runkkaatko naisten sukkiin ?? sukkajuttua

Rami16

Nostan tän vanhan aiheen esiin ja samalla lisäkysymys et moniko runkkaa naisten tai tyttöjen likasiin sukkiin ??

sukkasillaan ulkona
Kirjoittanut: sukkafettari 20.7.2006 klo 14.08

Mun mielestä on ihan sairaan kiihottavaa kun tytöt kulkee ulkona valkoisissa sukissa niin, että niiden pohjat on sitten ihan likaset. Löytyykö tampereen suunnalta ketään toista nuorta poikaa jolla olisi sama fetissi? Postia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä

Ilmoita asiattomasta viestistä

mustakin se on upeeta
Kirjoittanut: Rami16 20.7.2006 klo 17.23

kun näkee joskus harvoin tyttöjen kävelevän ilman kenkiä sukat jalassa festareilla ja muissa bileissä. monesti kotibileissä ja eri tilanteissa kun ikäiseni tytöt (16-17 v) ovat ilman kenkiä ja sukkien pohjat ovat likaset olen tosi kiihottunut ja pitää mennä vessaan runkkaamaan. sama kyllä festareilla kun monien tyttöjen kengät hiertävät jalkoja ja ne kävelee ilman kenkiä sukat jalassaan. mut miesten sukat ei mua kiihota ainoostaan tyttöjen ja miksei nuorten naistenkin. oon muutaman kerran päässyt haistelemaan ja runkkaamaan sukkiin joilla on kävelty ulkona ilman kenkiä.
Vastaa tähän viestiin

Ihan samaa...
Kirjoittanut: ss-man 20.7.2006 klo 22.06

Juuri mitä "Rami16" tuossa kirjoitti. Miesten sukat ei lainkaan kiinnosta. Mutta juuri varsinkin valkoiset naisten/tyttöjen jalassa, Nam!
Vastaa tähän viestiin

Kuvia..
Kirjoittanut: ss-man 20.7.2006 klo 22.12

Tämäntyyppiset kuvat ovat mielestäni kivoja:

http://gal2.eroticnikki.com/akf/smelly-feet/index.htm
Vastaa tähän viestiin

olisit nähnyt kesäfestareilla
Kirjoittanut: Rami16 21.7.2006 klo 00.16

kun olimme kesällä yksillä festareilla. olin porukassa jossa oli kuusi tyttöä ja meitä pari kundia. käveltiin pitkä matka yhden tytön sukulaiselta käyttöön saamallemme kämpälle. kun aamuyöllä lähettiin kännissä kävelemään törnävältä keskustaan niin porukan tytöistä ekaks neljä otti kengät pois kun ne hankas niitten jalkoja ja ne käveli sukat jalassa. kahdella oli musta-valkoraidalliset sukat tai toisella oli raidalliset sukkahousut ja kahdella valkoset sukat joista toiset tais olla polvisukat ja toiset nilkkasukat. kävelin tarkotuksella porukan perässä ja sain ihastella kun sukkien pohjat likaantuivat. sit kaks muutaki päätti ottaa kengät pois ku meikä ehotti et me kunditkin otetaa. toisella oli valkoset polvisukat ja toisella oli pinkit nilkkasukat.
meinas tulla housuun ku kävelin perässä ja seurasin sukkien likaantumista kävellessä.
ku päästiin sinne asunnolle keskustan tuntumassa niin oli tyttöjen sukat ja meiän kundienkin aika likaset. ja voitte arvata mikä juhla mulle oli kun tytöt meni nukkuun kahteen huoneeseen ja me kaverin kans mentiin yhteen. kun kaikki nukku menin muka vessaan ja otin eteisestä kahet sukat vessaan mukaan (raitaset polvisukat ja yhdet valkoset nilkkasukat) jotka oli siinä kenkien vieressä. haistelin niitä ja vedin käteen ja tuli aika hurjat orkut. sit nukkuun ja sukat eteiseen. päivällä kun kaikki oli heränny päätti porukka et lähetään taas törnävälle. mä sanoin tulevani perässä kun olin herännyt vikana ja muut oli jo käynyt suihkussa. muut ei jaksanut venata ja lähti ja jäin yksin asunnolle. tytöt oli laittanut sukat likapyykkipusseihinsa laukkuihinsa. arvatkaa oliko mulla juhlat kun otin kaikki 6 paria esiin ja toinen toistaan likasempia sukkia iso määrä edessä. haistelin niitä ja vedin käteeni ainakin 3 kertaa tunnin aikana. pakko myöntää et mun kassiin joutu kolmet parhaat tai kolmet likasimmat sukat. ja melkeen sama toistu seuraavana aamuyönä kun taas käveltiin. tosin minä ja neljä tyttöö. sain viikonlopun aikana aika hyvät orkut sukkien kanssa. ei kyllä voi olla parempaa juttuu. pakko kyl myöntää että sain myös pimppiä kolmeenkin kertaan kahelta eri tytöltä mut sukkajuttu on mun toinen elämä!
Vastaa tähän viestiin

Vau..
Kirjoittanut: ... 21.7.2006 klo 17.36

Siinäpä vasta jotain. Tuollaisesta voi vaan unelmoida :P
Vastaa tähän viestiin

on sulla ollut juhlaa
Kirjoittanut: Lassi 23.7.2006 klo 21.24

ei voi muuta sanoa kun että kateeksi käy. On sulla ollu juhlaa. Ihan vastaavia tilanteita ei ole ollut. Mutta eri tilanteissa likaisia sukkia - myös tosi likaisia - olen päässyt haistelemaan ja niihin runkkailemaan !!!
Vastaa tähän viestiin

Kerro lisää..?
Kirjoittanut: ... 23.7.2006 klo 23.18

jos vaan viittit :P
Vastaa tähän viestiin

mitä haluat tietää
Kirjoittanut: Rami16 25.7.2006 klo 02.01

mitä haluaisit tietää lisää. voinpa kertookin kun kerrot ensiksi mitä lähinnä haluut tietää tai mun kertovan!
Vastaa tähän viestiin

Tuota...
Kirjoittanut: ... 25.7.2006 klo 22.08

Lassia tarkotin .
Vastaa tähän viestiin

kokemuksia likaisista sukista
Kirjoittanut: Lassi 26.7.2006 klo 23.46

Tuossa jokun pyysi lisää kertomaan omista kokemuksista. Olisihan se mukava jos myös muut kertoisivat lisää. Näyttää olevan tämä Rami vain ainut rohkea.

Itse olen 26 vuotias opiskeleva mies ja teen myös töitä samaan aikaan rahoittaakseni opintojani.

Sukkien haistelu ja niihin runkkaaminen alkoi osaltani jo 13-14 vuotiaana kun kiinnostuin kahden sisareni (jotka ovat minua 2 ja 3 vuotta vanhempia) likaiset sukat ja sukkahousut kotonamme pyykkikorissa. Usein menin kylpyhuoneemme yhteydessä olevaan wc:hen ja laitoin oven lukkoon ja tutkin pyykkikorin sisällön. Ja kun löysin sieltä sisarteni likaisia sukkia tai sukkahousuja, haistelin sukkia ja runkkailin wc:ssä istuen. Kun toinen sisaristani harrasti ratsastusta ja toine oli aktiivinen urheilija, oli sukkia pyykissä joka päivä ja tosi likaisia myös. Lisäksi toinen sisareni kulki aina sukkasillaan kaikissa tilanteissa kun vain voi. Koulussa, kotona, eri paikoissa muutoinkin. Hänen sukkiensa pohjat olivat aina tosi likaisia ja jalkahien tuoksut olivat aika vahvat. Ja hän käytti useimmiten valkoisia nilkkasukkia tai polvisukkia sekä paksuja sukkahousuja. Kun katsoin pyykkikoriin oli siellä aina tosi valtavan seisokin minulle aihettavia toinen toistaan likaisempia sukkia ja sukkahousuja. Usein otin niitä omaan huoneeseenikin ja piilotin itselleni eri paikkoihin. Ja haistelin niitä sekä runkkailin.
Usein sukat olivat ohuiden sukkahousujen kanssa pidettyjä ja ne oli riisuttu jalastakin yhtäaikaa. Sain haistella sukkahousuja ja sukkia yhdessä pidettynä.

