheisyys ja ne sanat.. Varpaiden kuumotuksen ohessa


    • sänkyhommista..

      Olen ollut just niin hyvä kun sänkykumppanini on ollut . Olen ollut peilikuva jokaiselle omista taidoista ja kyvyistä. Jos toinen on hyvä, olen sitä minäkin ja jos toinen on huono täytyy myös minun tulla huonommaksi, ettei toinen tuntisi itseään täysin onnettomaksi siinä asiassa.

      • vesimies nainen

        Itse koet olevasi hyvä sänkykumppani , mutta miksi jos toinen on huono pitäisi itse sinun myös olla . Oletko vesimies horoskoopiltasi ?
        Eihän asia ole mikään kilpailu kumpi on parempi ja kumpi huonompi . Jos olet hyvä vedä ihmeessä toinen mukaan , ettei tulisi tunnetta toinen kokisi täysin onnettomaksi itsensä .


      • vesimies mies
        vesimies nainen kirjoitti:

        Itse koet olevasi hyvä sänkykumppani , mutta miksi jos toinen on huono pitäisi itse sinun myös olla . Oletko vesimies horoskoopiltasi ?
        Eihän asia ole mikään kilpailu kumpi on parempi ja kumpi huonompi . Jos olet hyvä vedä ihmeessä toinen mukaan , ettei tulisi tunnetta toinen kokisi täysin onnettomaksi itsensä .

        Siitä hyvästä en tiedä. Se ei ole minun päätettävissä. Tiedän mihin kykenen ja mihin en sängyssä. Ja jos joku ei ole pystynyt myötäilemään minua, olen myötäillyt toista. Niin kuin itsekin sanoit, että kummankin on nautittava. Seksi on aina parasta silloin kun kummatkin haluaa antaa. Jos kumpikin haluaa vaan saada ja ottaa, sitä ei voi sanoa muuksi kuin huonoksi seksiksi. Jos joku väittää muuta, se ei ole vielä kokenut hyvää sellaista.


      • vesimies nainen
        vesimies mies kirjoitti:

        Siitä hyvästä en tiedä. Se ei ole minun päätettävissä. Tiedän mihin kykenen ja mihin en sängyssä. Ja jos joku ei ole pystynyt myötäilemään minua, olen myötäillyt toista. Niin kuin itsekin sanoit, että kummankin on nautittava. Seksi on aina parasta silloin kun kummatkin haluaa antaa. Jos kumpikin haluaa vaan saada ja ottaa, sitä ei voi sanoa muuksi kuin huonoksi seksiksi. Jos joku väittää muuta, se ei ole vielä kokenut hyvää sellaista.

        Nyt ymmärrän mitä tarkoitit. Sieltä löytyi vesimiehen piirteet , tiedät itse mihin kykenet .
        Todella kummankin on nautittava , siinä olen samaa mieltä . Toinen toista myötäilen . Aivan seksi on parasta todella jos kumpikin on mukana , ottaen toisen huomioon myös . Omien halujen , nautintojen tyydyttäminen ei sovi itsellenikän . Vaan itsekkin haluan molempien osapuolten kokevan täydellisen nautinnon .


      • Marielle82
        vesimies nainen kirjoitti:

        Nyt ymmärrän mitä tarkoitit. Sieltä löytyi vesimiehen piirteet , tiedät itse mihin kykenet .
        Todella kummankin on nautittava , siinä olen samaa mieltä . Toinen toista myötäilen . Aivan seksi on parasta todella jos kumpikin on mukana , ottaen toisen huomioon myös . Omien halujen , nautintojen tyydyttäminen ei sovi itsellenikän . Vaan itsekkin haluan molempien osapuolten kokevan täydellisen nautinnon .

        Siinäpä hieno keskustelunaihe.

        Itse näen asian niin että kun kemiat ja tunteet kahden ihmisen välillä kohtaa sängyssä, on se hyvää seksiä. Silloin kummallakin on asiaan oikea asenne ja yhteisymmärrys.

        Huonoja seksikumppaneita ei ole olemassakaan. On vain toisilleen epäsopivia ihmisiä. Tyylejä ja tapoja on niin erilaisia ja me olemme kaikki yksilöitä.


      • sexxxikone

        yleisesti ottaen tuumaisin niin että kuten mariella totesi tuossa ettei ole huonoja sänkykumppaneita, niin haluaisin sanoa, että jos toinen/molemmat ovat "vaatimattomampia" niin mikään ei estä opettelemasta uusia kikkoja. ts. kannattaa aina keskustella mistä toinen pitää ja mistä ei ja mitä toinen haluaisi kokeilla ja mitä ei.

