Levämonni, onko sellaista?

mie vain tääl

Olen ostamassa tuttavaperheeltäni heidän akvariotaan, he kun haluavat siitä eroon.

Se on 60-litran akvaario ja asukkaiksi he nimesivät viisi levämonnia ja yhden tetran.

Olen yrittänyt etsiä tietoa näistä kaloista, jotta saisin selville myös sen, mitä muita kaloja voin ostaa seuraksi akvaarioon. Levämonnista ei löydy mitään tietoa, onko sellaista edes olemassa? Tetran tarkempaa nimeä he eivät muistaneet.

Hyväpä tässä on alkaa ostamaan uusia kaloja, kun ei tiedä mitä voi ostaa O__o

Kiitoksia kaikille vastaajille, apu olisi todella tarpeen!

3

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zana

      Onks siinä tetrassa punaista ja sinistä väriä?
      Se on joko kardinaalitetra tai neontetra. Jos ei ole nuo sitten on muitakin tetroja.

    • fish KING

      Mun idee olis tässä tapauksessa hankkia tuo akvaario ja muokata kalastoa seuraavasti...

      Kaikki kalat akvakauppaan vaihdossa sopivaan kalastoon...

      Jos akva on vielä toiminnassa, niin kuin oletan, hiekat pussiin ja akvaario tyhjäksi.
      Kamat kantoon ja kotiin.
      Hiekat takas akvaan ja vettä kehiin sekä tekniikka porisemaan ja valot päälle (tarkista putken laatu ja kerrio se tänne!)

      Kalastoksi voisit hankkia jotakin alle 5cm pitkäksi jäävää tetraa tms. barbia n. 10-15kpl.
      Pohjalle noi piikkisilmät on tosi suosittuja aloittelijoille.


      googlaa faunatar ja tutustu sieltä kaloihin ja niiden elin vaatimuksiin

      Saatko mukana lämmitintä, loisteputki valaisinta, ajastimia jne. mitä tekniikkaa?

    • hoitaja

      Levämonnit noita nuolimonneja (vai mitä ne nyt olikaan, alkava dementia)eli ottoja, nehän kyllä kokonsa puolesta menee tuossa altaassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe