Suomalaiset juhliva Halloweenia vaikka se ei oo perinne.OISKO KIVAA LAPSET KÄY OVELLA SANOOS
KARKKI VAI KEPPONEN.Mutta on pääsiäinen ja kaikki on
ovella sanoos virvon varvun tuoreekss terveekss
tulevaks vuodeks vitsa sulle palkka mulle ja näyttäää koria joka on jo täynnä karkkii.
Annatkos karkkii jo joku tulee ovelle ja sanoo
karkki vai kepponen.Mä antaisin kepposen.
karkki tai kepponen
yks vaan
1
409
Vastaukset
- !T's ME
...
1. Nykyään Halloween ON nousemassa perinteeksi myös Suomessa ja se tunnetaan jo ihan hyvin.
2. Kun joku tulee sinulta kysymään "Karkki vai kepponen", et voi ANTAA kepposta, vaan sinä SAAT sen, josset anna karkkia.
3. Voithan aina sulkea ikkunat ja lukita oven, josset halua, että ketään tulee.
4. Halloween on ihan kiva piristysjuhla pimeän syksyn keskellä. Ehkä kuitenkin enemmän lasten juttu xD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117