        --> tuloksena molemminpuolin tyydyttävää useimmissa tapauksissa.


      • asiassa.,.,
        sexxxikone kirjoitti:

        yleisesti ottaen tuumaisin niin että kuten mariella totesi tuossa ettei ole huonoja sänkykumppaneita, niin haluaisin sanoa, että jos toinen/molemmat ovat "vaatimattomampia" niin mikään ei estä opettelemasta uusia kikkoja. ts. kannattaa aina keskustella mistä toinen pitää ja mistä ei ja mitä toinen haluaisi kokeilla ja mitä ei.

        --> tuloksena molemminpuolin tyydyttävää useimmissa tapauksissa.

        tämä vesimies mies väittää vastaan. Itsellä on kyllä ollut huonoja seksikumppaneita. Ne on ollut sellaisia jotka ovat keskittyneet ainoastaan oman nautinnon saamiseen ottamatta lainkaan huomioon sitä, että siinä on toinenkin mukana. Vertaisin sitä masturbaatioon toisella ihmisellä. Aika moni on varmaan ennen minua ollut vielä huonomman kanssa kun itse oli ja saanut kehujakin omista taidoista ja alkanut sitten elää siinä luulossa, että on hyvä. Seksiäkin on monenlaista. Seksi ei ole ainakaan mulle ollut koskaan hyvää kun ei ole ollut edes vähän tunnetta mukana.


      • vesimies nainen
        Marielle82 kirjoitti:

        Siinäpä hieno keskustelunaihe.

        Itse näen asian niin että kun kemiat ja tunteet kahden ihmisen välillä kohtaa sängyssä, on se hyvää seksiä. Silloin kummallakin on asiaan oikea asenne ja yhteisymmärrys.

        Huonoja seksikumppaneita ei ole olemassakaan. On vain toisilleen epäsopivia ihmisiä. Tyylejä ja tapoja on niin erilaisia ja me olemme kaikki yksilöitä.

        Tunteet ja asenne kohtaa siinä on ydin ehkä , itsestänikin voisin sanoa näin .
        Silloin se on toden totta nautinto puolin ja toisin .
        Ja tuo mikä kiinnitti huomiota , KAIKKI ME OLEMME ERILAISIA OMIA YKSILÖITÄ .
        Täydellistä ihmistä ei ole , enkä itse edes pyri siihen jotta itse olisin täydellinen ,en vaadi vaan se mihin pystyn . Täydellisyyden tavoitteleminen alkaa mennä ehkä tilanteessa yli ymmärrysten .
        Tiettyyn täydellisyteen tavoitteleminen on jo kuten alussa kirjoitin tunteiden ja asenteiden kohtaamisessa .


      • vesimies (n)
        sexxxikone kirjoitti:

        yleisesti ottaen tuumaisin niin että kuten mariella totesi tuossa ettei ole huonoja sänkykumppaneita, niin haluaisin sanoa, että jos toinen/molemmat ovat "vaatimattomampia" niin mikään ei estä opettelemasta uusia kikkoja. ts. kannattaa aina keskustella mistä toinen pitää ja mistä ei ja mitä toinen haluaisi kokeilla ja mitä ei.

        --> tuloksena molemminpuolin tyydyttävää useimmissa tapauksissa.

        Uuudet tuulet voi puhaltaa lakanoiden välissäkin . Moniko uskaltaa kertoa avoimesti toiselle mistä pitää , mistä ei . Siinä on kysymys joka monia kaivertaa mielen sopukoissa . Itse olen taas uskallan tuoda esille mistä pidän , mistä en . Myös haluan tietää toisen mieltymykset seksin suhteen .
        Samoin kuin täydellinen hiljaisuus , miksi ei voisi sanoin tuoda esille asioita seksuaalisessa kanssakäymisessä .


      • vesimies naispuolinen
        asiassa.,., kirjoitti:

        tämä vesimies mies väittää vastaan. Itsellä on kyllä ollut huonoja seksikumppaneita. Ne on ollut sellaisia jotka ovat keskittyneet ainoastaan oman nautinnon saamiseen ottamatta lainkaan huomioon sitä, että siinä on toinenkin mukana. Vertaisin sitä masturbaatioon toisella ihmisellä. Aika moni on varmaan ennen minua ollut vielä huonomman kanssa kun itse oli ja saanut kehujakin omista taidoista ja alkanut sitten elää siinä luulossa, että on hyvä. Seksiäkin on monenlaista. Seksi ei ole ainakaan mulle ollut koskaan hyvää kun ei ole ollut edes vähän tunnetta mukana.