Eräänä kesänä toinen sisareni oli kanssani jollakin reissulla ja pelailimme kyseisellä matkalla eräällä kentällä lentopalloa ja sitten futailimme. Teimme sen useampana iltana. Sisareni lisäksi mukana oli ainakin 4-5 muuta tyttöä ja meitä poikiakin oli 6-7. Tytöt päättivät pelata lentopalloa ilman kenkiä kesäkelissä ja sisareni mukaan luettuna osa jätti sukat jalkaansa. Voi että miten mahtavaa.
Eri värisiä sukkia ja hetken päästä sukkien pohjat ja sukat yleensäkin olivat aivan mustana.
Ja sama toistui melkein jokainen ilta sekä futiksen, että lentopallon osalta tyttöjen kohdalla. Ja arvatkaapa hankinko tyttöjen likaisia sukkia salaa eri tilanteissa. Melkein jäin kiinnikin kun niitä eri huoneista etsin ja "sosialisoin" haltuuni. Kyllä täytyy sanoa että sekin kesä jäi mieleeni ja siitä olisi paljon kerrottavaa !!!

Ja lisää kokemuksia löytyy, mutta nyt on jonkun muun vuoro kertoa !
Vastaa tähän viestiin

Nuo teidän
Kirjoittanut: ... 27.7.2006 klo 00.09

kokemukset vaikuttaa ihan LIIAN hyviltä. Itse olen koko ikäni ollut naisten/tyttöjen likaisten sukkien perään mutta ikinä ei tuollaista tilaisuuttaa ole tullut haistella niitä. Eli minun osalta kerrottavaa ei juuri ole. Melko hyvännäköisen äitipuoleni sukkia kaivoin joskus pienenä pyykkikorista :D

Kertokaa te(!)

Alla muutama Herkullinen kuva ;P
http://sockorama.com/free.htm
Vastaa tähän viestiin

Hienoo
Kirjoittanut: addu boy 27.7.2006 klo 09.17

Tosi hienoja kuvia likasista sukista kauniiden naisen jaloissa ! Itse oon aikoinaan päässy haistelemaa muutamia naisten hikisukkia hevostalleilla ja oonpa muutamilta päässy ostamaankin jalasta sukkia. Etenkin valkoset ja pohjista likaset aerobic sukat saa kiihottumaan kovasti.Sain aikoinaan kirppari myyjä tytöltä ostettua sellaset jalasta ne oli vielä sen kaverin sukat tosi likaset ja pohjiin oli piirrelty kuulakärkikynällä jälkiä on ne mulla vieläkin tallella mutta tuoksut alkaa hiipua mutta lika ei joten niitä voi vielä huolella katsella ja....... ?
Vastaa tähän viestiin

Koulussa...
Kirjoittanut: ... 27.7.2006 klo 22.11

Niiiiin, siis koulussahan tuollaisia näkee paljon ;)

Viime vuonnakin Monet tytöt kävelivät likaisilla käytävillä valkoisissa sukissaan, ohhoh. Ja muutamat menivät usein vielä pihalle asfaltille niin.
Kyllä on mukava aina hakeutua koulun portaissa tälläisen typyn taakse :PP
Vastaa tähän viestiin

Samat bongaukset
Kirjoittanut: k....... 28.7.2006 klo 09.10

Aikoinaan täälläkin,löytyy nytkin paljon tyttöjen hikisukkia mutta täytyy luopuuniistä ja jättää vaan parit ittelleen kun tyttökaverini muutti mulle asumaan täytyy ne hävittää ettei jää vaan niistä sille kiinni ? Reilu muovikassillinen olis mitä tekis niille kun ei raskis ihan pois kaan heittää ? kun on ollu kova homma saada ne hankituksi aikoinaan !Oliko joku kiinnostunu ostaa niitä vai.................
Vastaa tähän viestiin

Tänään..
Kirjoittanut: white socks 23.7.2006 klo 23.26

Olipa tänään oikein seikkailut tuolla metsässä:

Tungin lahkeet sukkiin ja kävelin ympäri metsää kengät kainalossa, aijai miten on sukat nyt likaset :P Ja se oli vasta kiihottavaa kun eräs nainen taisi nähdä!
Vastaa tähän viestiin

kysymys?`
Kirjoittanut: sukkafettari 24.7.2006 klo 01.26

minkälaiset sukat ja minkälainen maasto?
Vastaa tähän viestiin

tuskin ketään naista kiinnostaa...
Kirjoittanut: Seppo Ässä 24.7.2006 klo 18.19

sun likaiset sukkas ja se käveletkö ilman kenkiä sukat jalassa, enintään hulluna pitävät, usko vaan !!!!
Vastaa tähän viestiin

