Kerron sen teille,että neitsyt on niin
IHANA ,etten voi sitä sanoiksi pukea,
niin paljon hyvää !!!
IKI -IHANA NEITSYT !!!
8
2262
Vastaukset
- bannattu1
niistähän kaikki miehet haaveilee
- AROSUSI-09
Tulipa hyvä olo,kun joku aina välillä oivaltaa neitsyt-merkin erinomaisuuden:)
- Cryz(NeitsytN)
Saahan sitä niin sanoa... Voiko silti kurjempaa ilmestystä ja hermoheikomapaa luonnetta olla kuin Aurinko- ,kuu- , ja nousevaltaan merkiltä oleva Skorpioni, joka onkin itseasiassa todellisesti Neitsyt:D Viikonloppu meni selitellessä kaikille että miksi olin niin raivoissani... x) *ei jaksa*
- AROSUSI-09
Cryz(NeitsytN) kirjoitti:
Saahan sitä niin sanoa... Voiko silti kurjempaa ilmestystä ja hermoheikomapaa luonnetta olla kuin Aurinko- ,kuu- , ja nousevaltaan merkiltä oleva Skorpioni, joka onkin itseasiassa todellisesti Neitsyt:D Viikonloppu meni selitellessä kaikille että miksi olin niin raivoissani... x) *ei jaksa*
niin että älä jaksa:)
- hihhihi
Cryz(NeitsytN) kirjoitti:
Mulla on kans nouseva merkki Skorpioni.
Oon iha ihmeelline luonteeltani:D - Cryz(Neitsyt N)
hihhihi kirjoitti:
Mulla on kans nouseva merkki Skorpioni.
Oon iha ihmeelline luonteeltani:Dniinpä, on aika vaikeaa välillä hillitä itseänsä...:D
- neitsyt mies
Neitsyt mies ON TODELLA IHANA , LÄMMIN SYDÄMMINEN , LUOTETTAVA , TOISET HUOMIOON OTTAVAVA , JNE . LISTAA VOISI JATKAA .
Mutta todellisuudessa tämä on näin , tasa-arvo jota hän pitää naisessa , ei aliarvioi , ei valita eikä ruikuta , taas vastaavasti ei myöskän naisen tarvitse . Se ei tuo mitää ei arkeen kuin juhlaankaan .
Antaa ja osaa arvostaa elämää , mitä hänellä on . - Nouseva Jouskari
Osuit oikeaan. Olemme ihania, älykkäitä, tuntevia. Ei täydellisyyden tavoittelu ole väärin, vaan se antaa eväät ymmärtää olemista ja etsiä vastauksia. Olkaamme ylpeitä siitä mitä olemme.
Neitsyt mies (42v)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938