        Itselläsi on hunoja kokemuksi miehistä . Heidän tarkoituksena on ollut vain omien tarpeittensa tyydyttäminen . Eli välittämättä itsestäsi , miksi olet suostunut seksisuhteeseen kyseisen ihmisen kanssa , tietämättömyyskö .
        Tunteet täytyy kyllä olla todella molemminpuolisia , jos ja haluaa kokea seksuaalisen nautinnon . Oletko koskaan puhunut asioistasi mistä pidät tai et esim. kyseiselle miehelle . Kuulta läpi oma pettymyksesi . Mutta uskon ettet todellakaan ole ainoa , jos olet tyypillinen vesimies . Kaipaat seksuaalsta nautintoa puolin että toisin . Ja tunteet mukaan , seksiä on todella monenlaista kuin meitä ihmisiäkin . Mutta toivon kohdallesi ihmistä jonka kassa voisit kokea , nauttia täydellisesti seksuaalisesta kanssakäymisestä .


      • Marielle82
        vesimies nainen kirjoitti:

        Tunteet ja asenne kohtaa siinä on ydin ehkä , itsestänikin voisin sanoa näin .
        Silloin se on toden totta nautinto puolin ja toisin .
        Ja tuo mikä kiinnitti huomiota , KAIKKI ME OLEMME ERILAISIA OMIA YKSILÖITÄ .
        Täydellistä ihmistä ei ole , enkä itse edes pyri siihen jotta itse olisin täydellinen ,en vaadi vaan se mihin pystyn . Täydellisyyden tavoitteleminen alkaa mennä ehkä tilanteessa yli ymmärrysten .
        Tiettyyn täydellisyteen tavoitteleminen on jo kuten alussa kirjoitin tunteiden ja asenteiden kohtaamisessa .

        ...on turha pyrkiä kun sitä ei ole. Aina voi pyrkiä eteenpäin :) Kohti parempaa.

        Sanoisin että ensimmäisellä "rakastelukerralla" kyllä selviää onko kemiat ja tunteet kohdallaan. Täydellistä ei kuitenkaan voi olla...

        Ajan kans harjoittelemalla löytää kaksi ihmistä toisistaan uusia ulottuvuuksia. Uutta opittavaa riittää.


      • niitä
        vesimies naispuolinen kirjoitti:

        Itselläsi on hunoja kokemuksi miehistä . Heidän tarkoituksena on ollut vain omien tarpeittensa tyydyttäminen . Eli välittämättä itsestäsi , miksi olet suostunut seksisuhteeseen kyseisen ihmisen kanssa , tietämättömyyskö .
        Tunteet täytyy kyllä olla todella molemminpuolisia , jos ja haluaa kokea seksuaalisen nautinnon . Oletko koskaan puhunut asioistasi mistä pidät tai et esim. kyseiselle miehelle . Kuulta läpi oma pettymyksesi . Mutta uskon ettet todellakaan ole ainoa , jos olet tyypillinen vesimies . Kaipaat seksuaalsta nautintoa puolin että toisin . Ja tunteet mukaan , seksiä on todella monenlaista kuin meitä ihmisiäkin . Mutta toivon kohdallesi ihmistä jonka kassa voisit kokea , nauttia täydellisesti seksuaalisesta kanssakäymisestä .

        huonoja kokemuksiakin täytynyt olla, jotta ne hyvät myöhemmin tunnistaisi. Ei tietämättömyys siihen minua ajanut. Uteliaisuus ehkä. Että onko joku tosiaan niin hyvä kun antaa ymmärtää. Ei ole ollut. Kukaan itseään hyväksi väittävä ei ole oikeasti hyvä. Väittämällä siten se vaan yrittää jo ennen itse asiaa nostaa itsensä paremmaksi kuin toinen. Syystä, että tietää itse olevan aika vaatimaton taidoissa ja kyvyissä.
        On mun elämässä ollut muutama kenen kanssa olen kokenut hyvää seksiä puolin ja toisin. Eli kyllä tiedän mistä on kyse. Eikä se mun elämää kaada jos en enää saakkaan sitä. Osaan myös olla ilman.
        Ja olen edelleen vesimies mies joka pitää edelleenkin naisista jos viestisi oli mulle tarkoitettu.