...
Kirjoittanut: wh- 24.7.2006 klo 18.37

Maasto multasia/hiekkasia polkuja, metsää yleensä. Ja valkoiset sukat oli.
Vastaa tähän viestiin

naiset ilman kenkiä sukat jalassa
Kirjoittanut: Rami16 25.7.2006 klo 02.05

on edelleen ykkösjuttu mulle. kun oon hetero ja inhoon homoja. ja miehet jotka on kiinnostunu toisen miehen (tai pojat toisten poikien) sukista on varmaankin homoja ??? mut naisten ja tyttöjen likaiset sukat ja erityisesti sukat joilla kävelty ulkona ilman kenkiä niin se on kiinnostavaa ja kiihottavaa. ku on tullu koko kesä kierrettyä eri festareita niin on n´ähny ja kokenu kaikkee. nyt olin Porissa kavereitten kanssa jazzeilla vaikkei jazzeista mitään ymmärretäkkään ja edellisenä viikonloppuna oltiin Ilosaaressa Joensuussa.
Vastaa tähän viestiin

Jep.
Kirjoittanut: ... 25.7.2006 klo 11.40

Samaa mieltä :)
Vastaa tähän viestiin

Itse...
Kirjoittanut: J.J. 27.7.2006 klo 22.02

Pidän sukista naisten jaloissa ihan hulluna, mutta hieman myös omissani :)
Mutta EN muiden miesten/poikien.
Vastaa tähän viestiin

siksi oletkin homo ?
Kirjoittanut: Ykä11 28.7.2006 klo 01.02

kaikesta päätellen siis miesten ja poikien sukkien haistelijat ja niihin runkkaavat sukkafetisistit ovat homoja ??

Kuulun myös naisten ja tyttöjen sukista kiinnostuneisiin siis likaisista sukista. Hienoja kokemuksia on teillä monilla. Olen myös koulussa nautiskellut käytävillä sukkasillaan kävelevien tyttöjen sukkien likaisuudesta. Harmi etten ole vain päässyt monestikaan niitä haistelemaan ja niihin tyydyttämään...
Vastaa tähän viestiin

Juuri näin..
Kirjoittanut: ... 28.7.2006 klo 11.57

Koulussa nähtyjen tyttöjen sukkia kun pääsisi hipelöimään! :P
Vastaa tähän viestiin

eihän se paljoo vaadi
Kirjoittanut: Rami16 29.7.2006 klo 11.03

hankkiudut vaan sellasten tyttöjen seuraan joiden jalassa näet sua kiinnostavia sukkia ja jos mahollista sen kotiin myös sen tai sen veljen kans tai muutoin. sit vaan pyykkikoriin käsiks kun pääset kotona käymään.
Vastaa tähän viestiin

No nii..
Kirjoittanut: ... 1.8.2006 klo 12.28

Nyt tämä hyvä ketju loppu.. :(
Vastaa tähän viestiin

ottakaa muutkin kantaa naisten likaisiin sukkiin
Kirjoittanut: Rami16 1.8.2006 klo 18.14

ettei tarvi lähes yksin täällä kirjotella !
Vastaa tähän viestiin

Noh..
Kirjoittanut: ss-man 1.8.2006 klo 22.01

Onko teidän mielestä kiihottavaa, jos tyttö/nainen pitää lahkeita just tollasien valkosien kiihottavien sukkien sisässä?

Musta on, se oikein korostaa sukkia! :P
Vastaa tähän viestiin

kyllä kiihottaa
Kirjoittanut: Rami16 1.8.2006 klo 22.55

ainakin mua kiihottaa hemmetisti. muutonhan sukat ei edes aina näy pitkien lahkeiden alta. mun ikäluokan ja nuoremmat tytöt pitää nimenoman lahkeiden päällä usein nilkkasukkia.

tänään olin kaverin luona käymässä ja kaverilla on kaks siskoo. pääsin heidän vessaan jossa on myös pyykkikori. arvatkaas tuliko taas vetästyä! pyykkikori auki ja sieltä sukkia esiin. ja haistelemaan ja vetämään käteen. pitää vaan olla varovainen ettei herätä ylimääräsiä ääniä pyykkikorin kans ja samanlaiset vaatteet taas pinnalle pyykkikorissa. tuli kyllä otettua yhet likaset kaverin siskon valkoset nilkkasukat mukaan. tungin ne vaan alkkareiden sisään ja matkaan. olin nähny ne eilen juuri kaverin systerin jalassa. tuli kotona haisteltua sukkii ja vetästyä kotona vielä kerran ja sukat muiden sukkien kans samaan kassiin ja kaappiin.
Vastaa tähän viestiin

Yes.
Kirjoittanut: ... 3.8.2006 klo 11.17

Juuri siksihän pidän noita teinipissiksiäkin joskus jopa kuumina, kun pitävät lahkeitaan noin ;D
Vastaa tähän viestiin

riippuu tytöstä ja sukista
Kirjoittanut: Rami16 3.8.2006 klo 21.36

mustat ja tummat sukat ei kiihota kenenkään jalassa meikää. sukkien väri ja tyttö tai nainen joka niitä pitää vaikuttaa kiihottumiseen aika paljon !
Vastaa tähän viestiin

...
Kirjoittanut: ... 3.8.2006 klo 22.05

Eipä liioin minuakaan, ehkä kuitenkin vähän. Paras väri minusta on kuitenkin se WHITE.
Vastaa tähän viestiin

Katso tämä
Kirjoittanut: ... 3.8.2006 klo 22.29

Aika nätti kuva! :PPP

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Laaraa&image_id=3 3659690
Vastaa tähän viestiin

Ei mitään
Kirjoittanut: ss-man 4.8.2006 klo 12.47

vaikeuksia laueta tuollaiselle kuvalle; Mikä tyttö, mitkä Sukat!
Vastaa tähän viestiin

kyllä vaan
Kirjoittanut: Rami16 4.8.2006 klo 16.54

irc on täynnä sukkakuvia. ite en niin välitä varrettomista jotka tuon kuvan tytöllä on jalassa...
Vastaa tähän viestiin

Enpä..
Kirjoittanut: ss-man 5.8.2006 klo 19.13

minäkään, mutta väri on pääasia!
Vastaa tähän viestiin

Ja tämä!
Kirjoittanut: ... 8.8.2006 klo 00.57

Pitkävartiset valkoiset, lahkeiden päällä nähdäkseni. Ohhoh, ei voi muuta sanoa.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^Epuli^
Vastaa tähän viestiin

korjaus
Kirjoittanut: ... 8.8.2006 klo 00.58

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^Epuli^&image_id=35381818
Vastaa tähän viestiin

tätä kai tarkoitit
Kirjoittanut: Rami16 9.8.2006 klo 17.42

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^Epuli^&image_id=35366964

vai jotakin muuta ?? Toisessa kuvassa kaksi tyttöä hyppii, mutta tässä kuvaamasi tilanne !
Vastaa tähän viestiin

ankkarockissa oltiin ja mahtavaa taas
Kirjoittanut: Rami16 9.8.2006 klo 17.55

oltiin kesän viimesellä festarilla Ankkarockissa Korsossa viime viikonloppuna ja mahtavaa oli. on vaan niin hemmetin kuumaa että sukkia ei oikeen niin hirveesti oo jalassa tytöilläkää, mut mun onneks meidän porukan tytöt taas piti tennareita ja paksupohjasia kenkii ja ne joutuu niissä aina pitään sukkia. kun siel istuttii nurmikoilla nii tytöt heitti kenkiä pois jalasta ja taas pääsi lähietäisyydelle likasiin sukkiin. pari tyttöö kävi mm. metsän kupeessa ilman kenkii sukat jalassa kusella ja sukkien pohjat oli aika mukavan näköset. lauantaina illalla kun lähettiin käveleen alueelta otti taas kolme tyttöö meiän porukassa kengät pois kun ne oli koko päivän hangannu jalkoja ja käveli sukat jalassa kohti asemaa. voi että mulla otti eteen ja alko seisoon kun yhellä oli valkoset sukat, yhellä vaaleen punaset ja yhellä mustavalkoraitaset. pohjat näytti hetken päästä aika likasilta ja ne oli jo hionneet koko päivän tennareissa ja paksupohjasissa nahkakengissä.
sit tuli kiire kun vähän ennen asemaa yks tytöistä jolla oli valkoset sukat jalassa päätti ottaa ne pois ja kävellä paljain jaloin loppumatkan ja hän istu ojan penkalle ja heitti katto sukkiaan ja sano että on niin paskaset et heitän pois ja heitti ne ojaan. sanoin muille, et käy kusella mettässä ja venatkaa assalla. ne meni ja meikä kävi kusella ja otti sukat ojasta taskuun mukaan. sit junassa kattelin kahen muun sukkia kun kantovat kenkiä kädessä ja pari muuta saman porukan tyttöö otti junassa kengät pois myös. toinen riisu sukat kenkiensä sisään, ne oli valkoset nilkkasukat. toinen jätti jalkaansa mustat paksut sukkahousut jotka sillä oli hameen kanssa. kun mentiin kaverin kämpille pasilaan niin arvatte taas et seinäjoen malliin meikä pääsi käsiks yöllä kengissä olleisiin valkosiin nilkkasukkiin ja vaaleenpunasiin nilkkasukkiin ja sit vessaan ja käteen vetään. ja ne ojasta ottamani oli mahtavat sellaset valkoset nilkkasukat joissa on ei silee neulos vaan sellanen urallinen neulos. ja taas sain yöpaikassa viikonlopun aikana kokee monta mahtavaa hetkee likasten sukkien kans ja vetää käteen mut sain tälläkin kertaa sen toisen valkosten nilkkasukkien tytön Katin kanssa nussiakin ja arvaatte kun se sukat on nyt mulla kotona ja käteen vetäessä ja sukkii haistellessa muistelen panoo...
Vastaa tähän viestiin