      • kaikilla meillä
        niitä kirjoitti:

        huonoja kokemuksiakin täytynyt olla, jotta ne hyvät myöhemmin tunnistaisi. Ei tietämättömyys siihen minua ajanut. Uteliaisuus ehkä. Että onko joku tosiaan niin hyvä kun antaa ymmärtää. Ei ole ollut. Kukaan itseään hyväksi väittävä ei ole oikeasti hyvä. Väittämällä siten se vaan yrittää jo ennen itse asiaa nostaa itsensä paremmaksi kuin toinen. Syystä, että tietää itse olevan aika vaatimaton taidoissa ja kyvyissä.
        On mun elämässä ollut muutama kenen kanssa olen kokenut hyvää seksiä puolin ja toisin. Eli kyllä tiedän mistä on kyse. Eikä se mun elämää kaada jos en enää saakkaan sitä. Osaan myös olla ilman.
        Ja olen edelleen vesimies mies joka pitää edelleenkin naisista jos viestisi oli mulle tarkoitettu.

        Jokaisella niin myös itselläni on huonojakin kokemuksia syystä jos toisesta .
        En myöskään ymmärrä, onko se jotain tietynlaista itsetunnon puutetta että täytyy korostaa olevansa hyvä . Mitä se tuo tai saa aikaan ?
        Omaat itsetunnon , oikean suhtautumisen seksiin .
        Ja todellakin olet mies , eihän se sitä mihinkään vie . Pidät naisista ja sehän on ihan luontevaa käytöstä . Mutta en kannustaisi ylesitämään asiaa , naisiakin on erilaisia . Sanotaanko ensimmäisen kerran seksuaalisessa kanssakäymisessä kuin tutustuttaisiin toisiinsa . Siinä näkee , oppii jo mistä toinen pitää , onko hän ehkä se ns.oikea ihminen . Ihminen joka arvostaa myös miesten tarpeetkin ,kuten omansa . Uskaltaa näyttää itsestään se oikean puolen .


      • vesimies nainen itsekkin
        Marielle82 kirjoitti:

        ...on turha pyrkiä kun sitä ei ole. Aina voi pyrkiä eteenpäin :) Kohti parempaa.

        Sanoisin että ensimmäisellä "rakastelukerralla" kyllä selviää onko kemiat ja tunteet kohdallaan. Täydellistä ei kuitenkaan voi olla...

        Ajan kans harjoittelemalla löytää kaksi ihmistä toisistaan uusia ulottuvuuksia. Uutta opittavaa riittää.

        Täydellisesti yhdyn siihen , mitä mariella kirjoitti .
        Täydellisyyteen en edes itse pyri , tunnetasolla täytynee olla todella samalla aaltopituudella .
        JA JOKAISELLA MEILLÄ ON AINA OPITTAVAA !


      • ihan mukavalta
        kaikilla meillä kirjoitti:

        Jokaisella niin myös itselläni on huonojakin kokemuksia syystä jos toisesta .
        En myöskään ymmärrä, onko se jotain tietynlaista itsetunnon puutetta että täytyy korostaa olevansa hyvä . Mitä se tuo tai saa aikaan ?
        Omaat itsetunnon , oikean suhtautumisen seksiin .
        Ja todellakin olet mies , eihän se sitä mihinkään vie . Pidät naisista ja sehän on ihan luontevaa käytöstä . Mutta en kannustaisi ylesitämään asiaa , naisiakin on erilaisia . Sanotaanko ensimmäisen kerran seksuaalisessa kanssakäymisessä kuin tutustuttaisiin toisiinsa . Siinä näkee , oppii jo mistä toinen pitää , onko hän ehkä se ns.oikea ihminen . Ihminen joka arvostaa myös miesten tarpeetkin ,kuten omansa . Uskaltaa näyttää itsestään se oikean puolen .

        tyypiltä. Sanoi se opettaja sitten mitä tahansa. Itse olen ainakin harvinaisen hyvin saanut selvää kirjoituksistasi. Sen oikean puolen näyttämisessä on se ongelma, että miten se on edes mahdollista näyttää jos ei itsekkään tiedä sitä? Uskoo vaan siihen, mitä toiset sanoo ja väittää. Ajattelematta ja arvioimatta lainkaan itse itseään. Ja naiset kuin miehetkin ovat loppujen lopuksi aika samanlaisia. Joskus vaan erottuu joukosta joko NAINEN tai MIES.


      • vesimies nainen itse
        ihan mukavalta kirjoitti:

        tyypiltä. Sanoi se opettaja sitten mitä tahansa. Itse olen ainakin harvinaisen hyvin saanut selvää kirjoituksistasi. Sen oikean puolen näyttämisessä on se ongelma, että miten se on edes mahdollista näyttää jos ei itsekkään tiedä sitä? Uskoo vaan siihen, mitä toiset sanoo ja väittää. Ajattelematta ja arvioimatta lainkaan itse itseään. Ja naiset kuin miehetkin ovat loppujen lopuksi aika samanlaisia. Joskus vaan erottuu joukosta joko NAINEN tai MIES.

        Tarkoitushan on todella saada asia mitä kirjoittaja kirjoittaa selville , siitä toki voi esittää kysymyksiä jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa . Toden totta virheiden etsiminen ei ole pääasia !
        USKO ITSEESI , ÄLÄ MITÄ TOISET SANOO , VÄITTÄÄ . Jätä ne taaksesi , ole vain se mitä olet , oma itsesi . Ajattelematta ja ennenkaikkea jätä hetkeksi se oman itsesi arvioiminen . Ole oma itsesi , sieltä se löytyy !


      • löytänyt
        vesimies nainen itse kirjoitti:

        Tarkoitushan on todella saada asia mitä kirjoittaja kirjoittaa selville , siitä toki voi esittää kysymyksiä jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa . Toden totta virheiden etsiminen ei ole pääasia !
        USKO ITSEESI , ÄLÄ MITÄ TOISET SANOO , VÄITTÄÄ . Jätä ne taaksesi , ole vain se mitä olet , oma itsesi . Ajattelematta ja ennenkaikkea jätä hetkeksi se oman itsesi arvioiminen . Ole oma itsesi , sieltä se löytyy !

        on se, joka sanoo, että tämä on minun hyväni ja tämä on minun pahani. Jatkoja.


    • vesimies (n))

      Useasti olen miettinyt miesten näkökantaa asioihin kuten tässäkin . Miten miehet suhtautuu naiseen kun huomaa hänen estottomuuden , tuo asiat selkeästi ilmi mistä pitää , mikä tuo täydellisen seksuaalisen nautinnon hänelle . Entä kysymykseen , kun hän myös haluaa tietää vastapuolen mieltymykset , asiat joista pitää sekä myös hän saisi saman kuin itse . Kokemuksen , nautinnon ja tyydytyksen .
      Onko kyseinen piirre yksistään vesimies - naisten , vain kuinka muut samaa sukupuolta olevat vesimiehet kokee tämän . Pystyttekö kertomaan miehelle estottomasti asian .

      • nyt vähän

        sun tiedonjanoa. En tiedä muista miehistä mutta itselleni sanat ovat turhia. Jos nainen alkaa tuoda selkeästi ilmi mistä pitää ja mistä ei, se alkaa mennä vaatimisen puolelle ja silloin tunnelma vesittyy. Tietty sanaton ymmärrys toimii ainakin minulla paljon paremmin. Ja sanat ei loppujen lopuksi tee mitään muuta kuin kuuluu. Teot puhuu siinäkin puolestaan. Jokaisella meillä on kuitenkin aistit. Miksei sitten käyttettäisi niitä? Ne puhuu paljon enemmän kuin sanat.


      • vesimies(n)
        nyt vähän kirjoitti:

        sun tiedonjanoa. En tiedä muista miehistä mutta itselleni sanat ovat turhia. Jos nainen alkaa tuoda selkeästi ilmi mistä pitää ja mistä ei, se alkaa mennä vaatimisen puolelle ja silloin tunnelma vesittyy. Tietty sanaton ymmärrys toimii ainakin minulla paljon paremmin. Ja sanat ei loppujen lopuksi tee mitään muuta kuin kuuluu. Teot puhuu siinäkin puolestaan. Jokaisella meillä on kuitenkin aistit. Miksei sitten käyttettäisi niitä? Ne puhuu paljon enemmän kuin sanat.

        Niin sanoat voi toinen kokea turhilta . Mutta nainenkin voi ilmaista ilman sanojakin kuten mies , niin sanottua sanatonta viestintää . Kyse ei todellakaan ole vaatimisesta , se miten itse kukin asian ymmärtää .
        Todella teot , käyttäytyminen , aistit ne voi puhua puolestaan .
        Sanaton viestintä tulee jos kemiat , tunteet kohtaa .