Hittolainen
Kirjoittanut: ... 10.8.2006 klo 15.43

Your life is too great! :(

Ei ikinä satu tuollaisia mulle.. No, en kyllä paljon kavereiden kanssa liikukkaan..
Vastaa tähän viestiin

joo, kyllä kateeksi käy...
Kirjoittanut: mr sukkamies 11.8.2006 klo 17.08

Ei muuta voi kuin onnitella. Mutta ymmärrän, että nuorten keskuudessa tuo varmasti onnistuu ja on helppoakin. Mutta me 35-40 vuotiaat, meille se onkin jo vaikeampaa. Vaikka pakkohan se on kylässä käydessä tutustua, jos siihen mahdollisuus tulee, pyykkikorien sisältöön. Tämä tietysti vain, jos talossa on sopivia naispuolisia sukankäyttäjiä!!!
Vastaa tähän viestiin

uusi hyvä linkki
Kirjoittanut: Rami16 20.8.2006 klo 22.33

satuin löytämään seuraavan uuden juuri tulleen linkin kun selailin kavereitten valokuvia yheltä sivulta. Tää vaikuttas suomalaisen tekemältä. Ja nimi viittaa ainakin suomeen. Jus tollasia sukkia on meikäläaisenkin varastoisa:

http://s87.photobucket.com/albums/k156/ristoreipas2006/
Vastaa tähän viestiin

mihin kaikki ovat kadonneet
Kirjoittanut: Rami16 23.8.2006 klo 01.13

kun ei kenestäkään kuulu enää sukkajutskissa mitään ???
Vastaa tähän viestiin

Täällähän mä
Kirjoittanut: ... 24.8.2006 klo 23.11

Ei vaan ole oikein mitään kirjoitettavaa :-/

Olen muutamia kivoja videoita löytänyt, ja yhden hyvän sivustonkin. Mutta tuskin muita niin kiinnostaa sellainen alistamistouhu noiden sukkien kanssa. Eli tyttö/nainen pistää sinut nuolemaan ja nuuhkimaan rankan päivän jalassa olleita sukkiaan. Minusta nuo varsinkin ovat ihan loistokuvia, joissa nainen katsoo ivallisesti huvittuneena kun kaveri punastuneena työntää naamansa tämän sukan peittämään jalkapohjaan... Nam!
Vastaa tähän viestiin

Kokemuksiaaa?
Kirjoittanut: ... 12.9.2006 klo 16.30

Kokemuksiaaa?
Vastaa tähän viestiin

KOKEMUKSIA KAIVATAAN
Kirjoittanut: Rami16 16.9.2006 klo 16.03

eikö meitä muita oo jotka on kokenu näitä sukkasillaan ulkona juttuja ja sukkiin runkkausta ???

4

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun kysytään

"runkkaatko naisten sukkiin?"

En.

• Olli17

mulla on aika samanlaisia kokemuksia kun Rami16 kertoo. sen lisäks mulla on pari siskoo ja niiden sukkia on tullu haisteltuu ja sukkiin on tullu runkkailtuu jo 12 vuotiaasta asti. Nyt 17 v sama juttu jatkuu kyll edelleenkin...

• Pave887

Kyllä

• Jo-keskusteltu

Johan aihe on keskusteltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      90
      3954
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      199
      1518
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1410
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1100
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1040
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      326
      1023
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      47
      949
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      133
      932
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      919
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      899
    Aihe