      • kuulostaa
        vesimies(n) kirjoitti:

        Niin sanoat voi toinen kokea turhilta . Mutta nainenkin voi ilmaista ilman sanojakin kuten mies , niin sanottua sanatonta viestintää . Kyse ei todellakaan ole vaatimisesta , se miten itse kukin asian ymmärtää .
        Todella teot , käyttäytyminen , aistit ne voi puhua puolestaan .
        Sanaton viestintä tulee jos kemiat , tunteet kohtaa .

        aina vaatimuksilta. Mutta sitten se sanaton viestintä on jo jotain muuta. Jotain mihin kannattaa pyrkiä, jos haluaa hyvää seksuaalista kanssakäymistä. Totta puhut siitä, että jos ei kemiat kohtaa, ei ole myös se sanaton viestintäkään mahdollista. Kuka meistä haluaa antaa toiselle, jos ei edes vähän pidä toisesta? Itse en halua edes saada sellaiselta ja vielä vähemmän antaa. Itse asiassa en halua antaa ollenkaan.


      • vesimies(n)
        kuulostaa kirjoitti:

        aina vaatimuksilta. Mutta sitten se sanaton viestintä on jo jotain muuta. Jotain mihin kannattaa pyrkiä, jos haluaa hyvää seksuaalista kanssakäymistä. Totta puhut siitä, että jos ei kemiat kohtaa, ei ole myös se sanaton viestintäkään mahdollista. Kuka meistä haluaa antaa toiselle, jos ei edes vähän pidä toisesta? Itse en halua edes saada sellaiselta ja vielä vähemmän antaa. Itse asiassa en halua antaa ollenkaan.

        Toden totta , ei mitään vaatimuksia . Sanat osa pitää osa ei , mutta eihän se käytännössä tarkoita vaatimukselta .
        Sanaton viestintä , on tietynlaista ... tunne kemiat toimii , kumpikin on mukana , kummallakin on tunteet toista kohtaan , halu antaa , olla siinä lähellä . Tuntea toisen läsnäolon josta pitää .


      • tosiaan...
        vesimies(n) kirjoitti:

        Toden totta , ei mitään vaatimuksia . Sanat osa pitää osa ei , mutta eihän se käytännössä tarkoita vaatimukselta .
        Sanaton viestintä , on tietynlaista ... tunne kemiat toimii , kumpikin on mukana , kummallakin on tunteet toista kohtaan , halu antaa , olla siinä lähellä . Tuntea toisen läsnäolon josta pitää .

        Onkohan jo toinen kerta täällä?


      • 2.kertako , ei lasketa
        tosiaan... kirjoitti:

        Onkohan jo toinen kerta täällä?

        Monesko kerta , se on nyt toissiainen juttu .
        Ei kertoja lasketa .
        Miehet kuin myös NAISET MYÖS kirjoitelkaa oma mielipide . Mielipiteiden vaihtoahan tämä on , osa saa myös näiltä palstoilta itsellensä positiivisia asioita oppii , huomaa ehkä mitä vältämättä ei ole tiedostanutkaan .


    • vesimiesnainen myös taas

      Seksi sehän on yksi tärkeä osa suhdetta , mutta ei toki saisi olla ainoa asia .
      Siihen mielestäni myös kuuluu läheisyys ja hellyys , ilo ja huumori antautuminen molempien yhteiseen kokemukseen , eikä mielikuvituksen käyttökään ole kiellettyä .
      Jokainen voi omaa seksuaalisuuttaan toteuttaa moni eri tavoin , kunhan rajana pitäisi sen mikä tuntuu molemmista hyvältä .
      Luontevaa on erottisuus ja seksuaalisuuden kokemista molempien rakkauden ja yhtenäisyyden tunteena .
      Läheisyyden tarve tuskin katoaa koskaan , jos ei jokainen itse sitä kiellä itseltään ns.
      Seksuaalisuus on itselleni herkkä asia ja monet asiat voi elämässä heijastua , vaikuttaa siihen .
      Luulen että näin on sekä meillä vesimies-naisilla kuin - miehilläkin .

    • Kokeilunhaluinen...

      Mä kokeilen ainaki kaiken mahollisen, ja oon täysillä mukana... Kumppanin nautinto tärkein!!!!

      • oikea suunta !

        Totta molempien nautinto on tärkeä , myös itsesi . Kokeilua ja täysillä mukana . Lämpö , läheisuus ja rakkaus !


    • 100% veskari

      Itse olen vesimies nainen ja ei ole koskaan miehet valittanu, kiljuvat vaan lisää :D
      Kannattaa kokeilla kaikkea uutta ja harjotella. Kielikorusta miehet sekoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe